"Nazdár, tak jak se citíš po zápase Adame?" Říká ráno, když jsme se sešli, Matt. "Asi celkem dobrý musím říct, líbilo se ti jak jsem hrál Kate?" Okamžitě se obrátil na me a ja bleskurychle zareagovala tak, aby byl spokojený "Jasne ze jo, neskutečný" musela jsem se u toho zasmát..
Koukám se tak ve škole od své skříňky na zapád- to určitě, do dnes neumím světové strany😂- dívám se na Maddie jak stojí u Marka a povídá si s ním u jeho skříňky 214. Tak si říkám, o čem si asi povídaji..? Akorát si sahám do skříňky pro učebnice, když v tom za mými zády stojí Eve s její kamarádkou Lindsey, nepodstatná holčina v mém životě.. Obě dvě se na mě podívají a Eve shodí mé UČEBNICE NA ZEM a řekne mi jaká nicka jsem a co to mám na sobě dneska za oblečení..Nemohla jsem tomu uvěřit, ale v tu chvíli tam přišel Mark s Maddie a Eve se sehla k zemi a velmi nahlas aby to slyšel každý (hlavně Mark) povídá "Jé, Kattie, ukaž já ti pomůžu" a usměje se nejfalešnějším úsměvem co člověk dokáže na tváři vytvořit.. Mark se pyšně podívá jak je Eve hodná, pozdraví mě a zvedne ji. Spokojeně spolu odkráčí a Maddie na mě kouká. "Hele, to asi nebylo upřímný gesto od ní viď"kdybych mohla tak ty zlý huse vytrhám vlasy, myslela jsem si pro sebe, měla je takový strasidelne černý a dlouhý. "Ne, Maddie, to vážně nebylo". Jen se na mě podívá a vidí jak rozhořčená jsem.Jakmile jsme přišly do třídy ----chodí semnou Adam, Maddie, Matt, Paul, Eve i Lindsey takže vazne super a všichni chodíme do ctvrtaku C---- běžela jsem okamžitě za Adamem a všechno co se odehrálo jsem mu musela říct, hned pak zazvonilo a on mi Toho nestihl moc odpověďet, a tak mi o hodinu chemie (seděla jsem vedle šprta, ale fajn šprta od nás ze třídy- August, vždycky mi se vším pomohl, ve všem podržel a byl moc hodný) Adam poslal papírek pod lavicí, seděl předemnou takže to bylo jednoduchý a ještě ke všemu seděl vedle Maddie, takže to máme všichni kousek od sebe.
Rozbalila jsem papírek a tam bylo napsáno: koupit 1x jahodovy protein, 1x tablety céčka a pod tim byla kresba velkého svalovce jak si kouká na tricák- tenhle papírek asi nebyl určený pro mě, ale strašně mě rozesmál, až si toho všimnul učitel a řekl mi ať jdu k tabuli.. Měla jsem napsat nějaké vzorce a popsat nuklidy, takže všechno docela v pohodě a dostala jsem nakonec i tu 1.
Když jsem se usadila do lavice, tak jsem pod kresbu napsala: VÝBORNÁ KRESBA SVALOVČE❤️ když jsem mu to poslala, odepsal neskutečně rychle a napsal mi "Ty si blbá, nemohla si to poslat hned, já si říkal čemu se směješ..A chtěl jsem ti napsat aby jses na Eve vykašlala, že jseš skvělá, krásná, chytrá holka, která se nedá jen tak vyprovokovat. Takze doufam, ze si to vezmes k srdci❤️" Tenhle vzkaz od něj mi udělal strašnou radost, tak jsem si ho schovala do batohu.
Hned po skončení hodiny, jsem si balila věci do tašky, jenže mi spadla tužka- na které bylo napsáno "BEAUTIFUL GIRL" (tuhle tužku jsme si s Maddie koupily asi před rokem a ja jí stále mela), Mark, sedí hned vedle mě přes uličku, se sehnul a podal mi jí, usmál se a řekl "Ta tužka patří sptrávné osobě" a mrknul.. Poté se sebral, a odešel s Adamem a Augustem ze třídy. Moje pocity, apsolutně nezvládly tuhle situaci!!17.4. Čtvrtek
Dneska, ježiš, já fakt tu Evelinu nesnášim! Dneska jak na mě byla hnusná, jsem na ni alergická už od pohledu, fakt nevim co si myslí o sobě!!
Ale!!!! ZAČÍNÁM MILOVAT CHEMII- ADAM mi o ní poslal krásný vzkaz a MARK !ANO! MARK BUTTERSCOTCH mi podal tužku!! Ježíš ja byla tak strašně šťastná, ale vlastně úplně nevim co si myslet.. Vždycky je na mě hodnej, jen když tam neni Eve, jinak děla jako ze se neznáme ☹️
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Complicated
RomanceJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...