~11~

1K 47 8
                                    

Farkettim de o kız hakkında hiç açıklama yapmamışsın.

Sen gitmiştin Tony.Unutmaya çalışıyordum.

Ben gitmedim bu bir.Beni unutmak için bir kızla öpüştün bu iki.

Tony dağılmıştım.

Tony anlamaya çalış lütfen.Tony dağılmıştım.Tony dostumdu.Tony lütfen yapma.Tony.Tony.Tony.Ben sıkıldım Steve.Her gece hayalinde yatıp hayalinle kalkmaktan sıkıldım.Seni görürüm umuduyla yatıyorum sabah tekrar seni görürüm umuduyla kalkıyorum ama yoksun.Seni yanımda bulamamaktan sıkıldım.Hayalinle yaşamaktan sıkıldım.Kısacası sensiz yaşamaktan sıkıldım.

Ben de yaşayamıyorum sensiz.

Sen beni sevdiğini kanıtlayamıyorsun Steve.Ben seni sevdiğimi kanıtladım hem de binlerce kez.Senin bana kanıtladığın tek şey beni sevmediğin ve o herifle gitmen.

Tony seni o herifle görünce kıskandım.Dayanamadım.

Ve beni bırakıp gitmenin beni acıtacağını düşündün öyle mi?

Evet düşündüm.

Acıttı. Hala da acıtıyor. Hem de her gün.Ağlamak iyi geliyor.Kendimi başımı omzuna yaslarken hayal ediyorum.Gözyaşlarım tişörtüne düşüyor.

Sen ağlama.Dayanamam.Ağlama göz bebeğim sana kıyamam.

Göz bebeğim öyle mi?O an olsa benim gözümü bile çıkarabilirdin değil mi Steve?İnsan sevdiğine vururken 100 kere düşünür sonra vurur.Benim zoruma giden o değil.Beni bırakıp gitmen.

Tony seni o herifle görünce kıskandım.Benimle dövüşmeyip onun yanına gittin.

Her zaman dediğin gibi Steve.O benim dostum.En gerçeğinden.

Sensizlik beni acıtmıyor mu sanıyorsun?Her gün acıttı.Her gece rüyamda seni görüyorum.Uyanıyorum yanımda bulamayınca ağlamaya başlıyorum.Sarılsak geçerdi ama darıldık kaldık.

Sana binlerce kez gelmek istedim.Her seferinde engellediler beni.Bugün senden gidişimin 7.günü.Odama çekilip saatlerce ağladım. Elimde resminle. Sonra yorgun düşüp kollarımın arasına alıp sarıldım. Gözlerimi kapattım ama gözyaşlarım kağıda düştü.Resmin bir kısmı kötü olmuş.Bana bir resmini gönderir misin?Üzerine kokun sinsin mümkünse.Bir tane de tişörtünü göndersen çok mu şey isterim?

Benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum.

Senin hakkında düşündüklerimi dinlemek istersen sana bir gün anlatırım.

Olur dinlerim.
Ama ne en çok acı veriyor biliyor musun Yüzbaşı?

Ne?

Benim sarılıp ağlayacağım bir resmin bile yok bende.Her kadehi baş ucuna koyduğum kalkanına kaldırıyorum.Bana seni hatırlatıyor.
Onu bırakıp gittiğinde canımın ne kadar acıdığını bilemezsin.

Onu bırakıp gittiğinde canımın ne kadar acıdığını bilemezsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En kötüsüde ne biliyor musun Anthony?

Ne?

Beni bu kadar seven bir insanı terkettiğim için o kadar pişmanım ki.
Kelimelerle ifade edemiyorum.

Annem hep 'değer verilen şeylerin değeri kaybedilince anlaşılır' derdi.Benim değerimi anlaman için kaybetmen mi gerekiyordu?

Sanırım öyle gerekiyormuş.

Gelmeme izin ver Steve.Ne sen geliyorsun ne gelmeme izin veriyorsun.

Olmaz Tony.Daha güvenini tam kazanamadım.Seni tam iyileştirmeden karşına çıkmak istemiyorum.Ben seninle mutlu bir şekilde karşılaşmak istiyorum.
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♢♧♢♧♢♧♢♧♤♡♤♡♤♡

Selam arklar. Bölümü yazmaya başlayınca bir kısmı aklıma geldi ve bende yazdım.Tabi eklemeler yaparak.Yorumlarda nasıl olduğunu belirtirseniz sevinirim.İyi okumalar💚🍒

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin