Probudila jsem se brzy rano, když jeste vsichni spali. Sla jsem si dolu udělat caj a přivítala se s pani Oubritovou, která akorát odchazela do práce. Když jsem si zkontrolovala telefon, zjistila jsem, ze mi volala Mama i táta.. Urcite jim nebudu volat zpět, nechci s nima mluvit ani se s nima vidět.
"Ahoj" povídá Matt když zamnou přijde dolu do kuchyňe, "dobre rano bratře" zavtipkovala jsem i když mi do smíchu nebylo. "Půjdeme domu pro veci a vrátíme se sem?" Chvilku jsem Váhala co mu mam odpovědět a nakonec jsem jen kyvla.
Vyrazili jsem k nám domu, bylo okolo 8:30 a to uz byla Mama obvykle v práci takže malá šance na to abychom se potkaly, a táta, tak ten nevim vubec kde je.. A kde byl celou dobu?..
Když jsme vešli do domu oba jsme vyběhli k sobě do pokoje, ja jsem popadla svuj kufr a jen prohlédla pokoj, sbalila jsem si jeste par drobnosti. Když jsem vyšla z pokoje Matt na me ukázal směrem k pokoji pro hosty, když jsem se tam podívala dveře byly na půl dokořán a Ja videla schoulenou perinu, trochu jsem rozesmutnela, když mi došlo, ze to je táta.. "Pojď, jdeme" koukla jsem na Matthewa a sla jsem za ním dolu po schodech. V polovině schodů se zastavil a vzal i muj kufr, jen jsem se na nej usmala a rekla jsem "Jses dneska nejakej hodnej" pousmal se na me a odpověděl sarkasticky "tak jako ty na me nikdy" usklibla jsem se na nej, protoze on mi vždycky zvedl náladu.. Když jsme se chystali k odchodu, Mattovi zazvonil telefon - Maddie - chvilku spolu hovořili a Ja si uvědomila, ze jsem si na hoře nechala knížku! Rychle jsem pro ni skakla, ale když jsem vyšla z pokoje stal predemnou táta.. "Ahoj zlato" nevěděla jsem co delat a tak jsem jen kyvla na pozdrav. "Chapu, ze te to včera rozhodilo a Ja jsem to způsobil, je to ted mezi mnou a Annou špatné, ale mi si to vyřešíme jsme dospěli" zase me zabolelo když rekl jeji křestní jméno.."ahoj Tati, my musíme jet, máme zachvili sraz se třídou" zachránil me Matt, "chapu to, ale doufam, ze nejste nastvane děti moje" táta to pronesl lítostivym hlasem, a tak jsem si uvědomila, ze to asi neni úplně jeho vina.. Nachvili jsme si sedli na horní patro, na židle a táta nám vysvětlil nějaké veci co nám nedavaly smysl, když nám oznámil, ze se vrátil z Afriky a dozvěděl se, ze ma Mama přítele - milence - tak odjel pryč, za svým bratrem a vrátil se později. Mámě to vsechno došlo, ale i tak si dělala co chtěla.. "Tati, Ja to řešit nebudu, my oba nebudeme, ale chtělo by, aby jste si to s mámou nejak vyřídili.. Máme vás oba rádi, ale tohle mě i Kate zničilo." Matthew Zidane ted si me překvapil, rekla jsem si v duchu. Přiskocila jsem k tátovi a pevné ho objala, pověděl mi, ze se vsechno vyřeší a at na sebe dávám pozor.
LETIŠTĚ
Vsichni jsme se sešli v letištní hale a šli jsme na odbavení,. Vsechno dopadlo dobre a my uz jsme čekali na to až nám otevřou gate aby jsme mohli nastoupit. Když jsem to tak počítala jelo nás 14 a s Margí 15, jeden kluk onemocněl takže nás jelo přesně 15 což bylo akorát. Z holek jsem jela jen Ja, Maddie, Eve, Nicol, která s nama taky dělala roztleskávačku a ocásek Lindsey a Margí, takže to vypadalo v pohode.
Když jsme tam seděli, začala jsem mit hlad a sla jsem si pro bagetu hned naproti do stánku. "Kattie, vsechno v pohode? Matt mi neco vyprávěl, ale rada bych slyšela i tebe" podívala se na me svými andělskými oči a Ja jsem ji vsechno povedela. Jeste, ze ji mam, rekla jsem si..Otevřeli nám gate a my jsme šli ukázat pasy- kontroloval mi to strasne pohledný mlády muž, a pak na me koutkem oka mrknul a usmál se. Když jsem zjistila, ze sedíme v letadle po 2 tak jsem byla docela rada, ze se nebudeme tlačit.'Seděla jsem na sedačce číslo 14A a Maddie vyšla hned vedle me na 14B, Margí seděla přes ulicku s Paulem, Mark sedel s Mattem hned zamnou a David sedel s Nicol.. No a Eve seděla vedle své sluzky Lindsey.
V polovině letu uz když jsme měli pití, požádal me Matt jestli bych se s nim nevymenila na chvili- jelikož chtěl sedět vedle Mad nemohla jsem rict ne, ale ze by se mi chtělo sedět vedle Marka zrovna když vedle přes ulicku sedí jeho holka.'JUJ'
"Ahoj Kate" usmál se, když jsem se posadila vedle nej. "Ahoj Marku, nevadi, ze tu jsem?" Slyšela jsem jak Eve za zády neco septa a jen jsem se usmala😊 "Jasne ze ne, jsem rad, alepson si popovidame" a chytil me za ruku abych se posadila. "Prijdes mi nějaká smutná, neděje se neco?" Zeptal se vlidným hlasem. "Tak starosti znáš to" nechtěla jsem to moc rozvádět, protoze to, ze se mi nejspíš rozchází rodiče neni úplně vesele. "Věř mi, ze znam.. Co se děje, jestli se mužů zeptat?" Nevim proc, ale je to Mark, takže jsem se snažila mu vylicit nas příběh i když jsem si myslela, ze neco z toho uz slyšel od Matta. Občas me v průběhu vyprávění pohladil po ruce, tak aby to Eve neviděla, ale přišlo mi to od nej hezky. "Kattie, mrzí me tohle vsechno, ale myslim si, ze jsme v podobně situaci..Muj nevlastní otec, myslim si, nebo spis vim, ze dela neco za maminymi zády. Chudák Antoan je z toho taky zoufalý, protoze na to taky přišel." Bylo mi Marka i jeho mladšího nevlastního brachy lito, ale proc to nejak neresi? "Chtěl jsem si s nim o tom promluvit, když Mama odjela na pracovní cestu jenže on nebyl skoro doma, vecer někam porad chodil a neříkal nám kam, nebo spis lhal kam jde." Chtělo se mi zvracet když to rekl.. Uvědomila jsem si, ze Mama nám taky lhala , vecer chodila pryč, táta byl na pracovní cestě, celkem to sedělo, ale odkud se zná Markuv nevlastní otec a moje Mama? Teda jestli je to vubec on. "Marku, kde pracuje tvůj táta?" Zeptala jsem se nejistě. "V architektske firmě, navrhuje domy, proc se ptas?" Hned jak to dorekl tak mu to asi taky došlo. Nemusela to byt pravda, ale ted uz mi bylo Jasne, ze se Mama a on znaji.
Od te chvíle a téhle věty, jsme spolu Ja a Mark do konce letu nepromluvili.Příjezd do naši školní vily byl bez překážek, vsechno proběhlo fajn, ted jsme se dělili do pokojů. Holky vyšly na 3 a 3- Margí, Ja a Maddie jsme byly Jasne, akorát nám bylo trochu lito Nicol, ale ona byla bezproblémová a dyztak mohla chodit k nám.
Kluci se taky rozdělili a když jsme si trochu vybalili tak nás svolala paní učitelka Bakerova dolu do chodby. "Ted se můžete porozhlednout tady po městě a vecer se sejdeme v 7 a půjdeme na uvítací večeři pro nás od agentury". Vsichni na to kyvli a my se rozešli po mestecku. Bylo celkem velké a všude bylo plno lidi. Když jsme procházeli po velké ulici, obklopené z jedné strany mořem a z druhé restauracemi a obchůdky, cítila jsem se strasne pěkně a uvolnene. Mad uz se držela ruku v ruce s Mattem, Margí si povídala s Nicole a ze zadu se ke mne připlizil Adam. "Tak co, jak se ti tu libi?" Jeho oriskove oči na me zamrkaly a Ja jsem tála jak ledovec. "Zatím to tu vypadá super" chytil me kolem ramen a prohodil par vtipných vět, které me dostaly.
Došli jsme až k přístavu kde jsme si sedli na okraj kamenů a vsichni jsme si spolecne povídali- samozřejmě až na Eve a Lindsey, které odmítaly sedět na zemi na kamenech. Bože ja je nesnáším.
"Myslíte si, ze si tady můžeme pustit muziku?" Zeptal se Paul a hned jak to dorekl tak Mark a David nahodili melodii a koukli na me abych se přidala- poznala jsem písničku a začala jsem zpívat slova, byla rytmická a Maddie s Mattem začali tancovat a Nicole s Adamem taky. Margí se ke mne prisunula a hned broukala semnou a Paul začal bubnovat rukama- překvapivě Lindsey začala bubnovat taky.. Eve byla podle me naštvaná, protoze Mark se otočil na me abych zpívala a ne na ni. Ji to ale neodradilo, po chvilce se napojila k nám a začala zpívat hodne nahlas- ale pak nám to spolecne ladilo. LIDÉ okolo si toho začali všímat a Matt,Mad,Nicole a Adam začali tancovat celkem synchronizovane. Vypadalo to vazne dobre a vsichni se do toho dali jeste víc. Když na Mattovu odhozenou mikinu přistála první 5ti dollarovka, tak jsme nikdo nevěřili a řekli jsme te paní, ze to děláme protoze nás to baví a pro radost a ze nechceme žádné peníze. Ona ale jen mávla a rekla, ze si to zasloužíme. Vsichni jsme se na sebe podívali, ale neprestali jsme. Když jsem tak premyslela Adam uměl fakt skvěle tancovat a byl při tom strasne peknej..
Když jsme asi v 6:30 skončili se "show" vydělali jsme si par babek a každý si šel koupit lízatko, což bylo fakt roztomily.
Jdeme na večeři a Ja jsem si oblékla takovou hezkou halenku a uplou sukni. Celá parta jsme vypadali nejak tak slušně a večeře se velmi vydarila. Paní učitelka B. byla moc Příjemná a měli jsme skvělou zábavu- proste dovolená- "KURZ" začína❤️23.4. Středa
Dneska, až na to, ze jsem zjistila, ze moje Mama ma nejspíš poměr s Markovým nevlastním otcem, byl fajn den.. Let byl super, miluju jídlo v letadle! a povídala jsem si s Markem, teda do doby nez jsme oba zjistili co se děje s našimi rodiči..
Pak jsme byli ve městě a začali jsme hrat a zpívat a tancovat- normálně si lidi mysleli, ze jsme skupina co vydělává, bylo to neskutečné super!
Adam byl dneska strasne fajn, nakonec pak cestou do vily jsem mu vsechno povedela a on jako vždy věděl co rict, jak poradit a jak zvednout náladu- ale nejhezčí stejne bylo to, jak tancoval.. jeeezis!!
Dobrou noc, zítra další den..-------------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Complicated
RomanceJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...