PART 10

152 12 0
                                    

PART 10

besok dia kan sy bangun jam 10am sudah ne. skali sy kluar kan ada sudah c prish pulang. "belle ne malam sy nda balik rumah lagi ah. hehe" dia blg ne sambil snyum2 kambing biri biri. em yalaa sy bilang. sy nda kasih cerita dia pasal yg sy jalan sama joshua semalam. hahaha. malaas mau cerita nanti banyak tnya. sorry prish 🙊 sy chek hp tiada call or chat ne dari c leo sama joshua. trus sy p mandi. lepas mandi sy p buat milo sama makan maggi. malas sy masak yg berat2. hahaha.

"morning belle" c joshua chat sy ne. morning kakahh maka jam 1pm lebih sudah time tu. "apa morning oh. ko mimpi ka?" sy reply. "aih yakan hehe. selamat tengahari belle 😛" dia blg lagi. "apa selamat tengahari oh? ko mimpi ka? jam 1pm sudah ne. masuk petang sudah" sy blg lgi. sengaja ksih main2 dia 😝 haha. "ba yalaaa yalaa ko manang la. smua pun salah laaa baaa" c joshua blg. aik marah pula ne org. org main2 ja pun 🙊 "tida bah. org joke2 ja pun. nda syok oh ko. sy baru habis makan maggi ne. ko sudah mkan ka?" sy blg. "alaa kenapa makan maggi? bru sy mau bawa lunch." dia blg. "boleh ba. nda juga sy kenyang tu maggi tu" sy blg. hemm sbenarnya sy kenyang sudah bah tu tapi sengaja ja cakap belum kenyang sebab sy mau kluar sama c joshua 😂 "betul? bah u ready la. 5 minit sy sampai. ada sudah kreta sy. adik sy sudah hantar tadi pagi." dia blg. "punya laju 5 minit. 10 minit la ba." sy blg. org mau besiap siap lgi cantik2. 5 minit tu nda cukup k untuk orang2 perempuan besiap. hahaha. "yalah 10 minit la." dia blg. trus sy p kasitau c prish yg sy mau jalan sama joshua. "wainah enjoy nampak. mentang2 teda leo disini" c prish bilang ne sambil ktawa2. "yalah. pigi la. nanti petang gitu sy pun kluar ne. jgn pula ko bawa joshua p sini malam ah. sy teda di rumah ne malam oh" c prish blg lagi. "ko ingat sy bantaton ka" sy blg. trus c prish ktawa ne smpai beguyang guyang tu pipi chubby dia. cute ba c prish ne ada lesung pipit lagi.

sy pigi cari la baju apa yg mau pakai. last2 sy pakai jogger warna blue jeans sama crop top warna hitam. rambut sy kasih lepas ja. sy pakai kasut nike roshe warna black. hadiah dari c leo time birthday sy 😌 macam biasa juga sy nda pakai bedak. sy pakai eyebrow, liptint, mascara sma blush on ja. lepas siap semua trus sy keluar. nda sampai 10 minit ne sy siap sudah. sebab sy sudah dluan mandi kan tadi jam 11am 🙊 kalau sy mandi lagi memang perlu 1 jam lebih ne besiap. hahaha.

"sy di bawah sudah. jangan bilang ko belum siap lagi ah" c joshua chat sy. sy nda reply trus sy turun. sy masuk kreta dia trus dia senyum2 ne. punyaaaa hnsem dia hari tu. dia pakai baju warna hitam, seluar jogger warna hitam sama kasut nike roshe juga tapi warna grey. trus dia pakai topi putih tapi dia kasih pigi belakang tu topi dia. macam kuat ja jodoh kami ne sampai baju pun sama.

"wah biutipul juga hari ne?" c joshua bilang. "jadi selalu nda biutipul la?" sy bilang. "selalu memang biutipul tapi sekarang lagi makin biutipul" dia bilang smbil ksih putar tu stering dia mau kluar parking. hem baa joshua pandai btul ko kasih cair2 hati sy.

hari tu kan c joshua bawa sy pigi makan sana jalan sulaman ne. yg lokan panggang siring jalan tu. dia bilang dia teringin makan tu lokan. lepas makan tu lokan trus kami pigi suria lagi tinguk wayang. lepas tinguk wayang c joshua bawa pigi tg aru lagi ne. sy bejalan sama c joshua kan macam sy bejalan sama artis ja ne bah. semua tinguk kami. sy nda sure la dorang tinguk sy atau c joshua 😝 tida ba parasaan btul oh kan. dorang tinguk c joshua ba. kebanyakan yg tinguk2 kan smua budak belasan tahun ne 😂😂

hari tu kan c leo 1 hari tiada contact2 sy. tpi nda juga la sy cari dia. sampai tg aru trus c joshua parking paling hjung dekat tong sampah. lepas parking trus kami trun la p cari meja. skali sampai sana kan ada kawan2 dia ne yg tu malam sama2 di waterfront. ada c awi juga ne. c joshua kan nda pandai kasitau2 sy oh yg ada kawan2 dia d sana. kalau sy tau sy nda mau pigi ne sebab ada c awi kan. malu ba sy sama c awi 😩

"hai bro. nah duduk lah sni. hai belle" dia bilang tu kawan dia yg satu ne sambil surung kerusi untuk kami. time tu smua dorang lelaki. teda yg bawa gf. jadi sy ja la 1 orang perempuan sana. c awi kan macam mau nda mau ja ne tinguk sy. sy nampak juga tu c awi punya mata kan pandai ne tapuk2 tinguk sy tpi sy pura2 ja nda tau. sy order abc ja time tu. sy share sama c joshua sebab sy nda dapat habis juga kan tu abc.

BEAUTIFUL MISTAKE 🥀Where stories live. Discover now