V pondělí sem měla jít do školy ale nešla protože sem jela do Prahy za bráchou jak se má a napadlo mě jestli by Honza nejel semnou ( nojo, chci ho tahat všude sebou ) N " ahoj, dneska jedu do Prahy tak mě napadlo jestli by si nejel semnou.
H " tak jo, a když už pojedeme tak bych se chtěl stavit pro něco do Hradce do Makra jestli ti to nevadí
N " nevadí tak za 10 min čekej před kanclem a já pro tebe přijedu "
H "ok. Čekám tam
Tak sem se zbalila a vyrazila, za chvíli jsem byla před Honzovým studiem tak nastoupil a směr Praha ( jasně že sme si ještě dali pusu na přivítanou ) v Praze sme byly jenom chvilku protože brácha chtěl spát ale pozítří ho pustí domů, takže směr Hradec Makro. V Marku sme vzali ten největším vozík protože ten Honza bere vždycky a vozili sme se na něm navzájem a vybírali nějaký pití a sušenky Honzovy do studia, za chvíli to bylo hotový protože Honza věděl co chce tak sme zaplatili a vyrazili zpátky do Pardubic. Tam sem Honzovy pomohla odnést věci a jela sem domů protože jsem chtěla jít někam na procházku ( sama abych si vyvětrala hlavu ) tak hned co sem zaparkovala sem vyrazila do parku ale nešla sem sama protože teta mi přidělila Thora že přijede návštěva a bude se grilovat tak aby tam neběhal okolo jídla, ale naštěstí je hodnej a netahá tak sem s ním šla ráda. V parku sem ale viděla mýho kamaráda z Prahy tak sem se k němu rozběhla a řekla " ahoj Dane " hned co si mě všiml tak běžel ke mě obejmul mě a vesele řekl " ahoj Noro, myslel sem si že už tě nikdy neuvidím jak si se odstěhovala " tak sme si povídali ale Dan se mě zeptal na otázku kterou bych od něj nečekala. " a Noro, máš tady kluka? " Zvláštně sem se na něho podívala a řekla " jo, jmenuje se Honza, ty ho možná znáš jako Menta " protože Dan je hodně závislej na youtube a zná snad každýho youtubera. " Počkat, ty chodíš s Mentem!? " " No už to tak bude " a trapně se zasmála " ale, ale ty patříš mě, já tě miluju! " A začal se ke mě blížit. Rychle sem se odtrhla ale Dan to asi čekal a chytl mě a dal mi pusu. " Hele co si to dovoluješ! " Zařvala sem na něj a vstala z lavičky, ale on vstal taky a dal mi pusu znova na to už sem zareagovala fackou protože já mám Honzu a toho miluju nadevše. " Ale když já tě vždycky miloval a tvoje stěhování mi zlomilo srdce " " taky ses mi líbil ale tohle si posral " řekla sem a rychlím krokem odešla pryč ale na konci parku sem viděla někoho koho sem tam chtěla vidět nejmíň...
* Pohled Honzy *
Šel sem si jen tak na procházku do parku a najednou vidím Noru jak se tam líbá s nějakým klukem. Srdce mi začalo bušit a nevěřil jsem svým očím. Myslel sem že mě miluje protože já miluju jí ale asi sem se ošklivě spletl tak sem se radši otočil a šel pryč ale pořád sem cítil jak se na mě Nora dívá. Tak sem jenom šel a brečel.
*Pohled Nory *
Vidím Honzu jak se otáčí s brekem a jde pryč tak než abych za ním běžela tak sem se rozběhla k Danovi dala mu takovou facku kterou ještě v životě nezažil a řekla " ty debile, vidíš co si udělal. Honza je moje všechno, můj svět, moje láska! Položila bych za něj svůj život, svoje poslední slova abych mu mohla říct že ho miluju!! " A s brekem sem od něj odběhla a běžela za Honzou. " Honzo! Zastav ! " Udělal to, nečekala sem že po tom semnou bude chtít ještě mluvit zastavil se a řekl " co po mě chceš " s červenýma očima sem mu řekla " Dan mě dal pusu, chtěla sem uhnout ale on mě chytil " " promiň ale tomu nevěřím, myslel sem že mě miluješ protože já miluju tebe ale asi sem ti málo " a odešel. Na moje další křičení ať se vrátí už nereagoval tak sem jenom popadla Thora a odešla domů. Cestou sem si utřela slzy aby teta a návštěva nic nepoznali, vesele tam přišla pustila Thora a řekla že sem si procházku moc užila. Potom sem šla do pokoje. Schody mě vyčerpávali jak nikdy dřív. Otevřela sem dveře, zamkla je, skočila do postele a začala brečet co sem to sakra udělala. Honza je pro mě vším bez něj už nemůžu žít.
*Pohled Honzy *
Došel sem do studia kde sem se zamkl, ujistil že sem dneska už nikdo nepřijde, sednul na pohovku a začal brečet. Takhle sem nikdy nebrečel " já jí moc miluju ale ona mě asi ne " při této větě se mi sevřel žaludek a lapal po dechu jak moc sem brečel. Po chvilce breku sem se sebral a šel stříhat vlog ale vůbec mi to nešlo protože sem myslel jenom na Noru, tak sem se schoulil na svoji černo zelené židli a usnul z vyčerpání.Takže doufám že se vám Část líbila, byla trochu ostřejší a psát to mi lámalo srdce při představě že se mi tohle opravdu stalo, ale je to jenom příběh tak snad sem vám moc neublížila 😂 vaše deniskq ✋💕
ČTEŠ
Obyčejná holka a on ( Fanfikce Ment ) ✔️
FanfikceAhoj, jsem Nora Robertová, je mi 19 let a jedu studovat na právnickou fakultu do Pardubic. Žila jsem klasický život holky ale to jsem ještě nevěděla že mi Pardubice tak obrátí život...❤ Ahoj tady Deniskq a chci vám poděkovat za čtení a odkázat vás i...