Seděl jsem ve třídě jak vyvoraná myš, mračil jsem se a koukal před sebe.
Vrátil jsem se do třídy s úsměvem na tváři, usadil jsem se do lavice a akorát zazvonilo na hodinu.
Sedl jsem si do lavice, podepřel si hlavu a moje jediná zábava představovala odfukování vlasů z mého obličeje.
Hodina byla prakticky nekonečná. Když pak najednou zazvonilo. Vytáhl jsem si svačinu a začal jsem pomalu jíst.
Vytáhl jsem si z kapsy sušenku a hned ji do sebe hodil. Bál jsem se jít na chodbu...ta holka je fakt děsivá.
V klidu jsem si jedl svou svačinu, když se do třídy vřítila ta holka z nižšího ročníku a začala skákat kolem Kaita.
Očividně jí byl jedno můj nezájem.,,Koupila jsem ti v automatu colu, abys nebyl na suchu,'' řekla a hodila mi ji do klína. CO TO JE SAKRA
Viděl jsem, jak se Kaito škňuří. Evidentně mu její přítomnost není příjemná. Kéž bych mu mohl nějak pomoct.
,,Hele, já se musím učit, mohla bys jít? Prosím,'' usmál jsem se nuceně a začal se na oko štrachat v tašce.
Jen jsem poslouchal a chvilkama jsem sledoval, co se za mnou děje. ,,Tak já ti pomůžu!"zapištěla ta holka vedle Kaita.
Do hajzlu...Zaklel jsem si pro sebe a zazubil se na ní.,,To není tvůj obor bejby...odejdi.''
Je hezké jak se Kaito snaží, ale bál jsem se, že stejně neodejde. Nenápadně jsem mu pod stolem podal sešit, ať ji může alespoň zkusit ignorovat.
V lavici jsem objevil...co to. Aha...sešit. Rychle jsem ho vytáhl, otevřel a ignoroval to, jak na mě sakra pořád sahala!
Haha! Vypadá to, že vyhrál. Ta holka nafoukla tváře a vypadla ze třídy. Já si zase začal hledět své svačiny a pročítal jsem si učivo na poslední hodinu.
Zavřel jsem sešit a prohrábl si dlouhé vlasy.,,Holky nemlátím, ale mám chuť ji zabit."
S úsměvem jsem se otočil na Kaita a požádal jsem ho: ,,Vrátíš mi ten sešit?"
Podal jsem mu sešit a založil ruce.,,Jsi kanec, nezapřeš se nikdy,"zasmál se Ikuro a já zakoulel očima. Pravda, o holky jsem nikdy neměl nouzi, ale začíná mě to vytáčet.
Vzal jsem si od něj sešit a uklidil jsem si ho to tašky. Když jsem ho uklidil akorát zazvonilo na hodinu a do třídy vstoupil učitel.
,,Kaito, buď té dobroty a aspoň se postav," zahuhňal učitel pod svým hustým knírem a já se na sekundu postavil. Pak jsem zase sedl na židli a dal si ruce za hlavu.
Nad chováním učitele jsem i já protočil oči. Pak jsme se usadili a začalo vyučování. Kvůli rozruchu ve třídě nám ale učitel rozdal testy, takže jsme až do konce hodiny měli psát test.
Elias... Celou dobu čumím na jeho záda. Šprt. Ale zachránil mi prdel. Šprt. Prcek. Zmetek malej. Začínám ho mít celkem rád. Kravina. Mám v hlavě tejden starej guláš.
Test jsem samozřejmě dopsal jako jeden z prvních, protože jsem byl na hodinu připravený. Všiml jsem si ale, že spousta lidí jen sedí a čumí do blba s prázdnými papíry. Mezi nimi byl i Kaito. Napsal jsem tedy na papírek polovinu odpovědí a nenápadně jsem to hodil na zem do prostoru mezi náma. Doufám, že si toho všimne.
ČTEŠ
Panna a Orel (yaoi)
Random!!POZOR POZOR!! Jedná se o yaoi tzn... boyxboy nebo klukxkluk jak chcete... Pokud se vám to nelíbí doporučujeme nečíst... Ještě chci poděkovat @Touru-sama, který se mnou ten příběh píše... Děkuji ti chrabrý rytíři! Mno... A to bude asi vše, tak.. si...