Przed remizą stała cała moja rodzinka i patrzyła na mnie jak na ducha po chwili Cody się obudził podbiegł do mnie i się do mnie przytulił po nim zrobiła to reszta rodziny. Po 20 min od czepili się od mnie i mogłam zauważyć, że każdy ma na twarzy wymalowaną radość. Niestety tą piękną chwilę przerwała Mika, która wjechała na plac przed budynkiem. Wszyscy byli zdziwieni samochodem bez kierowcy (oprócz mnie), a po chwili ze środka budynku wyjechały samochody ratownicze i w drodze zamieniły się w wielkie roboty (co na mnie nie zrobiło żadnego łał czy what?) i ustawiły się przed moja rodziną w pozycji bojowej.
- Ej nie jestem żadną kosmitką (no dobra jestem ale po co mówić prawdę to jest moja słodka tajemnica) więc moglibyście uspokoić te przerośnięte puszki.
- Przepraszamy siora po prostu boty mają zaprogramowany tryb ratować i chronić musiały po prostu uznać, że to auto stanowi zagrożenie. -odezwał się Cade
Za tą siorę miałam ochotę nieźle go zlać ale za nim w ogóle do niego dopadłam powstrzymał mnie mój kochany najmniejszy braciszek, który jako jedyny nie był w grupie chronionych przytulił się do moich nóg nie pozwalając mi się ruszyć. Po jakimś czasie cała złość ze mnie odparowała boty zostały odwołane i stanęły z boku robiąc nam miejsce. Ja w tej chwili podeszłam do Najstarszego brata i zdzieliłam go po twarzy z liścia.
- To za tą siorę głąbie jeden.
(C) - Oj nie obrażaj się już tak siostra.
(K.) - A tak przy okazji to co to za auto?
- Moje zawsze chciałam takie mieć to sobie kupiłam.
(Sis) - Ale dlaczego ono jechało samo.
- Po pierwsze nie ono czy on tylko ona i ma na imię Mika, a po drugie to jest najnowszy model. Mika pokaż im.
Jak na komendę z auta wyłoniły się kolejno: działka wodne, wyrzutnia rakiet, blastery i miotacze płomieni a na koniec transformowała się w fembotkę.
(C) - Mi nadal przypomina kosmitę.
- Bo ty jesteś głupi braciszku.
(G) - A mógłbym ją obejrzeć od środka bardzo mnie interesuje jak powstała?
- Okej Mika tryb auta.
Po transformacji Grami otworzył drzwi i oglądał wszystko z wielkim za ciekawieniem a najbardziej jego uwagę zwrócił znaczek. Ale za nim jeszcze do mnie podszedł obejrzał jeszcze silnik i jakieś inne pierdoły na których się niestety nie znam (no cóż peszek).
(G) - Skoro to jest camaro to dlaczego ma taki dziwny znaczek a nie krzyżyk jak każdy z jego modelu.
- Ach to jest znaczek autobotów jako, że bardzo się nimi interesuje to takie sobie sprawiłam zamiast zwykłych znaczków camara.
(Cd) - A ile wiesz na temat transformersów?
- Och bardzo dobrze znam aż mogę powiedzieć, Ze szczegółowo znam całą drużynę Optimusa Prima, znam też trochę rescue boty ale, że byli nudni to zostawiłam ich w spokoju ale podstawowe inf o nich wiem, znam też dużo inf na temat decepticonów i muszę przyznać, że najlepszy z nich jak i całej reszty jest Knockout. A dlaczego o to pytacie?
(Cd) - Z czystej ciekawości. A tak a propo to na ile zostajesz?
- Nie wiem jeszcze nad tym nie myślałam.
(T) - Jak chcesz to możesz u nas mieszkać twój pokój jest cały czas wolny.
- Niestety nie skorzystam za nim tu przypłynęłam to kupiłam sobie mieszkanie.
CZYTASZ
NEVER GIVE UP/Transformers Rescu Bots
Fiksi PenggemarPrzez kilka lat byłam traktowana jak wyrzutem lub odlutek dlatego w wieku 10 lat uciekłam. Teraz wracam jako 16 latka jako nowa i odmieniona osoba z ważną misją. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co będzie dalej to wejdź i zacznij czytać.