ZStranger: líbí se mi trochu jiné věci😈LouiT: Jaké? Rád ti vše splním.😇
ZStranger: miluju, když teče krev, křik a ten strach v očích, co lidé vidí, když jsou se mnou
LouiT: Promiň, ale to je dost divné...
ZStranger: Louis William Tomlinson, že?🙃
Hlasitě jsem polkl a ihned jsem vypnul počítač, bezmyšlenkovitě jsem zahodil telefon k počítači a odběhl jsem k hlavním dveřím, přesvědčil jsem se, že jsou zamknuté.
Objal jsem se kolem pasu a svraštil jsem obočí, máma mě vždy varovala, vždy říkala, ať nedělám takovéhle věci.
Vzlykl jsem a telefon zapípal a upozornil mě tak na novou zprávu.
ZStranger: vím o tobě hodně Louisi
ZStranger: víc než si myslíš a je mi líto, že jsem tě takhle vyděsil, nemusíš se bát, že bych k tobě přišel, dveře máš stejně zamčené a rozbití okna zabere několik minut, udělá to veliký hluk a navíc moc práce s úklidem
ZStranger: mimochodem ti to vážně sluší
Skousl jsem si ret a koukl na své bílé ponožky značky Adidas, modré tepláky též značky a bílé triko Nike.
"Fajn, fajn klid Lou," zakňučel jsem a objímal jsem se kolem pasu, byl jsem vážně vystrašený.
ZStranger: je sladké, jak se snažíš uklidnit sám sebe
ZStranger: jenže mě stejně nikdy neutečeš, neschováš se mi💓
"Fajn, mám toho dost!" Vypískl jsem do prázdného domu a koukal jsem kolem sebe.
Blížil se Halloween a já nechtěl umřít, nikdy jsem nad ničím nepřemýšlel jako teď, co se stane potom?
Koukl jsem ven, všude byla světýlka, lampiónky, vyrězávané dýně a v nich svíčky.
Co když se zítra nevzbudím?
Uslyšel jsem ránu v ložnici a natáhl jsem se pro nůž, který ležel na lince.
Tiše jsem ťapkal po koberci, který vedl do mé ložnice a koukal jsem všude kolem, celý vystrašený kousajíc si ret.
Rozsvítil jsem světlo, moje postel byla pečlivě ustlaná.
"Mám tě!" Ozval se výkřik a skříň zavrzala, odkud vylezl Zayn.
Snědý chlapec s čokoládovýma očima, plnými rty a vlasy černými jako noc samotná.
"Debile! Málem si v sobě měl tenhle zasranej nůž!" Křikl jsem po něm a nůž jsem více stiskl v dlani.
"Okay lásko, klid," uchechtl se, nůž mi pomalu vytáhl z dlaně za ostří a položil ho na noční stolek.
"Blbečku, fakt," fňukl jsem.
Zayn mi věnoval delší polibek na rty a palcem stiskl můj spodní ret.
"Bál ses?" Vydechl blízko mých rtů a já přikývl líbajíc jeho rty znovu."Říkal si, že nemáš rodiče doma, tak jsem myslel, že bych se mohl stavit," pokrčil rameny a já se uchechtl.
"Vím o co ti jde," protočil jsem očima.
"Notak zlatíčko, neříkej, že tobě to nechybí," zamručel a usadil se na kraj mé manželské postele."Možná trochu?" Pozvedl jsem jedno obočí, sedajíc si mu na klín.
Ruce jsem mu dal na krk a znovu jsem se hluboce vpil do jeho rtů, tentokrát jsme oba zapojili naše jazyky.
Zabloudil jsem rukama na zip jeho bundy a pomalu jsem jí rozepl, načež si jí Zayn ihnef svlékl.
Chytl jsem lem jeho bílého trika a s polibkem na rty jsem mu ho přetáhl přes hlavu.
"Pche, prý jen trochu, tak nedočkavý," vydechl s úšklebkem, triko jsem hodil na postel vedle jeho bundy."Taky můžu hned přestat," zavrčel jsem a on se jen zasmál.
Zayn mě chytl za boky a sundal mě za sebe na postel, ihned se chopil mého trika, které sundal a líbal mou pokožku od krku ke hrudníku.
Laskal jí svými rty a udělal mi několik fialových flíčků."Tak moc si mi chyběl," šeptal do mé kůže a já si jen hrál s jeho neposednými vlasy.
"Chci, aby byl dnešek jen o tobě, baby," vydechl a následně mě políbil na rty, do kterých jsem mu zamručel."O mě je neustále," vydechl jsem a za ruku ho stáhl k sobě.
Otočil jsem ho pod sebe a posadil se na jeho podbřišek.Se skousnutým rtem jsem se natáhl k šuplíku, odkud jsem vytáhl pouta s růžovým kožíškem.
Chytl jsem jeho ruce a připoutal mu je k mřížím od postele, které se tyčili až do půlky stěny v mém pokoji.Hnědoočko si kousal ret a studoval mé tělo.
Jeho upnuté jeansy jsem mu stáhl po kotníky a líbl jsem ho přes tenkou látku boxerek na jeho už na pohled tvrdý penis.
"Svlékni se mi, Lou," vydechl.
Pomaličku jsem si stoupl před postel a chytl jsem lem svých modrých tepláků, začal jsem je pomalým tempem stahovat, až jsem si je úplně svlékl.
"Do naha," vydechl Zayn a já ve tvářích znovu zrudl, vždy jsem se styděl, i když jsme spolu spali před tím, vždy to pro mě bylo stejně intimní a stydlivé jako poprvé.Stáhl jsem své boxerky a po čtyřech jsem si vylezl za Zaynem, líbal jsem jeho rty, krk a sem tam jsem ho kousl do jeho ostré čelisti.
"Chci, aby ses dnes udělal do mě," šeptl jsem do jeho ucha, které jsem poté skousl a líbl ho těsně pod něj.
"Rád ti to splním, miláčku," vydechl, jeho hrudník se zvedal rychleji a rychleji.
Cestoval jsem svými rty až po jeho pupík, dával jsem mu motýlí polibky po celém břiše a rukama jsem uchopil jeho boxerky, svlékl jsem mu je a nechal je na zemi před postelí, stejně jako jeho jeansy.
Vzal jsem kořen jeho penisu do ruky a olízl jsem celou jeho délku, z které vytékal preejakulát.
Zaklonil hlavu a tiše zaklel, miloval jsem, když byl při našem milování sprostý.
Vzal jsem si ho do půlky do pusy a zavřel jsem oči, dýchal jsem nosem a soustředil se jen na jeho chválu, jak dobrý jsem, jak krásný a jak patřím jen jemu.
S úsměvem jsem koukl do jeho očí, byli plné vášně a lásky, znal jsem tenhle pohled už několik měsíců.
Znovu jsem se mu usadil na podbřišku a s polibkem na rty jsem mu pošeptal: "Miluju tě, moc a moc,"
Do ruky jsem opět vzal jeho penis a pomalu jsem na něho dosedl až po kořen, byl jsem na jeho velikost už celkem zvyklý, byl to tak dokonalý pocit.
"Lou," vydechl se stenem azaklonil hlavu, ruce měl připnuté k posteli.
Obočí měl svraštěné a rty pootevřené, vypadal tak krásně.Ruce jsem mu dal na hrudník, začal jsem s pohyby nahoru a dolů.
"Miláčku, chci tě držet," zakňučel tiše a já si skousl ret.
"Jen jednu ruku," šeptl jsem mu a on přikývl.Odepl jsem mu jednu ruku, kterou mě ihnef automaticky chytl za bok a pak přejel rukou až na můj zadeček, hnětl ho v dlani a zarýval do něj své nehty.
Pot mu stékal po čele až na hrudník, cítil jsem, jak mé vlasy začínají vlhnout a únava se dostavuje, nikdy jsem nařídil tempo, bylo to pro mě poprvé.
Chtěl jsem, aby dnešek byl jen o něm.