Amcam süpriz diyince direkt amcama geri döndüm bana kaşlarını kaldırmış nasıl tepki vereceğime bakıyordu. Amcama şuan avını gözleyen aslan gibi bakıyor olabilirdim.
"Ne süprizi" amcam bu soruma omuz silkmişti ve bu hali daha çok meraklanmama sebep oluyordu. Düşüncelerimin arasında bana alabileceği bir şey düşünmüştüm ve aklıma hemen Mclaren'in yeni arabası gelmişti ve ben o arabanın çıkmasını berlindekyen bile dört gözle bekliyordum.
"Amca! Mclaren'in yeni arabasını mı aldın" amcam bana muzipçe bakmaya başlamıştı. Amcam bana öyle bakınca aldığından emin oldum çünkü benim o arabayı istediğimi biliyordu. Hemen gidip boynuna sımsıkı sarıldım mutluluktan kahkaha atıyordum.
"Eğer gelirsen görürsün araban ambalajlı bir şekilde seni bekliyor"
"Hımm düşünmem lazım....tabiki de geliyorum ama çantamı sınıftan aliyim gelim sen benide arabada bekle iki dakikaya geliyorum"
"Tamam kızım" amcam'ın bana "KIZIM" demesi tuhafıma gitmiyor değildi. Bana hep bu şekilde hitap ettiğinde içimde bir yerler kıpraşıyordu. Dolunay o senin amcan tabiki kızım dediğinde içinde bir yerler kıpraşacak iç sesime hak vermiştim.
"Sizin tayfaya söyle akşam hep beraber güzel bir yemek yiyelim hem arkadaşlarını daha iyi tanımış olurum"
"Tamam bizimkilere söyliyelim hep beraber güzel bir yemek yiyelim" farkında bana katılır bir şekilde kafasını salladığında beraber sınıfa doğru gittik.
Sınıfa girdiğimizde öğretmen yoktu ve sınıftakiler bizi gördüğünde alkışlamaya başlamışlardı. Ege hemen sıradan atlayıp yanıma geldi ve sıkıca sarıldı.
" Kanki süperdiniz ya tebrik ederim" Ben de Ege'ye sarılacaktım ki Barkın bizi sinirli bir ifade ile ayırdı ben onu anlamaz bakışlara bakarken Derya bana sarılmıştı. Derya'yla da sarıldıktan sonra aklıma amcanın beni beklediği gelince hemen sıramıza gidip eşyalarımı çantamın içine koydum çantamı tek koluma geçirdikten sonra pamirin yanına gittim.
"Pamirrr amcam bana Mclaren'in yeni arabasını almış" pamir bana pörtlemiş gözlerle bakıyordu onun bu haline gülmüştüm.
"Dolunay o araba süper kızım değerini bil vallahi kimseye nasip olmaz"
"Ne! Amcan sana Mclaren'in yeni arabasını mı aldı eğer dolunay beni o arabada gezdirmezsen gece gelir arabanı çizerim" egenin bu haline gülmüştüm.
"Tamam kanka söz seni gezdirecem" ege eliyle kalp işareti yapıp göz kırptı ve herkese hava atmaya başlamıştı.
"Akşam amcam hepimizi yemeğe davet etti hepiniz gelmek zorundasınız ona göre hadi ben gidiyorum."
Amcamın arabasına bindiğimde yengem yoktu. Bir saatin sonunda geldiğimiz yere baktığımda arabaların olduğu bir arazideydik ve ortada Mclaren'in göz kamaştırıcı arabası vardı. Biz arabadan indiğimde amcamın verdiği komutla görevliler arabanın üstündeki jelatini kaldırmaya başladılar.
Amcamın yanına koştum ve sımsıkı sarıldım.
"Eğer ben şuan bu arabaya anında sahip olabiliyorsam senin sayende amca herşey için sana çok teşekkür ederim. Belki de sen olmasaydın eğer ki bana sahip çıkmasaydın şuan daha farklı konumlarda olacaktım sana söz veriyorum senin bu emeklerini boşa çıkarmayacağım ve çok iyi yerlere geleceğim""Sen yeterki üzülme tamam m? Eğer sen üzülürsen herkesi üzerim ve şunu bil ki senin her zaman yanında olacağım" amcamın sözlerinden sonra gözlerimden ne zaman aktıklarını bilmediğim göz yaşlarımı sildim amcamın elinden tuttum ve arabanın anahtarını görevlilerden alıp arazinin ortasında delice araba sürdüm.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Akşam olmuştu ve şuan yemeğe gideceğimiz için hazırlanacaktım. Amcamla arabayla birkaç tur attığımızda geri araziye döndük ve amcamı bırakıp geri eve dönmüştüm. Dolabtan birşeyler atıştırıp geri odama çıktım. Güzel bir banyonun iyi geleceğini düşünüp hemen banyoya girdim ve güzelce yıkandım. Banyoda saçıma güzel bir fön çektim ve yüzüme siyah ağırlıklı bir makyaj yaptım. Seçtiğim kırmızı yakası lazer kesim olan kalem elbiseyi alıp giyindim. Amcamın gönderdiği konumu bizimkilere göndermiştim bende hemen aşağıya inip çantamı ve arabamın anahtarını aldım. Dışarıya çıkıp evin kapısını kilitledim ve amcamın verdiği konuma doğru arabayı sürdüm.
Resturantın önüne geldiğimde çok modern bir yere benziyordu. Arabayı valeye verip resturanta doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde amcam gilin oturduğu masayı gördüm ve oraya doğru ilerledim. Herkesle sarılıp amcamın yanındaki sandalyeye oturdum yanımda barkın, onun yanında da ege oturuyordu. Karşımda ise pamir, derya ve furkan vardı. Yemek şen şakrak geçmişti herkes birbiriyle daha çok kaynaşmıştı. Amcamın arkadaşlarımla sohbet etmesi hoşuma gitmiyor değildi. Amcamın içinde hala bir çocuk vardı ve bu en çok benim hoşuma gidiyordu. Düşüncelerimin arasından pamirin sesiyle ona döndüm.
"Sizle bir şey paylaşmak istiyoruz" pamir deryayla birbirlerine bakıp gülümserken aklımdan geçen düşünce ile dikkatimi pamire verdim.
"Biz deryayla sevgili olduk!"
Arkadaşlar Merhaba Bölüm Biraz Kısa Oldu Ama Bu Hafta İçinde Bir Bölüm Daha Atmaya Çalışacağım.
Yorum Ve Vote Yapmayı Unutmayın.
Instagram: betulakdoganofficial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE
ChickLitKüçük yaşta istemediği bir suçu işleyip ailesi tarafından dışlanan bir kız düşünün ve bu suç yüzünden amcasının yanına gönderilen bir kızdır DOLUNAY. İleri ki yaşlarda onu ne beklemektedir ne görecektir bilinmez ama bunu da zaman gösterecektir.