Kırık Bir gitar mı Yoksa nefret edilen hayaller mi......

830 43 0
                                    

 Baştan beri o kadar değişmiştim ki hayatım gerçekten saçma bir hal almıştı. Bu olanlarla her gün bir kez daha şaşırmaya başlamıştım. Benim hayatım müzik bunu asla unutmam. O bana anlattıkça yine ama yine şaşırıyordum. Sınıfa geçtim ve sırt çantamı aldım. Okuldan kaçmak istemiştim. Ama Yardımcı Tolga abi  geldi. 

"Nereye küçük hanım"

"Bugün gerçekten olmaz gitmem gerek."

"Üzgünüm güzelim son dersin kaldı sonra çalışmaya gideceğiz. Yönetmenler seni bekliyor."

Yerime geçtim ve başımı sıraya dayadım. 1 Saat sanki bir yıl gibi gelmişti. Ve en sonunda zil çaldı. Çantamı sırtıma aldım. Tam çıkarken Doruk arkamdaydı. Hızlı adımlarla dışarı çıktım. Dışarı da araba beni bekliyordu. Tam binerken arkamdan biri seslendi. 

"Çalışmada görüşürüz."

Arkama döndüm ve oydu.  Ufak bir tebessümle gülümsedi. Daha sonra gitti. 

Ben de arabaya binmiştim. Yolda sürekli onun bana bakışları aklıma geliyordu. Aniden sarsıldım. Gerçekten bana ne oluyordu. Kulaklıkları çıkardım. Henüz şirkete varmamıştık.

"Şey  Tolga abi acaba  Nudo alabilir miyiz?"

"Şirkette yemek yeriz.."

"HAYIRRR şey ben sadece.."

"Peki, hemen alıp geliyorum."

"Hayır, biz gidelim."

"Ama siz gerçekten... Yeni idol adayısınız Bu yüzden.."

İlk defa idol sözünü duymuştum. O zaman gerçekten ben ünlümü oluyordum, Hayallerim gerçekleşecek mi  acaba...

        Herhangi bir markete girdik. Nudo aldık ve yemeye başladık. Etraftan geçenler bana bakıp fotoğrafımı çekiyorlardı. Ben de onları selamlayıp yemeye devam ettim. İlk defa böyle bir şey yaşamıştım. Arabaya binmiştik ve şirkete gidiyorduk. İnsanlar benden imza istemesi de hayalimdi.

Şirkete geldik ve ses odasına gittik. Bizim sınıftan kişiler de vardı ve o da vardı.  Hiç yüzüne bakmadım. İlk üç kişi şarkı söylemişti. Daha sonra ben şarkı söylemeye başlayacaktım.

"Hangi şarkı?"

"Ha? Ben kendim gitar ile çalıp söyleyeceğim"

"Peki başla bakalım"

Gitarımı elime almıştım. "BoA ,Henry ,Key – One Dream" Şarkısına başladım. Sözler benim hayatım gibiydi. Sözlere başladığımda arkadan piyano sesi de geldi. Ve baktım ki Doruk çalıyordu piyanoyu .  Ve yüzünde o gülümseme ile bana bakıyordu. Ben ise şarkı söylemeye devam ediyordum.

"...Benimle durmadan alay ediyorlar 'Başaramazsın ' diyorlar

Hor görüyorlar beni ama asla vazgeçmeyeceğim

Bana uzatılan bu eli tutmak istiyorum, Bana uzatılan bu eli tutacağım

Bana yöneltilen eleştirileri alaşağı edeceğim böylelikle susacaklar

Benim için tek bir ses, tek bir hayal , tek bir şans var

Başarabilirim tek bir dilek, tek bir ruhla bir gün

Tüm kalbimle..."

 

Her kelimem de bu zamana kadar yaşadıklarım önümden film şeridi gibi geçiyordu... Hayatta asla yılmak yok.....Hayallerinin peşinden gideceksin gerçek olması için sadece...Hayallerinin gerçek olduğunu hayal edeceksin..

Büyük Hayaller (1.SEZON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin