Rozdział 2

350 20 1
                                    


-Zależy mu tylko na sławie i majątku. Nie interesuje go, że James zabił naszego ojca-Powiedział cicho Zimmer, po tym jak z wujem i ciocią przeczytali odpowiedź Harry'ego na ich list.

-W dodatku nam grozi, że użyje całej władzy Lorda Pottera, jeśli komuś powiemy o pokrewieństwie-Powiedziała oburzona kobieta.

-Myślałem że jest inteligentniejszy-Powiedział Alex.

Zimmer i Demona posłali mu pytające spojrzenie.

-Nie zapytał nawet który z was jest starszy-Zaśmiał się Alex.

-To Zimmer jest...-Zaczęła kobieta, lecz Alex dokończył.

-Lordem i głową rodu Potterów-Powiedział mężczyzna.

-Jesteś starszy o 3 minuty-Powiedziała Demona bratankowi.

-Zemszczę się na nim, za brak szacunku do naszych rodziców-Obiecał zły Zimmer.

-Pomogę ci-Odpowiedział Alex.

Dwa dni później, Privet Drive 4:

Harry siedział przed telewizorem i czekał aż ciotka odbierze Proroka Codziennego i mu przyniesie.

-Pośpiesz się!-Krzyknął Harry, po czym usłyszał szybkie kroki.

-W końcu-Burknął, gdy otrzymał gazetę. Przeczytał artykuł z pierwszej strony, zamarł i dopiero po chwili krzyknął.

Sensacja wśród arystokracji!

Niedawno odnaleziony Zimmeron Griver w dniu dzisiejszym zgłosił się do ministerstwa, aby odzyskać należny mu tytuł Lorda Potter'a i majątek.

Dziedzic Griver'ów zawnioskował o dodanie nazwiska po "ojczymie" do nazwiska rodowego, aby móc w przyszłości Lordować dwóm rodom.

-Od ponad 30 lat nie zdarzyło się, aby jeden Lord był głową dwóch rodów-Powiedział zachwycony minister Korneliusz Knot.

-Oczywiście sprawdziliśmy wszystko i zgodnie z prawem spełniliśmy prośbę Lorda Zimmeron'a Griver-Potter'a-Dopowiedział dyrektor działu rodzin czystokrwistych.

Zapewne niektórzy z państwa spytają dlaczego akurat do tego działu zgłosił się młody Lord, skoro jak jego brat powinien być półkrwi.

-Griver'owie to prawowici potomkowie czarodziejskiej rodziny królewskiej i błękitna krew zawsze pozostanie czysta-Powiedział zapytany o to Lord Malfoy, przyjaciel Lorda Alexa Zimmer'a.

-Ta informacja na pewno zachwyci brata młodego Lorda, który zdecydował że nic nie łączy go z Griver'ami-Dodał syn Lorda Malfoya-Draco Lucjusz Malfoy, lecz nie rozbudował wypowiedzi.

Niestety tylko tyle udało nam się ustalić, lecz na tym nie spoczniemy. 

Jak to naprawdę jest z pokrewieństwem Lorda Jamesa Potter'a z Zimmeron'em i Harry'm? 

Ile majątku zostawiono do dyspozycji młodszego Potter'a? 

Tego postaramy się dowiedzieć i napisać o tym jak najszybciej.

Rita Skeeter

-Wuju!-Krzyknął Harry.

-Tak?-Zapytał mężczyzna, momentalnie pojawiając się w drzwiach.

-Zawieź mnie do Dziurawego Kotła-Rozkazał wściekły Harry i biegiem ruszył do samochodu.

W dziurawym kotle byli dopiero po 5 godzinach, z powodu olbrzymich korków.

-Żądam natychmiastowej obsługi!-Krzyknął Harry, gdy wszedł do Gringotta i nikt do niego nie podbiegł, chcąc go obsłużyć.

-To przysługuje tylko bogatym czarodziejom, Potter-Zaśmiał się Draco, który siedział na kanapie pod ścianą i pił szampana. Harry go zlekceważył i ruszył w stronę wolnego goblina.

-Chcę się dostać do mojej krypty-Warknął Harry.

-Chodzi panu o kryptę Potterów?-Zapytał goblin, uśmiechając się złośliwie.

-Tak-Warknął Harry.

-Lord Potter zablokował panu dostęp-Powiedział goblin z satysfakcją. Harry zawsze traktował gobliny okropnie.

-Zabrał mi wszystko?!-Krzyknął Harry.

-Nie, aż taki wściekły nie był-Powiedział goblin i wręczył Harry'emu sakiewkę.

-Co miesiąc, aż do planowanego ukończenia szkoły będzie pan otrzymywał 30 galeonów, co jest dość dużą...-Mówił goblin. lecz Harry mu przerwał.

-30 galeonów?!-Krzyknął wściekły.

-Ja minimum tyle wydawałem na tydzień!-Znów wrzasnął, ku rozbawieniu siedzącego niedaleko Draco i jego ojca, oraz goblinów.

-Ktoś tu musi zacisnąć pasa-Zaśmiał się Draco, a Lucjusz się uśmiechnął minimalnie.

Zimmeron Griver-Potter, brat Harry 'ego Pottera.Where stories live. Discover now