Capitolul 5

257 24 3
                                    

*Corry's POV*

Era o marti seara si eu ma uitam la televizor. Am schimbat canalele cand am ajuns pe in canal de stiri.

"SOCANT! Eleva Emma Ardeleanu, in varsta de 17 ani, acuzata de tentativa de omor asupra gimnastei Coralia Filipescu, a fost gasita de politie! Se afla intr-un bloc parasit, impreuna cu tanarul Andy Graffman, in varsta de 18 ani, ce se facea vinovat de numeroase furturi. Cei doi au fugit, refugiindu-se pe acoperisul unui bloc de 10 etaje. Politistii au incercat sa ii convinga pe cei doi sa ii insoteasca la sectia de politie, insa acestia au refuzat si in repetate randuri au avut un comportament neadecvat fata de oamenii legii. In final, cei doi tineri s-au aruncat de pe bloc, cazand astfel 10 etaje. Tinerii au fost transportati la spital, insa au decedat la scurt timp dupa ce au ajuns acolo."

Nu-mi venea sa cred. Emma? Moarta? Doamne. Asta e... oribil! Poate ca a vrut ea sa ma omoare, insa la urma urmei isi apara dragostea. Si, in mod incredibil,... o inteleg! Oricum, nu i-as fi dorit niciodata asa ceva. Si nu doresc nimanui.

Am schimbat canalul. Si am nimerit pe alt canal, dar care trata acelasi subiect:

"INDUIOSATOR! Cei doi tineri, Emma Ardeleanu si Andy Graffman, au fost nedespartiti si in momentul mortii! Cei doi vor fi inmormantati impreuna, in acelasi cavou."

Mi-au dat lacrimile si am spus cu voce tare:

"Emma, imi pare rau ca ai sfarsit asa si te iert pentru ce mi-ai facut."

In momentul urmator am primit un SMS. Am deblocat telefonul si am deschis mesajul. Si am ramas masca. Scria asa:

"Curvo, eu sunt in viata. TRAIESC. Si daca ai impresia ca vreau ca tu sa ma ierti, esti si mai proasta decat am crezut ca esti.

~Em"

Ce naiba?!?! Cum poate o fata care a sarit de la etajul 10 sa mai traiasca, eventual sa imi trimita si mesaje?? Nu, ceva nu e in ordine aici. Poate ca e vreun idiot care face farse la telefon... Dar atunci de unde ar sti el ce am spus cu doua secunde inainte sa primesc mesajul? Stai, poate Emma are noua vieti! Poate e pe jumatate pisica! Aiurea! De ce sunt asa paranoica? Cu siguranta face cineva farse la telefon. Ia sa vedem numarul... Cee? Numar privat? Dafuq?? Ok, asta e mai ciudat decat pare... Poate chiar e in viata... Off... E asa greu sa imi dau seama... Dar oricine ar fi trimis textul ala, isi acopera foarte bine urmele... Nu il pot suna si nu ii pot trimite mesaje, pentru ca are numar privat.

In secunda urmatoare, mi-am amintit o informatie de pret; matusa mea Cornelia lucreaza la o centrala telefonica. Asa ca maine ii voi face o vizita!

*Ziua urmatoare*

-Oh hey matusa Cornelia!

-Buna, placintico! Ce faci?

-Matusa, am 17 ani! Nu mai sunt o placintica! Inafara de asta, sunt bine. Tu cum te simti?

-Eu ma simt bine. Nu m-au mai durut oasele, dar presupun ca o sa ma doara in curand.

-Ma bucur! Am venit ca sa te rog sa imi faci o mica favoare...

-Ce favoare, iepuras?

-Pai... Aseara mi-a trimis o prietena mesaj cu numar privat si am nevoie de numarul ei...

-O cunosti?

-Da, era o fosta colega, Ella. S-a mutat in Italia si si-a schimbat numarul.

-Bine, stai sa ma uit... Hmmm... Ce ciudat, aici da numarul tau de telefon!

-E imposibil! Care e numarul?

-0740563663.

-Dar... asta e o prostie! Trebuie sa fie o greseala aici! Pai numarul meu a primit mesaj aseara de la... numatul meu! Cineva a fost aici ca sa schimbs datele din calculator!

-Nu te enerva, Corry! Daca tot esti aici  de ce nu ai bea o cafea cu mine?

-Da, matusa. Hai sa bem o cafea!

*Ajunsa acasa, Corry se tranteste pe pat*

Phew! Sunt ASA obosita! Voi cum v-ati simti, daca ati afla ca un psihopat se preface ca e o fata moarta si va trimite mesaje si isi acopera asa bine propriile urme, apoi ati sta doua ore la taclale cu o matusa sarita de pe fix care vorbeste incontinuu despre cum crede ea ca Fuego si Taylor Swift ar face candva un cuplu pe cinste? Va spun eu ca nu v-ati simti foarte bine!

In fine, am luat decizia sa nu ma mai gandesc la textele alea. Tot ce vreau e sa ma odihnesc.

Ce? Un nou mesaj? Repede! Poate e matusa, poate a aflat numarul real. Citesc mesajul...

"Deja ai obosit, curvo? Asta e abia inceputul!

~Em"

SHIT.

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum