Když jsem se probudila, holky jeste spaly. Musela jsem se smát protoze Maddie si cucala vlasy a Margi měla poslintany polštář, bylo to fakt vtipný..
Sešla jsem dolu udělat čaj do konvice a připravit všem snídani. Když v tom.., "Dobry rano Kate, jak jses vyspala?" Dostala jsem šok když byl Mark do půl těla a jen ve spodních trenkach, ale neříkám, ze mi to vadilo. "Dobry Marku, co ty?" Jen se usmál a pak povídal o své noci a o tom jak mluví Matt ze spaní a jak ho Adam chce za to udusit polstarem. Musela jsem se smát..
"Nechci aby to kvůli našim rodičům bylo nějaký divny mezi nama" rekl to tak rychle, ze jsem nevěřila jestli to chtěl vazne rict nebo ne..Ja taky samozřejmě nechtěla aby to bylo divné, ale myslim si, ze uz trochu bylo. "Taky nechci Marku, neni to nase vina.." byla jsem trosku rozrusena, ale on byl klidný a stale se usmíval.
Jedeme do školy na plazi - nerozumím tomu, myslela jsem, ze alespoň neco bude normální, ale my se jdeme učit do baru na pláž, kde dostaneme jídlo i pití a budeme od moře asi 50 metru. Budeme mit učitele nějakého Bretta Lowena tak snad to bude v pohode.
"Posadte se kolem tohoto stolu prosím" přišel mladý kluk mohlo mu byt tak 22-23, snedy s modrýma očima a držel nějaký sešit se zapisky, nevěřila jsem, ze tohle je nás učitel..
"To si děláš srandu, takhle se nebudu moct soustředit" podívala se na me Mad a Ja se musela usmat. "De mon Dieu!" Margí se neudržela a stale měla otevřenou pusu. "Fermer sa Margaretta" musela jsem ji rict aby tu pusu zavrela zachvili by ji tam vletela moucha. HahaUčili jsme se neco o Kubánské minulosti, neco o jejich kultuře a zvířatech - treba, ze posvátný pták Tocororo, je krásné barevný a podle nej je inspirována i barva vlajky. Pak jsem zjistila na jakem ostrově jsme - jsme v Isla de la Juventud, v překladu ostrov mládeže. Pak jsme se učili jejich národní jazyk- tedy Španělštinu, ten jazyk se mi strasne libi jeste k tomu když ho učil on😍 zajímalo by me, jak se tady ocitl, je to Španěl, který přijel na Kubu umí Anglicky je mladý a učí tady.
Po konci vyučování okolo 1 jsme se vsichni rozběhli k mori, vypadalo krásné průhledné a v celku ochlazujici. "Bude ti hodne vadit když te postrikam?" Hned jsem poznala Adamův hlas a hned vedle me se projevil David "Svoje chutě až v pokoji doma brácho" musela jsem se mu zasmát, ale v tom me Adam chytil za pas a hodil me do vody. "Ty jses hroznej Ja bych to nikdy neudělala", ale taky občas musím lhát zatahla jsem ho za ruku a vymachala mu hlavu ve vodě, pak jsem mu vlezla na zadá a uz jsem videla jak se Maddie sápe na Matta a vola "KOHOUTI ZÁPASY"!! V tom chudák Margí nevěděla co ma delat, ale přišel k ni David a vzal ji na sebe. Lindsey se vysplhala na Paula, Eve samozřejmě na Marka a Nicol na Tobyho- to byl hodne dobry kamarád Davida, ale vazne jen kamarád, vsichni ho měli rádi, byl sympaticky, ale přišel k nám teprve před rokem, přistěhoval se z Chicaga.
"Chci vyhrát jasný" povídá mi nahoru Adam, jeho tělo bylo tak příjemné teple, ze jsem rozhodne nechtela jen tak spadnout. "Pro nic jineho nez výhru, si nejdu" a prohrabla jsem mu vlasy.
Eve dala asi "motivační" pusu Markovi a rozešli se proti Lindsey a Paulovi a Margi se s Davidem rozešli proti nam. Tlačili jsme do sebe a nakonec spadla ona a David jen tak tak zachytil jeji nohy. Pak se proti nám vyritila Mad s Mattem, kteří porazili Nicole a Tobyho. Slyšela jsem jak si Adam neco spita s Tobym ale my s Nicol jsme se jen usmivaly. Taky jsme je porazili takže uz zbývalo jen porazit Eve a Marka, kteří porazili Lindsey a Paula. Vypadala vazne odhodlaně, ale Mark se tvářil spokojeně a usmíval se. Eve me chytila za ruce a začala s nimi otáčet - tak jsem se ji vyskubla a postrčila jsem ji do zadu. Mark to vyvazil ale Ja s Adamem jsme byli stejne silnější. Nakonec Adam nohou přejel Markovi po noze a oni spadli, protoze si Mark myslel, ze to byla řasa, nesnášel rasy..
Kdyz byl vecer tak jsme se rozhodli, ze dnes zůstaneme doma ugrilujeme si neco)
Bylo to fajn posezení a Eve si semnou přišla chvili povídat "Nazdar Kate" usmala se, což bylo divny, ale opetovala jsem ji ho zpět "čau čau" zkusila jsem to rict nejak ne moc přátelsky, ale ona si hned prisedla ke mne, před bazén a začala "hele nechci se s tebou hádat, nebo byt v rozporu, chápeš ne? Uz kvůli Markovi, když ma ted blbou situaci, ty vis co mu je ne?" Moc jsem to nechápala, ale přišlo mi, ze neví co se u nej doma stalo. "Ne, moc toho nevim, ale taky ne nic byt v rozporu, jenže Ja nikdy nic pro to, aby jsme se hádaly, neudělala." Koukla jsem se opačným směrem nez kde seděla, ale ona hned na to zareagovala "Ja myslela, ze ti treba neco rekl, ale tak treba se mi jen zda, ze mu neco je,. Doufam, ze se nebudeme nejak hádat a v zájmu Marka si řekneme vždycky to co nám poví, ze se děje". Tak uz je mi to jasný, ona se nechtela usmířit, chtěla vedet co mi říkal Mark v letadle.. "Eve Ja si s Markem moc nepovídám a pokud ti vadí, ze jsem si s nim povídala po x letech a ty nevíš o čem, tak to neni muj problém" zvedla jsem se a odkracela směrem k Maddie. Vsechno jsem ji během krájení zeleniny na večeři povedela a ona tomu taky moc nerozumnela.
24.4. Čtvrtek
Kuba- ten učitel- jmenuje se Brett, je úplně nádhernej, ma svaly a mluví nádherné španělsky.. Bylo to strasne fajn.. Fakt jsem si to užila, až pak na nepříjemný hovor s Evelinou. Jde ji jen o to abych se s Markem nebavila, jenže tomu zabránit nemůže..
Asi bych měla zavolat mame, ze jsme v poradku, protoze jsem ji neodpověděla asi na 10 smsek, treba ji ale napsal Matt. I když o tom silně pochybuju.
^ "Mami jsme v poradku, je to tu fajn" ^ tohle jsem ji nakonec napsala do zprávy, i když to nebylo moc obsáhle, stačilo to. Zítra další školní den a Ja se nemuzu dočkat, vecer prý půjdeme někam do města, tak uvidime.
Dobrou)----------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Complicated
RomanceJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...