Първото нещо,което забелязват хората във нас е външния вид.
Начина,по който изглеждаме определя това как другите ни възприемат.
Мъжете обичат с очите си,а жените с ушите си.
Защо всички са толкова повърхностни? Защо никой не гледа характера на човека отсреща? Не е ли важно това какви хора сме и как се отнасяме с другите?
Не е нормално да стоя на бар с приятелки и шефа,който стои отсреща да ми предложи работа в заведението без дори да ме познава. Виждаше ме за първи път. Защо ли? Защото явно е харесал външния ми вид.
За това ви говоря. От къде знае,че някоя от приятелките ми няма да се справи по-добре от мен?
Мога да ви дам и още примери,но ще бъдат излишни. Схванахте какво имам предвид.
Това,че едно момиче е хубаво не означава,че е глупаво. А още по-малко,че е к*рва.
Това е начина на мислене на хората в днешно време. Правят си прибързани изводи и преценяват другите по външния им вид.
Отказвам да се примиря с това.
Знаете ли,преди това ме радваше. Харесваше ми да ме заглеждат и да ми правят комплименти.
Сега ли? Сега това ме отвращава. Не искам дори да си представям какво се върти в главата им,докато ме гледат. Това е нещо,способно да ме изкара извън нерви знаейки,че искат само едно единствено нещо от мен. Далеч съм от мисълта,че ще им позволя да ме използват,а след това да ме захвърлят като ненужна вещ. Употребена.
Тук идва и другия въпрос. Защо момче,минало много момичета е пич,а момиче,спало с много момчета е к*рва? А защо ние,момичетата да не можем да се възползваме от тях? Да ги накараме да се влюбят и след това да им бием шута? Да постъпим с тях така,както те са постъпвали с момичетата преди нас.
Защото явно така е прието. Защото явно всички все още вярват,че мъжете са силния пол. Не,драги мои. Жените сме силния пол и го показваме всеки ден. По всякакви начини.
Тук вече думите стават излишни. Направете си изводите сами.Искам да ви чуя. Искам да напишете в коментарите какво мислите. Искам да видя дали има някой,който мисли като мен.