the bar joke. (-larry)

1.3K 56 0
                                    

2200+ slov, tak si to snad užijete :-)) :3

"Dělej," zasmál jsem se a dal jsem svůj telefon Niallovi.
"Kámo, jestli dostaneš na prdel, tak nechoď za mnou," zvedl obočí a pak se uchechtl, načež zakýval hlavou pod mým nápadem.

Chodil jsem po baru a prohlížel jsem si, koho všeho bych mohl zkusit. Bylo tu pár žen, vyzývavé oblečení, většinou upnuté šaty s rozparkem a hlubokým výstřihem.
"No, to bude ještě zajímavý, nemyslíš?" Uchechtl jsem se a Niall zakýval hlavou.

Dlaní jsem si prohrábl své kratší kudrnaté hnědé vlasy, sykl jsem s uchechtnutím, když se mi pár neposedných kudrlin zamotalo do mých prstenů.
"Karma," zakřenil se Niall a vyplázl svůj jazyk.
"Jsi roztomile sexy, když tohle uděláš," zamručel jsem se spokojeným úsměvem a Niall se zašklebil. "Harry, nech si svoje teplý chvilky třeba pro něho," ukázal na bruneta na baru.

Jeho vlasy byly jemně zčesané na patku, světle hnědé pod září světel.
Z profilu jsem viděl jeho kulatý nosík, lehký úsměv na rtech, když hleděl na sklenici zlatého alkoholu. Jeho maličké ruce působili vtipně vzhledem k tomu, že i malý panák byl v nich docela veliký.
"On bude mou třešničkou, ale slušný výběr Horane, to musím uznat," dodal jsem s úšklebkem a Niall se hrdě usmál.
"Učím se od toho nejlepšího," píchl mě prstem do hrudníku a já si založil ruce na hrudníku.

"Co tím jako myslíš?" Zamručel jsem. "Ale nic, ale nic," zasmál se a já se pomalým krokem vydal k dívce u stolu.
Seděla tam sama a v ruce svírala sklenici vína.
"První oběť, můžeš začít," dodal jsem a Niall vzal můj telefon do ruky.

Přistoupil jsem ke stolu, její přírodně zrzavé vlasy krásně zářili v několika odstínech. Hned mi věnovala široký úsměv a já se k ní sehnul, abych jí políbil, ale ona se se smíchem odtáhla.
"Nic proti, ale radši bych políbila jeho," ukázala na Nialla a já se na něho otočil.
Jeho tváře ihned chytili odstín malinové barvy.

"M-mě?" Šeptl a ona pomalu vstala od stolu. "Můžu?" Usmála se a já pokrčil rameny. "Mě se ptát nemusíš," oznámil jsem a v tu chvíli už měl Niall její polštářky na těch svých.
"Děkuju," usmála se a něco mu zašeptala do ucha, nad čím se Niall zaculil jako poblázněný puberťák.

"Omluvte mě holubičky, ale mám ještě pár obětí, jakmile budu mít hotovo, tak ti ho sem pošlu, hm?" Uchechtl jsem se na ní a ona s úsměvem přikývla. "Máš pět minut na to mi toho andílka vrátit," posadila se zpět a dolila si víno.

"No vidíš, ještě jsme ti našli holku," zasmál jsem se, když jsme vyrazili za další dívkou.
Smála se a tančila na hudbu kousek od davu několika lidí.
Taktéž byla sama.

Bez slov jsem dal ruku na její tvář a naklonil se pro polibek, našpulila rty a já uhnul. S úsměvem jsem po ní mrkl a ona mlčky pozvedla obočí a následně se uchechtla.
"Blbečci!" Dodala a já se zasmál.

Několikrát jsem ještě tohle opakoval než jsem se vydal k brunetovi, jeho tváře už byli vidět na dálku.
Červené prokrvení v jeho obličeji ho udělalo ještě krásnějším. Vypadal opravdu krásně.

Stoupl si akorát, že si odskočí a já toho slušně využil. Niall poslušně cestoval s telefonem, ale tak, aby si ho nevšimli dříve, než zkusím svůj hloupý fór.
Chytl jsem bruneta za tvář a naklonil se blíž k jeho rtům.

Ruku jsem mu dal na hrudník a cítil jsem, jak rychle jeho srdce tluče.
Odtáhl se ode mě a koukl na Nialla.
"Na vašem blbým videu opravdu nepotřebuji být," zamračil se a svou maličkou dlaní mě bouchl do hrudníku, aby mě odstrčil, ale marně.

ONE SHOTS 2 - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat