What?😦

25 0 0
                                    

   NEZÁŽIVNÝ DEN A PROTO JE TU ODPOLEDNE! MARGÍ!!

"Mami, ja tam dojedu sama v pohode, půjčim si tatovou motorku". Bavila jsme se o tom, ze sjedu pro Margí na letiste sama na motorce, jenže Mama protestovala a chtela jet semnou. Nedalo se nic delat nikdy mi nedovolila nic nebezpečného,. "Zachvili jedeme zlato" zavolala na me Mama ze shora. Zavolala jsem na ni a sla jsem do garáže kouknout se na tatovu motorku, vždycky jsem na ni rada sedavala jako malá. Jenže..
      Když jsem se sla podívat, nebyla tam, a nebylo tam ani jeho kolo, ani jeho pneumatika na výměnu, neměl tam nic. A ja si začala říkat co se děje a proc jsem si toho nevšimla dřív. Vyběhla jsem garazovymi dveřmi ven a tam jsem ho videla, jak si balí veci do auta. "Tati?" Zeptala jsem se udivene. "Zlatícko, doufal jsem, ze tohle neuvidís" odpověděl mi zdrcene jenže jsem nevěděla proc.. "Co se děje? Kam jedes?" Když jsem to dorekla vyšla ven Mama asi s tim, ze máme jet pro Margí, ale ja ted opravdu nehodlala nikam jet. "Broučku, ja..  vysvětlím ti to pak, pojď jedeme" moje Mama takhle nikdy neznela. "Mami? Tati?" Zeptala jsem a v tom vyjel Matt z garáže na svém skutru "Kate, pojed, ja ti to vysvětlím. Naši neschopní rodiče, nebo teda spis Mama, nam to nedokáže rict na rovinu" Hodil na naše rodiče tak vražedné pohledy, až me zamrazilo. Matthew mi hodil helmu a ja jsem si ji nanadala. "Kate, počkej.." Mama stale nevěděla jak začít, ale táta vypadal nastvane "Anno, buď to řekni, nebo to řeknu ja" rekl to tak rozcilene, ze se Mama rozsypala a začala mit slzy v očích "Proste, nám to uz s tátou neklape".. táta  jen mávl rukou a já nasedla na skútr, bracha se rozjel a odjeli jsme, vsichni. Táta pryč, nevim kam, Matt vypadal, ze nejspíš cestou k Maddie a mama stala před domem.
  "Matte" volala jsem na nej ve větru když jel "Takze Mama je tátovi nevěrná vid, ten obal, tatovo chování, je to jasny". Když jsme zastavili u Maddie tak ta vyběhla a oba nás objala, pak me chytila a rekla "s Margí můžete dnes přijet k nám, vsechno vim." KOukla jsem na ni udivene, ale pak jsem koukla na Matta "Vedel jsem to uz vcera vecer, jen jsem čekal kdy na to prijdes ty, ale kašli na to, ted to nesmíme řešit, proste si vem muj skútr zajed pro ni a zitra odlétáme, bude to v klidu". Ja neměla co rict, byla jsem tak v šoku, vsechno bylo tak v poradku před tim, vsechno vypadalo fajn..

"Kattieeeeeeee!!!" Běžela zamnou cela šťastná Margí a když jsem se proti ni rozběhla a skočila na ni, zapískala. "Jezis ja zapomněla! Pusa pusa pisk pisk!" Tohle byl nás pozdrav a ja na nej zapomněla. Tak strasne rada jsem ji videla.
Cestou k autu jsem ji vsechno vysvětlila, ona moc nevěděla co rikam,  ale snažila se to chápat. "To je šok, to me mrzí, to jsem přijela nevhod" hned jak to rekla jsem ji objala a zmackla "sok to je, ale ty nikdy nemuzes přijet nevhod"!

    Maddie nás přišla přivítat, a Matt jen čekal az mu přiběhne Margí do náruči, byli jsme proste rodina. Popovídali jsme si venku a ja jsem pak zabehla dovnitř k paní a panu Oubritovym jestli jim nevadi, ze tam prespime i s Margii. Měli velký barák takze bysme se tam v pohode vešli.
    "Zlaticko, jste jako nase rodina a další vás člen nam vubec nevadi, alepson nás je tu hodne, jste vždycky vítáni, akorát me to s rodiči velmi zaskočilo, nic jsem nepostřehla v poslední dobe, doufam, ze to s Mattem nejak zvládnete, jsme tu pro vás" paní Oubritova byla strasne milá a to samé jeji manžel.
Když se Margí a Maddie seznámily hned si padly do oka, za to jsem byla rada!
    Vecer jsme si všechny děti i s Popy (Maddiina sestra) vlezly k televizi s popcornem a pustily si film. Mad se tiskla k mému osemetnemu bratrovi, který me po oku sledoval jestli jsem v poradku, Margí si sedla na kraj vedle me a septala mi do ucha jak je rada, ze tu muže byt s nama, a Popy si sedla mezi me a Mad a šťastné si zvykala popcorn.
    Jsem zvědavá jak to uděláme zitra, protoze mámu vidět nechci, ale veci na výlet- teda spis na dovolenou- potrebuju.
    Ředitel tomu teda říkal JAZYKOVÝ KURZ- asi se budeme učit kubánsky..Snad přijdu na jiné myšlenky.😏

   DENÍK MAM DOMA, TAKZE DNESKA BEZ ZÁPISU, ALE MOJE MYŠLENKY JSOU FAKT SMÍŠENÝ A NEVIM CO SI MAM SAKRA MYSLET O SVÝCH RODIČÍCH..

-------------------------------------------------------------------------------------------

ComplicatedKde žijí příběhy. Začni objevovat