Az új osztály

40 3 0
                                    


- Tessék? - nézek rá értetlenül.

- Az idén két rajzos osztályt is indítottunk, viszont mindkettő megtelt, így már csak a zenei vagy informatikai osztályban maradt hely.

- Kérem, sehogy sem tudná megoldani? - próbálom menteni a menthetőt.

- Sajnálom, de már nem megoldható.

Nagyot sóhatok majd erősen gondolkozni kezdek. A zenével nem lenne semmi gond, ha nem kéne osztály szinten hallania mindenkinek, az informatikához meg nem nagyon konyítok.

Mivel Jinnek közben elkellett mennie így még csak tanácsot sem kérhettem volna tőle. Bár szerintem ezer százalékosan a zenére voksolna.

- Akkor legyen a zenei. - húzom el a számat.

- Rendben van. 5 perc és kicsengetnek, kérlek várd meg, szólni kell az ének tanárnőnek, aki egyben osztályfőnököd lesz, előtte meghallgatna.

- Remek. - próbálom elrejteni nem tetszésemet.

Az 5 perc alatt megkapom a tankönyveket, és néhány információt az iskoláról. Órarendet pedig csak akkor kapok, hogyha a zenei osztályba a tanárnő szerint mehetek, ha nem akkor marad az informatika.

- Jónapot kívánok! - lép be az irodába egy magas, barna hajú, 30-as éveiben járó nő.

- Jónapot, Kim JiNa vagyok. - mutatkozom be illedelmesen.

- Szia, az én nevem Ran Min-Seo. Úgy hallom az osztályomba szeretnél járni. Kérlek, akkor igazából akármit amit szeretnél énekelj egy kicsit, hogy felmérjem a tudásodat.

- Rendben van. - fújtam ki a levegőt, kicsit idegesen. - Szabad a zongoránál?

- Hát persze. - derült fel a tanárnő arca.

Miután a dal végére értem felálltam a zongorától és a tanárnő elé léptem várva a reakcóját.

- Ez remek volt. Természetesen neked a zenei osztályban van a helyed. - mosolygott rám, felderülve.

- Ez nagyszerű, ez esetben itt van az órarended, már mehetsz is második órára, szerencsédre éppen osztályfőnöki óra lesz, így tanárnő mutatja merre menj.

- Gyere, remélem betudsz majd illeszkedni. - Lépett az ajtóhoz MinSeo tanárnő.

- Sok sikert, JiNa. - köszönt el az igazgató úr.

Kilépve a folyosóra már a sok diák között voltunk akik egyik teremből a másikba szállingóztak vagy éppen beszélgettek. Lementünk a földszintre, majd már ott is voltunk a terem előtt miközben a csengőt lehett hallani.

- Sziasztok, kérlek üljetek le a helyetekre és maradjatok csendben! - lépett be az osztályba MinSeo tanárnő és a nyomában én.

Körülnézve az osztályban kb 20-an lehettek. Viszont sajnos minden szem rám szegeződött, ami eléggé kellemetlen volt.

- Bemutatom nektek az új osztálytársatokat, kérlek mutatkozz be. - fordul felém mosolyogva.

- Hát öhm. A nevem Kim JiNa és (...) szeretek rajzolni, énekelni és gitározni, lehetőleg egymagam. - jöttem zavarba amint felnéztem az osztályra akik mind rám figyeltek. - Ennyi igazából.

- Rendben, úgyis lesz még 3 év a megismerkedésre. Kérlek ülj le az egyik szabad helyre, JiNa.

Körülnézte gyorsan, majd az ablak melletti padba ültem, középtájékon, ahol hála Istennek senki sem ült. Mivel tanárnőnek dolga volt így ő a tanári asztalnál intézte azokat, nekünk pedig szabad foglalkozás volt. Szemügyre vettem az osztályt. 17 embernek számoltam őket, 11 srác és 6 lány rajtam kívül.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Deprass • [BTS fanfiction]Where stories live. Discover now