10. Moje narozeniny

1.9K 48 2
                                    

Ráno sem se probudila vedle Honzy, nejdříve sem se koukala na mobil kolik je hodin, bylo 9 tak sem se rozhodla už vstát. Proč? Protože dneska mám narozeniny! Takže budeme slavit snad i s Honzou a snad to ví, no uvidíme tak sem šla do koupelny udělat higienu atd a šla nadšeně do obýváku kde už čekala teta a její přítel a vykřikla sem " víte co je dneska za den?! " A zeširoka se usmála " máš 20tiny! " Vykřikla mi nazpátek teta tak sem k ní doběhla objala ji a řekla " jo, dneska jsou moje druhé kulatiny v životě " tak mi oba popřáli a já šla probudit Honzu jestli to taky ví.
* Pohled Honzy *
Probudil sem se hned co Nora odešla, no já byl vzhůru už dřív ale dělal sem že pořád spím abych ji mohl překvapit dárkem k narozeninám. Koupil sem nám zájezd do LA na pět dní v krásném hotelu který mi doporučil Martin ( jmenuju se Martin ) těším se až jí to oznámím. S její tetou a učiteli ve škole to už mám domluvené a všechno dokonale vychází tak uvidím jestli se jí to bude líbit.
* Pohled Nory *
Lehce jsem do Honzy ťukla a on se hned otočil a zeptal se co se děje, tak sem mu natěšeně řekla " víš co je za den? " Otočil se na mě, usmál se a řekl " všechno nejlepší moje dvacetino " on to věděl, věděl že nám narozky a to mě taky zahrálo u srdce tak sem se nahla k němu a dala mu pusu, jasně že sem poděkovala za to že si vzpoměl. Tak se Honza upravil, já se celou dobu dívala do zrcadla na něj jak si dělá vlasy protože mě to celkem zajímalo a potom sme šli na snídani, teta mi udělala dort kde ještě zapálila svíčky, já je sfoukla a přála si ( prosím bože, vím že tě moc nežádám ale tohle říkám pořád, prosím chci odletět do Ameriky, je to už dlouho můj sen a všechny s tím už dlouho otravuju tak snad se splní ) v duchu sem si to přála a rozkrojila krásný čokoládový dort, všichni sme si ho s chutí dali a já potom šla s Honzou na zahradu za Thorem. Honza si sedl na trávu a řekl " Noro pojď sem, vidíš tam v keři tu obálku? Přines ji. " Odkývala sem to ale přemýšlela sem od kdy dávají pošťáci dopisy do keřů. Popadla sem obálku, došla s ní za Honzou, rozbalila a tam to viděla. Dvě letenky do LA. Myslela sem že omdlím tak sem se opřela o Honzu a začala mu brečet do ramene " co to se mnou děláš, jak to víš že je už dlouho můj sen, vždyť to muselo být hrozně drahé " a brečela dál s letenkami v ruce " na peníze nemysli. Mysli na to že v jednu ráno odlétáme z Prahy tak se běž balit oslavenkyně " a pohladil mě po vlasech. Potom sem zahlédla tetu ve dveřích jak na Honzu ukazuje palec nahoru " takže teta o tom ví? " Zeptala sem se starostlivě " to je jasný, jinak bych si to nedovolil si tě jen tak odvézt " a přitiskl mě v objetí. " Tak můžu si jít balit? "  " Jo promiň, já zapomněl " zasmál se a pustil mě. Tak sme odešli do pokoje a já začala balit všechny potřebné věci. V průběhu balení sem se otočila na Honzu a zeptala " a ty už máš sbaleno? " Honza zvedl oči z mobilu na mě a řekl " já mám před domem zaparkovaný auto a kufry mám už tam. " Tak toho sem si ani nevšimla, nejsi ty špión? Koukala sem se podezřele na něj a zasmála se " ty si mě prokoukla, ale ne tuhle noc sem opravdu byl takový špión když mě Tom vyzvedával tady a odvezl domů abych sem mohl dojet s mým autem a kufry a potom šel zpátky do postele za tebou a ty sis toho nevšimla a celou dobu si spala "  " no vidíš že si takový špión ale já si tě opravdu nevšimla asi sem byla tak unavená že sem nevnímala nebo ja nevím " dosmála sem se a zbalila poslední věci. Celý den sme jenom koukali na filmy a občas sme na chvilku usly ale byl v nás takový adrenalin a nadšení že sme nespali nadlouho. O půlnoci sme se loučili s tetou a pomalu odjížděli na letiště kam sme dorazili a měli ještě půl hodiny čas, tak sme dělali kraviny, Honza ještě vlogoval protože říkal že tenhle výlet si chce zdokumentovat na památku jako všechny jeho výlety do zahraničí. Potom si zašli do Starbucks pro kafe. A obešli pár obchodů, nakoupili všechny kraviny a mohli nastoupit do letadla na můj vysněný výlet. Tak sem Honzu chytla za ruku, opřela se o něj a než sme oba usli sem řekla " děkuju "

To by byla 10. Část, nemám k tomu co napsat tak snad ste si ji užili a budete se těšit na další vaše deniskq✋💕





Obyčejná holka a on   ( Fanfikce Ment ) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat