Sabah kalktığımda hemen kahvaltımı yaptım ve yukarı çıkıp üstüme güzel bir şeyler giyip aşağı geri indim ve arabamın anahtarını aldım ve hemen alışveriş merkezine doğru sürdüm. Yarın okul vardı benim acil alışveriş yapmam lazımdı. Alışveriş merkezine geldiğimde gerekli olan eşyaları aldım ve okul formamı da alıp eve geçtim. Eve geldiğimde kapıda beni bir süpriz bekliyordu. Kapıda duran benim en iyi arkadaşım Deryaydı. Yanına gittiğimde ona sımsıkı sarıldım Berlindeyken sadece görüntülü konuşuyorduk ve bu bizim özlemimizi hiç gidermiyordu. Onu Berlindeyken boks salonunda tanımıştım ve 2 sene önce Türkiye'ye taşınmışlardı ve benden bir yaş küçüktü.
"Yaaa seni görünce nasıl sevindim ben seni unutmuşum yaa kusura bakma"
"Of kızım ya sana bi süpriz yapim dedim ağaç oldum kapıda ama sorun değil bana bir şeyler hazırlarsan seni belki affedebilirim"
Derya her zamanki deryaydı ve ben onun bu hallerini çok seviyordum. Ona göz devirip kapıyı açıp içeri geçtik ve ben hemen yukarı çıkıp poşetleri bir kenara bırakıp üstümü değiştirip yanına gittim.
"Bizim koleje geliyorsun değil mi?"
"Evet"
"Ya ben şu boks salonu için uğraşıcam onun için yarın okuldan erken gitmem lazım haberin olsun şimdiden"
Derya boksa gitmemi istemiyordu ama saygıda duyuyordu.
"Dolunay gitme ya ben hiç sevmiyorum oraları tamam seni şimdiye kadar yenen biri çıkmadı ama yine de çok tehlikeli"
"Derya yine başlamayalım bak benim ailem beni amcamın yanına gönderdiklerinden belli ben kendimi affedemiyorum hiç bir şey için, küçük yaşta yaptığım olay yüzünden ben kendimi affedemiyorum. Ringlere çıktığımda rahatlıyorum."
Deryaya ailemin ne için beni amcamın yanına gönderdiklerini söylememiştin çünkü böylesi daha iyiydi ve korkuyordum benden uzaklaşır diye bununda zamanı vardı ama o zaman bu zaman değildi.
"Dolunay bak ben senin her şeyine saygı duyuyorum ama bu senin "olay" dediğin şey artık beni rahatsız etmeye başladı. Ne zaman anlatacaksın"
"Derya kendimi daha hazır hissetmiyorum tamam mı her konuda üstüme gel ama lütfen bu konuda üstüme gelme tamam mı?"
"Tamam o zaman hadi film izleyelim"
"Tamam sen seç ben bir şeyler hazırlıyim"
Mutfağa girdiğimde derin bir nefes aldım işte Derya böyleydi her zaman bana saygı duyuyordu ve ben en çok bu huyunu seviyordum. İçeri girdiğimde filmi ayarlamıştı bende sehpaya yiyecekleri ve içecekleri koyup arkama yaslandım ve filmi izlemeye başlamıştım.
Sonunda film bitmişti ve acayip şekilde uykum gelmişti. Deryayı yolcu ettikten sonra ortalığı toparlayıp kendimi hemen yatağa attım ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.Sabah alarımın sesi resmen bir işkenceydi hemen banyoya girip güzelce yıkandım saçıma bir fön çekip üstümü giyindim. Kapı çalıyordu kesin Derya gelmişti hemen aşağı inip kapıyı açtım.
" Hadi hazır mısın?"
"Kızım bir dur ya Günaydın demeden ne bu telaş"
"Ay ben çok heyecanlıyım ya senle aynı okula aynı sınıfa gidecez çok güzel olacak"
"Bende heyecanlıyım hadi çıkalım hazırım ben"
Garajın oraya doğru gittim ve gözüme kestirdiğim porscheyi alıp dışarı doğru sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE
Genç Kız EdebiyatıKüçük yaşta istemediği bir suçu işleyip ailesi tarafından dışlanan bir kız düşünün ve bu suç yüzünden amcasının yanına gönderilen bir kızdır DOLUNAY. İleri ki yaşlarda onu ne beklemektedir ne görecektir bilinmez ama bunu da zaman gösterecektir.