Kapitola 15.

1.6K 124 26
                                    

  ,,Je hezké, že mi věříš,'' usmál jsem se, zvedl mu hlavu a něžně ho políbil na rty...Ty měkké rty...  

  Polibek jsem se snažil oplácet. I když mi to moc nešlo, což mě celkem mrzelo. 

Odtáhl jsem se a usmál. Pohladil jsem ho po hlavě a za chvíli už byl pode mnou a moje rty opečovávaly jeho krk 

  Nevěděl jsem. co mám dělat, a tak jsem ho radší nechal, ať pokračuje, protože to prostě je příjemný. 

Odtáhl jsem se a podíval se mu do očí.,,Co je? Jsi nějak nepnutý'' 

  ,,Já jen... neumím líbat."řekl jsem upřímně a zahleděl se mu do očí. 

  Usmál jsem se a vydechl. ,,Pokud se ti to nelíbí, přestanu.'' 

  ,,Ale mě se to líbí."zavrněl jsem a znovu jsem ho zkusil políbit. 

Zvedl jsem koutek úst a pak ho zase začal líbat. Rukama jsem zajel pod jeho tričko a trochu mu ho vyhrnul 

  Ruce jsem mu přesunul na jeho obrovské a vypracované záda, zatímco jsem se polibek snažil oplácet. 

Bylo mi dobře, cítil jsem se uvolněný. Odtáhl jsem se zadíval se mu do očí.,,Co kdybych...ti udělal dobře?'' 

  ,,Tak... Tak dobře..."zašeptal jsem nejistě a sledoval jsem ho. 

,,Jsi si jistý? Nechci dělat něco, co by se ti nelíbilo,'' usmál jsem se a položil mu ruku na rozkrok. 

  ,,Jo. Chci to zkusit."řekl jsem rozhodnutě a s úsměvem jsem ho pozoroval. 

,,Kdyžtak řekni...'' vydechl jsem a s masírováním jeho rozkroku jsem se ústy přesunul na jeho krk 

  Jen jsem lehce přikývnul a dál tiše sténal. Bylo to něco nového, a taky hodně příjemného. Ale byl jsem v pasti. Vůbec nemám tušení, co mám dělat. 

Pomalu jsem mu prsty rozepl zip a od jeho nádobíčka už mě dělila jen tenoučká vrstva látky 

  Co teď? Co teď proboha?! Za chvilku tady před ním budu úplně nahý. Bože já se tak stydím! Ječel jsem v duchu a při tom jsem celý červenal. 

Stáhnul jsem mu druhou rukou tričko a olizoval špičkou jazyka jeho bradavku. Zvedl jsem k němu oči, abych spatřil jeho červenající se tvář. 

  Bože nekoukej na mě! Vyjekl jsem v duchu a zakryl jsem si hlavu polštářem. 

,,Proč se schováváš?'' zašeptal jsem a bradavku lehce skousnul předtím, než jsem mu rukou zajel do trenek. 

  Na jeho dotaz jsem neodpovídal. Jen jsem tiše zasténal do polštáře, když mi rukou zajel do trenek. 

Uchechtl jsem se a začal líbat jeho hrudník, posléze břicho až na podbřišek. 

  Abych mu nějak dokázal, že se mi to opravdu líbí, jsem ho alespoň po slepu začal hladit ve vlasech. 

Usmíval jsem se...a pomalu stahoval okraj jeho trenek. Posléze jsem se tam začal sunout ústy. 

  Ó bože už je to tady. Asi jsem snad ještě více zčervenal. Jestli to vůbec jde. Chce se mi brečet. Ale ne smutkem. Asi jsem fakt... Šťasný! Zajásal jsem v duchu a znovu jsem zasténal, když mi úplně stáhl trenky. 

,,Na to, jakej jsi prcek to tu máš fakt vybavený,'' uchechtl jsem se a vzal si ho do pusy. 

  ,,Aaah!"zasténal jsem hlasitě. Slušně vybavený? Jak? Nějak jsem ho nechápal, ale když pohltil můj penis do pusy jsem se slastí až lehce otřásl 

Začal jsem pohybovat hlavou a zvedl k němu oči. Když jsem si ho zasunul do pusy až po kořen, cítil jsem jeho třas.

  ,,Aah!"zasténal jsem znovu, když jsem ucítil celý svůj penis v jeho puse. Můj bože je tak skvělý. A asi i dost zkušený.  

_______________________________________
Ano ano! Stále žijem! I když to tak nevypadá c:. Každopádně. Sice je tato kapitola poloviční, ale strašně moc jsem to tady chtěl useknout :))))
Každopádně... Určitě Vám jako kompenzaci nabídnu příběh, který píšu společně s... *napínavé bubnování* AtsushiMai, takže určitě koukněte na její profil a u další kapitoly ahoooj :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Panna a Orel (yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat