,,Máme ji pane." ozval se Jack do telefonu a tipl to.
,,No konečně" napil jsem se a dál seděl u krbu. Naproti mě na konferenčním stolku ležela její složka. Ležela mi to už asi týden, ale ja ji ještě neotevřel. Natáhl jsem se po ni a otevřel ji. Koukala na mě její fotka. Byla pěkná, krvavě červené vlasy měla svázané do cepu. Měla hnědo-červené oči a plné tmavé rty. Chvíli jsem se na ni ještě koukal. A potom jsem začal číst, to co k ní bylo napsané.
,,Jmenuje se Dina Mortem, je ji 21 let. Je vysoká 165 cm, štíhlejší postavy.
Otec umřel při přestřelce na tajné akci. Matka cvičí psy pro policii a armádu. Nemá žádné sourozence. Nedávno se rozešla s Adamem Krysnem. Synem bosse za západní strany. Ale stále jsou v kontaktu.
Dina vlastní a vede firmu se špionážními službami. Má základní vojenský výcvik. Umí zacházet s pistolí, noži a lukem. Ovládá plynule angličtinu, latinu, ruštinu a francouzštinu. Má panickou hrůzu z pavouků, hadů a vody. Miluje zvířata a přírodu. Je alergická na olivi a mořské plody. Bazény ji nevadí." přečetl jsem v úvodu. Začal jsem se na ni těšit. Vypadala dobře, třeba by mohla i projít, bylo by škoda takovouhle krásou zabíjet. Pomyslel jsem si a podival se znovu na její fotku. Měla na sobě mini upnuté černé šaty s holímy zády. Začalo se mi v kalhotách dělat těsno. Doufám, že bude dobrá v posteli. Usmál jsem se a dopil. O nohu se mi otřela Alfa. Byla to fena česko-slovenského vlčáka. Podrbal jsem ji za uchem.
,,Copak holka?" usmál jsem se na ni. Ona se jen schoulila k mím nohám a usnula. Spokojeně jsem se usmál a sahl po mobilu. Tři zmeškané hovory od Simony.
,,No bezva." povzdechl jsem si podrážděně. Simona bylo moje ex a kdyby to nebyl dcera dobrého přítele mého otce tak by už dávno ležela pod zemí. Rozhodl jsem se ji zavolat zpět, jinak si zase bude stěžovat svému otci.
,,Simony mobil." ozval se klučičí hlas. Byl to Ryk, její bratr a můj dobrý kamarád.
,,Čau, tady Nik. Simona mi volala, nevíš co chtěla?" použil jsem neutrální tón, i když on věděl že ji nemám rád. Občas si říkám, jak jsem s ní mohl chodit. Hezká byla to jo, ale strašně blbá.
,,Čau Niku, nevím co chtěla, ale teď ti nějakou dobu nebude volat. Našla si zase nějakého chudáka a odjeli na její chatu. A tam není signál." zvolal vytěžené Ryk. Musel jsem si oddechnout.
,,To je dobře." zasmál jsem se. Chtěl jsem ještě něco říct, když před domem zastavilo auto.
,,Je tu, musím končit." až mě překvapilo jak jsem měl nedočkavý hlas. Ryk se jen zasmál a ukončil hovor. Vztal jsem a s Alfou po boku jsem šel k hlavnímu vchodu.
Ben ji nesl v náručí. Chvíli vnímala, ale potom omdlela. Byla vážně sexy. Měla na sobě mini upnutou krajkovou sukni a lehce průhlednou bílou košili, pod ní prosvítala černá podprsenka.
,,Odnes si do pokoje." nakázal jsem mu. Jen přikývl a za chvíli zmizel v patře.
,,Dej mi na ni pozor." klekl jsem si k Alfě. Ta jen přikývla a vyběhla schody. Vrátil jsem se do obýváku a nalil si novou whisky. Potom jsem přešel do pracovny a zapl kameru u ní v pokoji. Zrovna když ji Ben pokládal na postel. Za chvíli tam vběhla i Alfa a lehla si k posleti. Ben odešel a zamkl. Pohodlně jsem se usadil v křesele a čekal co se bude dít.