Jsem ve skole, kde ty, Maddie??" Říkala jsem do telefonu. "No my jsme před tou knihovnou přeci! A kde je Matt, on vazne nejde?" Maddie byla před knihovnou, do haje! Ja zapomněla.. "Matt nejde, a ja jsem ve skole, jsem debilni, tak ja si pospíším a jsem tam tak za 10 minut, pa".
Všechny ctvrtaky mají dnes akci, ze se jdou podívat do knihovny, do zákulisí i do archivu a můžeme si tam půjčit co budeme chtit, ja knížky miluju takze se vazne tesim, ale úplně jsem na to zapomněla.."Dobry den, paní učitelko. Omlouvám se, ja jsem na to úplně zapomněla.." Paní Bakerova byla moc hodna učitelka a jen se nademnou zasmala. "Připoj se k ostatním a bez si najít co budeš chtit" otočila jsem se a sla jsem za svými kamarády.
"Ahoj ty loudalko" objímá me Mad, "No Cauu, to jsem se proběhla teda" zasmala jsem se. Ja a Maddie milujeme knížky takze jsme se na to dnes těšily. Zaběhly jsme mezi regály, ona sla k poezii, básním a příběhum. Ja sla k vymyšleným zajímavostem, a taky k romanci, tu mas totiž nejradši.
Narazila jsem na vazne dobrou knížku, když jsem si ji vyndala z police, za tou knihou naproti přes regál, stal Adam "Muzes mi rict, v jakem oddělení to jses?" Smál se Adam. "Nech me byt, ja mam rada romantiku, hleď si svého" zasmala jsem se a preskladala jsem knížky tak, aby jsme na sebe neviděli. On to proběhl kolem všech a uz byl ná me straně. "Jdu si číst Adame, jo" rekla jsem mu a rozhodne jsem se sla posadit a otevřela jsem knížku na první straně. "Vždyť ja taky, vidíš ne" on opravdu držel knížku, cestovatelska kniha o Kubě, hledal zajímavá místa,. Překvapil me!
A v tom se k němu přidal Mark.. Vřele a mile pozdravil, přišel me obejmout.
Jelikož Eve nesnášela knížky tak tu dnes nebyla a on me mohl obejmout- jak necekane..Bylo to tam úžasné!
Potom jsem sla s Maddie, doprovodit ji na trenink a pak jsem sla do takové klubovny. Byla kousek od našeho domu, dřevěná malá, akusticka a dobre znějící. Sla jsem trénovat zpěv. Většinou tam byl i David, který taky zpíval a s Paulem ladil kytaru.
"Ahoj Dave" povedela jsem nadšeně a on taky odpověděl velmi mile, Paul tam dnes nebyl. "Dame si spolu kousek tohohle?" Ukázal mi text hned když jsem přišla. "To je Adele?" Koukla jsem na nej jakoze to je pro me hardcore, ale on jen kyvnul a začal hrat,. Když jsem spustila 1. Tón písničky Hello od Adele, tak do klubovny vešel Mark, během par vteřin si rozebral klávesy a začal nám hrát do rytmu. Vsichni jsme jeli spolecne, na stejne notě a znělo to fakt krásně! Milovala jsem když hrál Mark na klávesy.. ❤️
Po hodině zpívání a dolaďování jsme to ukončili a David šel domu sám, Mark mel jít na hokej- trenink letní přípravy, mel jít s Adamem uz od skoly, ale on prý musel jeste neco dodělat, tak si šel Mark jeste zahrát.. "Tak se uvidime ve skole, pa, dneska si byla vazne skvělá Kattie" hezky se na me pousmal a šel svým směrem.21.4. Pondělí
Dneska jsme byli v knihovně! To bylo fakt skvely! Když jsme šli do archivu tak jsem si tam vypůjčila jednu knížku, menší zajímavou, bylo tam napsáno jak se vypořádat s láskou a co to znamená, bylo v ni hodne různých kapitol a mne se strasne líbila, nikomu jsem ji neukázala jen Maddie.
Pak jsme šli ja, David a Mark zpívat a hrát do klubovny- Mark mi rekl, ze prý mi to dnes vazne slo ❤️
A zitra vecer PŘÍLETÍ MARGÍ!!!!! A budeme vsichni Balit na Kubu!---------------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Complicated
Storie d'amoreJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...