PART 11

133 9 0
                                    

PART 11

oh shitt its him! sy bilang ne trus tinguk tempat lain. "who?" c joshua bilang.
"my crazy ex bf" sy bilang. takut sudah sy ne time tu apa lagi kalau teringat time last sy sama2 c levi di suria tu. "who oh? yg dulu u cerita ka?" c joshua bilang. c joshua memang tau juga ne pasal sy sama levi sebab sy ada kasih cerita dia juga kan. "ya" sy bilang. "relax bah. im here juga. dia nda brani juga tu" c joshua bilang. ntah kenapa sy masih takut juga ne biar pun c joshua sudah cakap jangan takut. trauma betul sy sama tu lelaki. "dia masih tengok kita ka?" sy bilang. "tidak sudah tu. dia jalan sudah pigi blakang. maybe dia balik sudah" c joshua bilang. fuhhh baru tenang hati sy.

lepas c joshua siap makan tu kan trus sy bawa dia balik sebab sy masih nda dapat relax ne kalau masih di sana. manatau c levi datang balik kan. c joshua pun faham juga trus kami jalan la pigi belakang tmpt parking kreta. skali kami sampai kreta kan tiba2 ada motorbike Z800 ne racing2 dari hujung. oh nooo! c levi!! sy bilang. sebab dia ada motorbike juga bah. sy masih ingat lagi tapi jarang dia guna dulu time sama2 sy. trus cepat2 sy masuk kreta. sy suruh c joshua cepat2 drive. c joshua kan masih relaks lagi ne. pelan2 lagi dia masuk kreta. "relax bah belle. apa mau takut dia. sama2 juga kita makan nasi." c joshua bilang ne. betul juga la tapi c levi ne makan binatang bukan makan nasi tulah gaya dia macam binatang. emm nah kan jahat sudah mulut sy. hahahhahaha.

c joshua trus drive mau pgi keluar pigi traffic light tu. skali tinguk kan c levi bubut ne kami dari belakang. astaga. apa lagi ne lelaki mental mau ne. c joshua kan macam panas sudah ne time tu. kami brenti d traffic light ngam2 merah pula. aiyaaa kenapa merah. terpaksa kmi brenti juga ne. c levi berenti ngam2 di sebelah kreta kami lagi tu. sy nda nampak muka dia sebab dia pakai helmet. lampu hijauu jalannn sy bilang sma c joshua. trus c joshua pun jalan la. c levi masih bubut kami ne. tu takut jangan cakap la time tu. macam yg sy kena bubut king kong ja time tu. skali c levi punya motor kan mau dekat sudah ne di sbelah cermin sy. ngam2 sampai sbelah cermin sy kan trus dia angkat tangan signal suruh berenti. tapi sy suruh c joshua trus drive ja. sampai sy nangis2 bah time tu. sy takut bah kalau dia kasih pecah hp sy lagi. mahal tau hp sy time tu. iphone lagi 😛 mau juga kasitau kan. hahahahaha. c joshua kan bukan dia dengar cakap sy. dia trus pigi kiri ne mau parking. time tu memang sy tau sudah la ada adegan pergaduhan yg paling dahsyat bakal terjadi 😑

lepas c joshua berenti trus c joshua keluar dari kreta ne. sy nda mau keluar. sy tunggu dalam kreta ja. sy tinguk dorang kan becerita yg macam biasa ja ne ba. c levi duduk d motor dia sambil mrokok. c joshua menyandar di depan kreta dia. hairan ne sy apa yg dorang cerita ne. trus tiba2 c levi kan dia umban rokok dia ne tempat c joshua. shitt!! terundur trus c joshua. sy nda puas hati kan trus sy keluar dari tu kreta. sy teriak c levi "oi orang tiada kacau kau, kau jangan kacau orang bah! kau nda malu ka?" sy bilang ne. geraaaam gila sy dia buang tu rokok dia tempat c joshua. trus c joshua jalan pigi bediri dekat sama c levi "bro sy nda suka gaduh2 ne. apa lagi pasal perempuan. apapun yg jadi sama kau sama c belle dulu, sikit pun sy nda kesah. sebab sy mau dia yg sekarang bukan dia yg dulu." c joshua bilang. masih lagi cool ne muka c joshua. "kau tak tau pun yg betina dengan kau sekarang ne tukang pok duit orang. kau tak tau beribu ribu dah aku habis untuk betina ne" c levi bilang ne dengan slang semenanjung dia. paling sial oh ne lelaki. and what? did he just say yg dia sudah beribu ribu habis untuk sy? oh my god macam begagar bulu hidung sy dengar. SETAKAT BELANJA MAKAN, BELANJA TINGUK WAYANG pun dia boleh cakap beribu ribu??? dia cakap sy POK DUIT dia lagi? 1 sen pun c levi belum pernah bagi sy duit oh. punya main siaaal ne lelaki tiada guna betul. sudah la dia kasih pecah hp sy dulu, sekarang dia mau kasih ruin lagi relationship sy sama joshua.

c joshua mau angkat sudah tangan dia ne mau tumbuk c levi tpi sy pigi pegang tngn dia. levi time tu bediri sudah pegang helmet dia. punya malu sy time tu banyak orang tengok. sana lintas yg ada bustop tu bah kami begaduh. macam tu budak2 berebut gula tuntung ja.

BEAUTIFUL MISTAKE 🥀Where stories live. Discover now