6/ŞAŞKINLIK

3 0 0
                                    

Multimedia: Hazanın Graffiti'si

Sabah gözlerimi zar zor aralamıştım sanki gözlerimin üstüne kamyon oturmuş gibi hissediyordum.

Doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım ve pek hanımefendi olmayan esnememle yataktan kalktım.

Paytak adımlarla odadan çıkıp banyoya giderken saate baktım,
Ah çok güzel yarım saat gecikmiştim anneme çemkirmelimiydim hımm tabiki evet.

Yüzümü yıkayıp suratımdaki mutsuz ifadeyi silmeye çalıştım. Sanki tutkallanmış gibi dudaklarım yanaklarıma kaymıyordu çok yorgun hissediyordum ve sol omzumda ağrım vardı.

Düşerken yere çarpmış olabilirmiydim muhtemelen.

"-Anneeeeee..!!!"

Adımlarımı hızlandırıp yatak odasına daldım.Babam her zamanki gibi yoktu. Şaşırdımmı hayır.

"-Anne anne anne anne anne Anneeee"

Kulağının dibinde bağırıyordum böyle kaldırmamdan nefret ederdi. Banane oda beni masum kaldırmıyordu öyle değil mi :)

"-Allah canını almasın kız noluyo"

Öcü görmüş gibi kalkarken sırıttım.

"-Senin yüzünden okula geç kaldım anne bu yüzden okula bn gitmicem sen gidiceksin."

Saçmalamayın tabiki şaka yapıyorum

Kimsenin surat ifadesini kaçırmak istemem tabiki sadece amaç kahvaltı kafanızı çalıştırın biraz asdf

"-Ne diyorsun hazan dur annen sana hemen bi sandiviç yapsıınn, sende hemen üstüne değiştir koş kız

"-Gitmicem."

"-Hazan hadi dedim.

"-Disiplin cezası almamımı istiyorsun anne"

Annem yeni hatırlamış gibi ellerini yüzüne götürüp

"-Allah kahretsin Hazan yha niye böyle yapıyorsun kızım sen"

"-Tamam gidip disiplin yicem ve avukat falan olmicam sandiviçi hazırlama tamam"

Annem bana yaklaşıp;

"- Yakalanmadığını biliyorum beni kandırma bir şey sorarlarsa haberim yok dersin tamammı."

Başımı salladım tabiki güvenliğe yakalandığımı falan söylemicektim.

Gidip üstümü değiştirdim ve sandiviçi alıp evden çıktım.

Bir yandan yürürken diğer yandan sandiviçimi mideme indiriyordum bugün otobüse mi binmeliydim tabiki zaten geç kalmıştım.

Durağa gidip oturdum ve kıçımı biraz öne kaydırarak ayaklarımı uzattım.
Hanımefendi olma gibi bi derdim yoktu bu yüzden işe giden amcaların bakışlarını önemsemiyordum.

Ayakkabımın uçlarını birbirine tokuşturup sallarken sandiviçimi bitirmeye çalışıyordum.

Durağın önüne araba yaklaşınca kafamı kaldırmadan ayağa kalktım sandiviçin paketini çöpe attım şimdi amcalarla ilk ben binicem kavgası yapmamak için kafamı kaldırıp gelen otobüse dicemde bu otobüs değil ki

Siyah bir Audi R8 karşımda bana göz kırpıyordu. Kocaman gözlerimi açıp arkamdaki durağı taradım ama buna binecek bir fıstık göremedim.

Sol taraftaki filmli cam yavaşça aşağı inerken koyu gözlerle gözlerim birleşince istem dışı bir heyecan yaptım.

Bu öküz benim için mi durmuştu şimdi ah saçmalama Hazan laf sokup gidicek sen ter kokulu otobüse kaldın gülüm. Sesini duyduğumda düşlerden çıkıp koyularına baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim İçin YakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin