Herkesi etkileyen itiraf....Gerçek mi Yalan mı?

877 33 1
                                    

Hayat gerçekten değişmez bir bütün derlerdi ya ama benim ki  öyle bir değişime uğradı ki bende sanki bir çocuğun ergenleşmesi gibi . İşte bu örnek gibi benim hayatımda saçma.

Sabah uyanmıştım. Saat durmadan çalıyordu. Saat 5 di. Bir saat erken kurulmuştu. Tam tekrar yatacakken kapı tıkladı. Ve gelen yardımcım Tolga abiydi . Hazırlanmamı söyledi. Hemen üstüme mavi uzun t-shirt ve kot kaprimi giydim. Saçlarımı topuz yaptım ve kâküllerimi taradım. Spor ayakkabılarımı da giydikten hemen sonra hızlıca aşağı indim. Tolga abi onu takip etmemi istedi. Ve onun peşinden gittim: Büyük bir odaya girdik. Odada her türlü müzik aleti vardı . Şaşkın bakışlarımla etrafı dolaşmaya başladım.

İçeri bir  abla girdi. 

"Hadi aklına ilk gelen bir şarkıyı söyle bakalım."

"Ne ben mi ? Anladım  başlıyorum. "

Beni biliyorsunuz müzik söylemeye başladım mı bulutlara havalanırım. Sırayla bana verilen kağıttakileri hepsini söyledim . Abla :

"Yeter .İyi bakalım o kadar da kötü değilmişsin. Hadi üstünü değiştir birazdan okula gideceksin."

"Teşekkür ederim " Dedim ve hızlı yukarı çıktım . Formalarımı giydim. Bugün saçlarımı at kuyruğu yaptım. Kâküllerimi öne çıkardım. Kahvaltı yaptıktan sonra okula gittik. 

Okul bugün sakindi biraz. Hızlı adımlarla sınıfa girdim. Yerime oturdum. Kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım. Tekrar hayallere dalmıştım. Bir an bir çığlık sesi duydum. Kulaklığı hemen çıkardım. Bir baktım ki o günkü kız bağırıp duruyor. Aniden sıramdaki bütün kitapları yere fırlattı. Ayağa kalktım. O başladı:

" Kime diyorum az önceden beri . Ama doğru çömler de biraz sağırlık mı ne var acaba. "

Kitapları toplamak için yere eğilmiştim ki o esnada etrafa bağırmaya başladı.

"Ah canım seni affettim ayaklarıma kapanmana gerek yoktu tatlım. Hadi kalk hadi kalk "

Herkesin gözü benim üzerimdeydi. Gerçekten o kadar şaşırmıştım ki sanki donmuştum. Yerimden kalkamıyordum. Bir anda başım döndü. Gözlerim bulanıklaştı. Ha bu arada ben fazla kalabalık ortamda kalamıyorum. Her neyse devam edeyim. O an tam kendimden geçecektim. Onun her söylediği kulağıma batıyordu. Aniden herkes kapıya baktı. Ve işte o buradaydı. Olanları izliyormuş meğer. Kıza dik dik baktı. Ve bize doğru yürümeye başladı. 

"Günaydın Doruk"

O hala bize doğru geliyordu. ve aniden yere eğildi . Herkes şaşırmıştı . "Nasıl ayaklarına kapanır, ondan hiç beklemezdim" Gibi söylenmeler çıktı. Ama o eğilince benim kitaplarımı toplamaya yardım etti. Ve bana yaklaşarak omuzumdaki kulaklıkları aldı. Bana taktı. Artık bütün sesler kesilmişti. Sadece müzik ve ben . 

Doruk onlara bir şey dedi ve herkes dağıldı. Ben de kitaplarımı alarak yerime oturdum. Herkes eski haline döndü . Resmen zaman geri alınmıştı sanki. Uyuyan prens uyumaya devam etti. Yerimden kalktım ve tuvalete gittim. Giderken herkes bana dik dik bakarak bir şeyler fısıldıyordu. Ama gerçekten ne olduğunu bilmiyordum. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa gittim. Uyuyan prensin  önüne oturdum. Başına bir kere dokundum. 

"Yaaa!! Doruk bugün yaptıkların için gerçekten teşekkür ederim."

Yavaşça başı kaldırarak . "Önemli değil umarım bundan sonra başına bela almazsın.  Bu arada umarım bana da bela okumazsın. "

"Neden merak etme. Ha bu arada önceki olanlar için üzgünüm. Ama gerçekten merak ettiğim bir şey var"

" Eğer izin verirsen uyumak istiyorum."

O esnada öğle yemek arası girmişti. Kantine indim. Sıraya girdim yemeği aldım ve oturdum. Nedense herkes bana imrenir gibi bakıyorlardı. Daha 4 saat önce ezik gibi bakarken. Biri yanıma oturdu. 

" Merhaba oturabilir miyim?."

"Tabi ki "

Biraz sustuk. Ben yemeğimi yerken gerçekten bana dikkatli bakıyordu.

"Sorun ne"

"Hayır ben sadece nasıl olurda o...."

Derken içeri uyuyan prens girdi. Her zaman ki yerine oturmasını bekliyordum. Ama herkes bir bana bir ona bakıyordu. Aniden yanıma geldi ,  benim yanımda yemeğini yedi ve kalktı . Ben hala her şeyden habersiz bir şekilde duruyordum. O çıkınca herkes bana baktı ben de tam yerimden kalkıyordum yine o kız geldi. 

"Ama nasıl olamaz !! Bana bunu yapamaz . O nasıl neden....AİİSSSSHHH senden gerçekten nefret ediyorum " dedi ve gitti. 

Ben hala her şeyden habersizdim. Biri Kolumdan tuttu ve her şeyi anlattı.

*******************************************************************

4 SAAT ÖNCE

"Doruk !! O kız ama "

" Yeter artık çok konuşuyorsun dağılın hadi sizde..."

"Sen hayır tabi ki de yaaaaa !!! NEDEN sürekli onu koruyup duruyorsun?"

"Gerçekten merak mı ediyorsun."

"Tabi ki de . Burada ki herkes merak ediyor. Acaba ? O kızdan mı hoşlanıyorsun."

"EVET "

herkes  şaşkın bir şekilde Doruğa ne bakar. O ise umursamadan yerine geçer ve uyumaya devam eder. Ondan sonra böyle olmaya devam etmiştir.

**************************************************************************

ŞİMDİ...

Duyduklarıma gerçekten inanamadım. Onun la bu zamandan beri

olamaz. Bu arada neden geceleri garsonluk yapıyor. O gün neden bana yardım etmek istedi. Gerçekten kafam karışıktı. O bana yaklaştıkça kalbim neden hızla çarpmaya başlamıştı .Tam hayalime yaklaşmışken ......

Büyük Hayaller (1.SEZON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin