pro: @Michaela_1_Psal jsem do sešitu a posunul si brýle, které nyní byli na špičce mého nosu.
"Nemůžu to přečíst," zakňučel jsem si pro sebe a vedle mě se hned začal smát černovlasý chlapec.Pohlédl jsem na něho přes svoje brýle a on se s uchechtnutím koukl do sešitu a pak na mě.
"Copak?" Neustále měl dobrou náladu, v ruce držel mobil a na displeji byli vidět nějaké zprávy s někým jménem Liam."Nic, jen jestli bys nemohl být tišeji, prosím," vydechl jsem a znovu se začetl do knihy, ale v tom mi v ní přistála malá vlaštovka.
Jen jsem zakroutil hlavou a vlaštovku dal stranou."Pane Maliku, pane Stylesi, chci abyste mi spolu udělali referát na úbytek biodiverzity," oznámil nám učitel a já k němu zvedl svůj pohled.
"Ale pane profesore, já mám dobré známky," vydechl jsem nešťastně.
"Já vím, chci abyste pomohl panu Malikovi, jinak propadne," Zayn si skousl ret a nevinně se na mě pousmál, pokrčil rameny a koukl do svého sešitu."Dobře, pane profesore," souhlasil jsem a koukl na zvonek, který svým hlukem oznámil konec hodiny a tak i konec našeho dnů ve škole, jelikož jsme měli poslední hodinu.
Věci jsem si dal do batohu a zapnul ho, vzal jsem si ho na záda a odešel ze třídy, samozřejmě jako poslední.
Dostavil jsem se ke své skříňce, uložil si do ní pár učebnic a následně jí zavřel.
"Ahoj, kudrlinko, máš dneska čas?" Opřel se tmavší chlapec o skříňku vedle té mojí.
"Jo, mám," přikývl jsem a on se usmál. "Jde jen o ten referát," věnoval mi úsměv a já mu ho opětoval."Půjdeme ke mě, pokud teď můžeš," nabídl jsem mu. "Já můžu pořád," zasmál se a pokrčil rameny, bydlel jsem pět minut od školy, ale i přesto jsem vždy chodil o dvacet minut dříve.
"Jsi Harry, žejo?" Optal se mě a já souhlasil, na tváři si neustále držel úsměv a já si prohlédl jeho černou koženou bundu, byla sem tam potrhaná a měla na sobě pár samolepek.
Jeho vlasy byly černé jako havraní křídla, bradu měl schovanou delším strništěm, což ho dělalo starším na pohled.
Oči měl tmavě hnědé s dlouhými řasami, které doplňovalo hustší tmavé obočí a krásně rovný nos.Na rukách měl pár ostnatých náramků, černé skinny jeansy natrhané na kolenou a k tomu vyšší tmavé kanady.
Triko měl stylově natrhané, taktéž černé s žlutým nápisem Nirvana."Opravdu mi chceš pomoct nebo je to jen, protože ti to profesor řekl?" Uchechtl se a já mu pohlédl do očí.
"Chci," usmál jsem se a vlasy si cestou svázal do drdolu.Zayn z kapsy vytáhl cigarety, jednu si dal mezi rty a hned si jí zapálil.
"Chceš?" Usmál se na mě a já hned odmítl.
"Nesnáším cigarety," oznámil jsem mu a on si dlouze potáhl a vydechl kouř.
"Aha, pardon," zasmál se a já ho sledoval, všechno k jeho vzhledu vážně strašně moc šlo, styl, cigarety, akorát jeho chování bylo jiné, než bych očekával."Jsme tu," vytáhl jsem klíče a odemkl hlavní dveře od domu, oba jsme vešli a já za ním zavřel dveře.
"Tak jo, tady si sundej boty a bundu a půjdeme po schodech nahoru do mého pokoje," obeznámil jsem ho s plánem a sundal si boty.
Zayn udělal totéž a bundu si pověsil na věšák.
Pomalým krokem jsme vyšli schody a následně zmizeli za dveřmi do mého pokoje.
Vyndal jsem dva plastové kelímky a nalil do nich jahodový džus.
"Díky," usmál se Zayn a hned se napil."Tak jo, nejdřív musíme sepsat informace na papír a následně udělat prezentaci v počítači, třeba už jen obrázky a mluvit můžeme my nebo tam napíšeme jen hesla v bodech," Zayn jen přikyvoval a já se zasmál, vsadím se, že ani neví, o čem mluvím.
Projížděli jsme několik internetových stránek, vypsali si názvy zvířat i rostlin a hledali další informace.
Zayn kousal nervózně propisku a když se nudil, kreslil do papíru nějaké sketche."Tohle je fakt strašný, jak to můžeš zvládat?" Vydechl, hodně často jsem si bral prezentace od učitelů a seznamoval tak třídu s tématy, které jsem dostal.
"No, praxe a hodně mě to baví," zakroutil hlavou a pozvedl jedno obočí."Jsem divný, jo vím to," pousmál jsem se a on zakýval hlavou.
"Ne nejsi, jsi rozkošný a chytrý," cítil jsem, jak moje tváře se červenají.Venku už začínala být tma a my konečně začali psát hesla do prezentace v počítači, obrázky už tam byly dané a Zayn ležel na zemi a hrál si se vším, co našel, od papírů přes tužky až po pár menších plyšáku.
"Hotovo," vydechl jsem po patnácti minutách a uložil prezentaci na plochu svého počítače.
"Jsi fakt génius," usmál se na mě unavený Zayn a zvedl se ze země. "Si piš," vycenil jsem s úsměvem zuby a brýle položil vedle laptopu."Takhle vypadáš kurevsky sexy," podotkl a já jsem se na něho koukl.
"Musím ven si zakouřit," vydechl a já se zvedl."Už je půl desáté, jak daleko odsud bydlíš?" "Autobusem asi patnáct minut," oznámil mi a já šel za ním po schodech dolů do haly k hlavním dveřím.
"Můžeš tu dnes přespat," nabídl jsem mu ochotně.
"To by bylo super, vzhledem k tomu, že autobusy mi už asi nejedou," smál se a obul si boty.Vyšli jsme ven a sedli si před dveře na vyvýšený beton.
"Fakt to nechceš zkusit?" Ušklíbl se, když si zapálil cigaretu.
Skousl jsem si ret a následně si cigaretu přiložil k ústům a potáhl z ní.
Začal jsem kašlat a on se smál, vzal mi cigaretu a začal kouřit."Jsi fakt trdlo," usmál se a vydechl kouř, následně mě chytl za zátylek a přitáhl si mě do delšího polibku, jeho rty byli příjemně měkké, ale cítil jsem chuť cigaret.
V tu chvíli jsem si to ale zamiloval.Zayn si mě vzal na klín, potáhl z cigarety a foukl mi to do obličeje.
"Budeš můj šprt," vydechl a skousl si ret.
"Ano, když ty budeš můj bad boy," šeptl jsem a znovu políbil jeho rty, Zayn vsál můj spodní ret a stiskl můj zadeček v dlaních."To si piš, curly," vydechl s úsměvem na jeho plných rtech.