~16~

812 41 2
                                    

gardiansenna YA İTHAFEN.

Geliyorum seni tüm acılarından kurtaracağım. Sonunda kavuşuyoruz Tony.Sonunda kokunu içime çekebileceğim. Artık sana seni seviyorum diye bağırabileceğim.Geliyorum Tony.
Sonunda mutlu olup rahat bir uyku çekebiliriz.Özlem dolu günler geride kaldı.Vuslat vakti geride kaldı.Artık kavuşma zamanı.

Sonunda kanıtlıyorsun Rogers.Adresi biliyorsun.Bekliyor olacağım.

------------

Steve arabasına atladı ve New York'a doğru sürmeye başladı.İçinde en mutlu olduğu andan bile daha fazla mutluluk vardı.Yaklaşık 1 aydır veya daha az bir süredir Tonye hasret çekmişti.Steve bir ay diyordu çünkü doğru düzgün sayamamıştı bile.

Bazı günler aç.Bazı günler yorgunluktan bitap düşmüş.Bazı günler ağlamaktan helak olmuş bir şekilde.

Tonyi terk ettiği için her gün pişman olmuştu.Bir yerlere bakarken sürekli dalıp gidiyordu ve kafasındakileri kimse bilmiyordu. Steve çoğu zaman Tonyi kalan zamanlarında da Tonyi neden bırakıp gittiğini düşünüyordu.Kısaca Tonysiz zamanı bile geçmiyordu.

Steve artık dayanamadı ve arkadaşlarının bütün engellemelerinden kurtulup Tonysine doğru yola çıktı.

Tonynin evleneceği haberini izlediğinden beri doğru düzgün uyku uyuyamamıştı.

Bu bölüm iki kısım olacak.Bu ilk kısım.İkinci kısmıda birazdan yazıp yayınlarım. Final bugün gelebilir.Belkide yarında gelebilir.Bu bölümün altına bana sormak istediğiniz sorular varsa sorabilirsiniz.Belki finalden sonra özel bir bölüm atıp sorulara cevap verebilirim. Sorular çok olursa.

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin