Bölüm 11 : Karmakarışık

31 1 2
                                    

Öncelikle hepinize merhabalar, nasılsınız? :) Ben bir miktar bölüm paylaşma sıklığı ile ilgili konuşup sözü Defne'ye bırakıcam.
Bölümler maalesef ki çok sık olmayacak, ama sürpriz şekilde arka arkaya birkaç bölüm veya haftalarca gelmeyen bölümler olabilir. Ayrıca hikaye hakkındaki fikirlerinizi yorum olarak belirtirseniz aşşşşşırı mutlu olurum, güzel kalın. İyi okumalar :)
******
Aniden elimi çektim ve önüme döndüm.
Sorusunu tekrarladı.
"Defne, burada n'apıyorsun? "
"Eve gidiyordum, bir şey unutmuşum da! " dedim aceleyle.
"Evin diğer tarafta? " dedi.
Nasıl yani???
"Sen benim evimi nereden biliyorsun? " dedim şaşkınlıkla. Yakaladığımı anladı, ve hızla konuyu değiştirdi. Hadi ama, şimdi sırası değil.
"Tekrar soruyorum, burada ne işin var? Şu sokağa baksana, 5 dakika önce çıkan olaylara bak. Ne demeye geliyorsun ki buraya? Saçma sapan tipler var zaten. "
"Ya hiç, de sen bu çiçekleri n'apacaksın?" dedim diğer elinde tuttuğu bukete bakarak.
"Beraber gidelim? " dedi.
Yok artık, beni sevgilisiyle mi tanıştıracak? Gözlerimin aniden dolmasından nefret ederim, ve yine öyle olacak diye gözümü kaçırıp başka şeylerle ilgilenmeye çalıştım.
"Defne? Benimle gelmek istemiyorsan söyleyebilirsin. " dedi alınmış bir şekilde.
"Yok, yanlış anladın öyle değil. Nereye gideceğiz? " dedim biraz kıskanarak.
"Mezarlığa. "
O an, ne kadar yanlış anladığımı fark ettim.
"Ne yani sevgilin mi öldü? Başın sağolsun. " dedim. Üzülmüştüm.
"Hayır, kardeşim dediğim insan. " dedi.
"İsmi ne? "
"Gidince öğrenirsin.
Hızlı adımlarla konuşarak yürüdük. Yolda bir ara duraksadım ve bunu anladı.
"N'oldu Defne? "
"Mezarlık, eski birini hatırlatıyor. "
"Kimi? Başın sağolsun. "
"Eskiden sevdiğim insanı. " dedim hüzünle. Unuttum diyemem, unutmadım da diyemem. Peki Arel 'e karşı hissettiğim bu duygu neydi?
"Anladım." dedi ve yola devam ettik.
Mezarlıktan girdik, en son baktığım mezarlığa gelmiştik. Umut'u ararken geldiğim en son mezarlıktı burası. O hıçkırarak ağlayan çocuğu gördüğüm zamandı.
"Geldik." diyerek bir mezarın önünde durdu Arel.
Tam da bu sırada bir ayrıntı düşüncelerimi böldü. Mezar taşında yazan isim. Nasıl yani? Arel'in kardeşim dediği kişi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MERHABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin