Finding👀🛍🏷

23 0 0
                                    


Snažila jsem se najít Maddie, nebo někoho, ale moc to nešlo, mezi 70 lidmi a ve tmě uz se nedalo moc pohybovat, jen muzika hrála opravdu nahlas a světla v bazénu svítila.
   Třičtvrtě alkoholu bylo uz vypito, a ja se musím přiznat, ze jsem si taky dala, ale uz bylo skoro 4 rano a stale vsichni slavili a parili jako kdyby se prave začalo.
Prodrala jsem se k terase a sla jsem dovnitř, do lednice, kde bylo uz jen několik piv a 2 flašky rumu. "Tak pojď si dat, tady mas" podal mi láhev piva, Adam. "Tak to asi ted nemám odmítnout vid" zasmáli jsme se společně a tukli jsme si. "Doufam, ze se ted necitis trapně" no, trapne jsem se necítila protoze jsem byla totálně na mol, během chvilky to na me vsechno dolehlo a z něho to taky bylo pěkně cítit. "Nene, v pohode, proc by Adame" chyba chyba chyba.. Podle me mel neco v plánu, mne by to asi ani nevadilo, jenže to na me přišlo.. Běžela jsem na záchod, musela jsem jít rychle zvracet🤢.
Když jsem vyšla, on tam stále stál a ujišťoval se, jestli jsem v poradku, když jsem rekla ze jo, asi 1000x, tak byl spokojen. Přišla za nim nějaká holcina a s jeji kamarádkou si ho odtáhli..
Po vyzvracení mi bylo mnohem lip, seděla jsem před zachodem a jen čekala na další vyvrhel. Ale v tom, jsem zaslechla Markuv hlas jak vola s někým,.. znělo to jako kdyby volal s klukem-á, ano, rekl Antoane, (jeho mladší 15ti letý bratr, který byl moc fajn kluk) ale znělo to jako kdyby diskutovali.
Když dovolal, šel kolem me, zastavil se u me, ja jsem se postavila, ale on me chytil za ramena a zase me posadil, jenže, on se taky posadil, tak 1mm ode me. Bylo to příjemný, ale stlacovalo mi to žaludek.
"Jses v pohode, Marku? Neděje se neco.." zeptala jsem se starostlivým hlasem. "Ale, problémy budou vždycky, nic závažného urcite" usmál se nejistě. "Promin, ze se tak ptám, ale, to byl Antoan?" Nebyla jsem si jistá jestli o tom chce mluvit, každopádně jsem musela zeptat. "Ano, ano byl. A nez se zeptáš o co slo, tak o to, ze muj mladší bracha slyšel, ze nás tatínek ma někoho u sebe v posteli." Nedokázala jsem se pohnout, protoze to muselo byt pro nej opravdu hrozne, taková rána.."To je mi lito, Marku, opravdu to jsem nevěděla promin" když se na mě pootočill odpověděl, ze to nevadi, prohrabl mi vlasy, chytil me za hlavu a dal mi pusu, dlouho, opileckou, ale proste Mark. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale musela jsem si říkat, Kate jste oba opilí! Když naše libačka skoncila, pověděl jen "Nejhorší na tom je, ze ja jsem je asi taky slyšel Kattie. Vis jak jsem nemohl jít běhat? Tak to bylo tak, ze jsem neco slyšel a nechtěl jsem si jít úplně dovnitř pro veci, jen jsem jako unikovou cestou zavolal Eve aby semnou sla ven, protoze ona tuší co se děje..Neví to, co ty, ale neco ano, a proto jsem to chtěl probrat." Stále jsem byla vedle z toho polibku, ale musela jsem začít soustředit na to co říká "Je mi to jasne Marku, vubec si z toho nedělej hlavu.. Treba mají vaši ted jen špatně období, urcite se to zlepší" pohladila jsem ho po ruce. Bylo mi divné, ze neni s Eve ted, ale musela jsem se zeptat i když to bylo nevhodné "A kde mas Eve ted?" Podíval se udivene a rekl "Uz musela domu, rano ma prý důležitý sraz nebo co".. Zvedla jsem se, rozloučila jsem se s nim a sla jsem zpět, hledat Maddie. Prošla jsem spousty míst, az mi zbýval uz jen Maddiin pokoj, docela jsem se bála co tam bude, ale tak byla to poslední šance si s ni popovídat a pomoct ji nejak dostat lidi ven.. Protoze jeji rodina se vracela v 10 rano z kol a ted uz bylo 5 a my nebyli nikdo střízlivý.
Vesla jsem do pokoje a co jsem neviděla --- Matt a Maddie se drželi za ruce a seděli spolu u postele ona oprenou hlavu o nej a neco si septali. "Ahoj segra" rekl Matt, "No Cauky, hele jen, ze jsem te nemohla najít Mad, ale to počká, ja budu dole".. "V pohode, Kattie, my uz pujdeme dolu stejne" oba se usmali a ja v tu chvili zavřela dveře.

Vsechno proběhlo tak jak mělo, uklidily jsme s spolu a mezitím jsme si vsechno řekly, pochopila jsem to tak, ze moje kamarádka, to dneska poprvé dělala s mým bratrem a začali spolu chodit,.Bylo mi z toho špatně, ale tak alespoň jsou šťastní. "Vis, on Matt, je jiný nez ostatní kluci, proste je jinej ale skvelej" myslela jsem, ze tim, ze spolu začali chodit, tyhle sladké řeči skončí, ale to jsem se spletla, ha ha. "Jojo, to vis ze jo, ty muj blazne"..řekla jsem jí.
Povědely jsme si to o Markovi a ona mi jeste rekla, ze tak nejak tuší co se děje, ze ji občas něco naznačoval.

ComplicatedKde žijí příběhy. Začni objevovat