~14~

842 48 10
                                    

Tony?

Bana artık mesaj atma Rogers.

Yapma Tony.

Bugün nişanlanıyorum.1 haftaya evleneceğim.Karımla arama girmezsen sevinirim.

Nasıl yaparsın bunu Tony?Başkasını severken sevmediğin biriyle nasıl evlenirsin? Aklım almıyor.

Sen nasıl yaptıysan bende öyle yaparım Rogers.Artık beni rahatsız etmezsen sevinirim.

Yapma Tony.Sensiz yaşayamam.

Yaşıyorsun ama.

Beni mecbur bıraktın.

Ben değil sen yaptın Rogers.İkimizin hayatınıda mahvettin. Evet sevmediğim biriyle evleniyorun.Sevdim ve bir faydasını göremedim.Pepper beni seviyor.Beni senden daha fazla önemsiyor.Mutsuz olmamam için elinden geleni yapıyor.

Ben yapmaz mıydım sanıyorsun.
Gözlerinden akan bir damla yaş için her gün lanet ettim kendime ve sen şimdi gelmiş bana başka biriyle evleneceğini ve seni unutmamı mı söylüyorsun?Öyle bir şey olmayacağını İkimizde biliyoruz Stark.

Mecbursun Rogers.Beni unutmak zorundasın.

Hayır hiçbir şey yapmak zorunda değilim.Ben sadece seni sevmek, seninle mutlu olmak istiyorum.

Beni üzüp kalbimi kırmaktan başka yaptığın bir şey yok lanet herif.Ben sıkıldım anlıyo musun?

Benden mi sıkıldın?

Senin bana söylediğin bütün saçmalıklardan sıkıldım.Ya gelirsin evlenmemi izlersin ya da bu düğüne engel olursun Rogers.Seçim senin.Bu sefer doğru seçimi yapman dileğiyle.

Gelicem Tony.Sen sadece benimsin. Bana aitsin.Ben de sana aidim.Ellerimden kayıp gitmene izin veremem.Seven insanlar böyle yapar Tony.Başkasıyla evlenmezler.

Seven insanlar sevdiğini terketmezler Rogers.Hemde bir hiç uğruna.

•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●•°○●

Arkiler bendeki bu Bucky düşmanlığı Civil War'dan kalma.Winter Soldierda bile çok itici gelmişti bana.O yüzden bütün kitaplarımda Bucky kötü karakter oluyor.

Bu arada instagram stony sayfamıza ve benim kişisel Tony sayfama bakabilirsiniz.

@stony_fc1   @teamstark_4ever

Bu hikayeye ilk oy verene bir sonraki bölüm ithafım hediye.

Yeni bir Stony yayınladım.Okumak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz.İlk kitabım gibi uzun olacak.Bunu 3 4 bölüm sonra bitiricen. iyi okumalar.

*AFTER CİVİL WAR | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin