14.4. Pondělí
Dneska jsem šla okolo hudebny, a slyšela jsem ho ❤️ hrál na piano.. to bylo tak strašně krásný, naučila jsem se tu melodii a zkoušela jsem si k tomu broukat nějaký slova, docela dobře to zní musím řict.!
Teď uz musím jít, vola mě Matt, předpokládám, že chce pomoct s úkolem do školy, ach jo..
--------------------------------------------------------------------------------------------------
"Přijde mi docela vtipný jak vražedně se na tu Eve diváš" se smíchem mi říká Maddie. Muže ji to přijít vtipný, jenže ona si prostě Marka nezaslouží, dyť ať se na ni podívá🙄. "Mne přijde, ze ho stejne jen využívá"povídám. Jakmile jsem se tam znovu podívala Eve šeptala Markovi neco do ucha, asi neco pěkného, protože on se usmíval jak malé dítě, (ten jeho úsměv mě dostává)..
"Teď se jako malá budeš smát ty".. "Cože"? Odpovídá mi Maddie Oubrite.. "Ahoj holky, Kate fakt dekuju za ten úkol, mam za 1 a Maddie nevíš v kolik máme dnes trenink?" Ptá se Matt
----stop stop: Maddie je jedna z mých vážně dobrých kamarádek, (ještě jednu mám z Francie, nez jsme se přestěhovali sem, tak tam, v Paříži, ona byla ma nejbližsí) je nehorázně zamilovaná do mého bratra, což je vážně nechutné ale vazne strašně sladké na druhou stranu- jenže jeden malý problém je to, ze můj bracha, Matt, podle me holku nechce, ale ja nemám srdce to Maddie rict.. Maddie a Matthew spolu dělají atletiku, tak proto se ptá na trenink.
----Maddie se usmívá od ucha k uchu "Jojo vím, myslím, že kouč říkal okolo 3 hodiny😊".
"Nazdárek lidi" přišel další - kamarád Matta, Paul. "Musíme jít na hodinu Matte, jinak moc ti to dneska sluší Kate".. Koho vážně nemám v lásce je Paul, vlezlý kamarád mého bráchy, neustále zamnou dolejzá, ale nechápe, že nemám zájem. A jeste k tomu se hodně baví s Eve.
Naštěstí vážně odešli na hodinu a my taky.15.4. Úterý
Dneska celkem dobrý den, až na to, že táta musel odletět do Afriky za prací. Maddie měla dneska s Mattem skvělý trénink- potom co mi psala 😅
Zitra hraji Panthers s Tigers(americký fotbal) a my tam budeme roztleskávat, jenže tam bude i Eve.. Takže Mark si me všímat nebude, jak by mohl když bude hrát.
--------------------------------------------------------------------------------------------------Už jsem chtěla jít spát, když v tom mi do okna přistál kamínek- znamení Adama😊 --- Adam je můj 18letý soused, tedy spíš bydlí naproti mně, ale bereme se jako sousedi, vidíme si do oken a když něco chceme tak si házíme kamínek..Adam taky zítra hraje fotbal-miluje to, ale ne víc nez hokej, který hraje v zime), je pohlednej o tom žádná, ale chce ho tolik holek, že mi ani 2 ruce na spočítání nestačí. Občas mi pomáhá s Markem, jsou to hodně dobří přátelé, ale on má Eve a já to chápu- JENŽE ONA HO RPOSTĚ JEN VYUŽÍVÁ☹️
Jdu tedy k oknu a vidím nápis na jeho okně: Kate, něco jsem zjistil. Tak rychle beru papír a tužku, odepisuju POVÍDEJ?? Přiložím na okno a během asi 2 sekund vidím jeho zprávu: "ZASE MI VYROSTLY SVALY TO NENÍ MOŽNÝ JAK JÁ JSEM DOBREJ".. Jediné co bylo snad dobrého na Adamovi bylo to, že mě pokaždé dokázal rozesmát. Zakoulela jsem na něj očima, naškrábala na papír "dobrou" a šla spát.
ČTEŠ
Complicated
RomanceJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...