• Meeting •

126 15 3
                                    



Ránéztem arcára. Olyan ismerős. Emlékeztetett egy kisfiúra. A barna szemei, barna hajkoronája, kisfiús arca és most...lehet, az a kisfiú állna előttem felnőve, érett férfiként? Lehetetlen. Gondolatmenetemből felkelve, nyitottam szólásra a számat.

- Szóval...te lennél a bátyám? - azt a logikát JiNa. Gratulálok. Nem baj, hogy az előbb hugicázott le. Taps. Miután lerendeztem magamban a vitat ránéztem és elkezdtem szemügyre venni. Ha már rokonom, illetve együtt lakom vele legalább ismerjem fel.

- Igen. Kim SeokJin vagyok. - miután kimondta magához ölelt. Gondolom annak reményében, hogy a nyakába ugrok. Hát...nem. Álltam, mint egy facölöp.

- Kim JiNa. - mondtam neki semleges hanggal miután végre elengedett. Akkor vettem csak észre, hogy 6 másik srác áll mögötte, így kicsit megijedve néztem rájuk. Persze Jin azt hitte őt nézem úgy, mint aki szellemet látott. Mikor megelégelték az 5 perc néma és meghitt...na, nem. Inkább kínos. Szóval, néma és kínos álldogálást odajöttek és bemutatkoztak. Persze mindegyik megölelt. Én, mint aki szerepest játszik, fatörzsé változtam és az istenért sem mozdultam vagy öleltem vissza őket.

- Jeon Jeong Guk. De másoknak JungKook.

- Kim NamJoon. -jött aszürke hajú majd átölelte vállaimat.

- Park JiMin, de neked csak oppa. - itt Jin tarkón vágta.

- Idióta. Ne is törődj vele. Jung HoSeok vagyok, de neked csak J-Hope.

- Kim Taehyung. Szólíts V-nek.

- Min YoonGi. De már ismersz. - kacsintott majd ugyan úgy megölelt a többiekkel együtt.

- És én lennék a bátyád. De már bemutatkoztam. Esetleg...menjünk be a nappaliba. - azzal betolt abba a helyiségbe ahol nem rég voltak.

Bementünk és mivel engem toltak legelől ezért gyorsan beültem a fotelba, hogy ne köztük nyomorogjak. Miután ők is elfoglalták helyüket elkezdtek engem bámulni. Valljuk be...irtó kínos volt. Lehajtott fejjel néztem az ölemben pihenő, ökölbe szorított tenyereimet.

- Egyébként...- nem mertem felemelni a fejemet. Túl sokan voltak. Nem megszokott nekem ez a légkör. Azt sem tudom minek jöttem vissza. - tiszta hasonmása vagy Jin-hyungnak. Remélem, ilyen jól is főzöl. - erre feleltem a fejemet és éppen elkaptam, ahogy kacsintott egyet.

- J-Hope figyelj. Jin-nél nincs ember, aki jobban főzne.

- De RapMon valld be. Ő Jin húga és ő egy nő. Bár igaz, hogy Jin-hyungot nehéz lekörözni.

- Tudok főzni. Magamra. -szólaltam meg, de csak nagyon halkan. Viszont ezeknek mintha valami szuper hallókészülékük lenne meghallották. Pedig én is alig hallottam.

- Akkor mostantól én főzök rád. - szólalt meg Jin rám nézve én meg éppen nyitottam volna a számat mikor jöttek az, amit el akartam kerülni. A kérdés tenger.

- Egyébként szeretsz énekelni? - kérdezte Jimin. Őt megjegyeztem az oppa-s beszólása miatt. Mint a narancs, olyan ezzel a hajjal.

~~~~ ••• ~~~~



Deprass • [BTS fanfiction]Where stories live. Discover now