Den ZÁPASU
Tohle je strašně důležitý zápas, Panteři ho musí vyhrát!!aby postoupili do vyšší ligy. Těsně před začátkem se sejdu s Maddie a ona půjde fandit spolu s Paulem a Mattem.
Maddie samozeřejmě "nešla" na zápas protože šel Matt, šla podpořit me. A Paul samozřejmě "nešel" koukat na tancující roztleskávačky, ale šel podporovat kluky..
Všichni už jsou usazení a připraveni, jen Eve s Markem se ještě oblizují před nástupem (Nežárli Kate, hlavně klid).
Začne hrát naše školní hymna a my máme vyjít, Eve jako naše "hlavní" si stoupne do předu a my vycházíme za ní. Všichni tleskají a my začínáme..
Pak nastupují naši hráči- Adam C) KAPITÁN)frajerský jako vždy a Mark A) ZÁSTUPCE KAPITÁNA) hned za ním. Když proběhli okolo nás, Adam na mě mrknul jako obvykle a Mark, což bylo zvláštní, se na mě usmál, ne na Eve, ale na mě. Nespletl si nás, to bylo vidět, byla jsem hodne překvapená, ale vážně hodně ráda.
Zápas skončil 2:1 když dal Mark rozhodující gól o postup do extraligy. Eve za ním hned běžela a skočila na něj, když jsem chtěla po Maddie hodit pohled- zabijme ji -byla zadívaná do Matta, povídali si a vypadalo to, že jí to vůbec nezajímá, ale hlavně, že to byl Matthew Zidane😂
Lidé odhcházeli a hráči také, ale viděla jsem jak Mark stojí venku sám a tak jsem se rozhodla tam jít a samozřejmě, jen mu pogratulovat k dobré hře a skvělému gólu. ŠLA JSEM
"Ahoj Marku" pronesla jsem vřele. "Chtěla jsem...." než jsem to stačila doříct tak mě chytil za ruku a pronesl "Děkuju, že si fandila, všiml jsem si jak si jásala když jsem trefil bránu". Teď jsem byla tak zaskočená, že jsem nevěděla co říct, mezitím mi ale pustil ruku. "No, byla to vážně skvělá akce a ty si předvedl neskutečný výkon Marku".. Než mi stačil odpovědět potrefená Husa přiběhla- "Ahoj Eve" řekla jsem. "Tak se tu mějte, já už musím". Eve se pěkně usmála a Mark měl v obličeji výraz jako: omlouvám se a díky.
Setkala jsem se s celou naší partou (Maddie, Matt, Paul, Adam) a šli jsme domů. Nejdřív jsme vypustili Paula, který bydlel blízko školy, pak Maddie pro kterou ven přiběhla její šestiletá sestra Popy, pak Adama a my s Mattem jako poslední. Když jsme vešli do domu, mamka už čekala doma, akorát přijela z práce (pracuje jako manažerka pro hokejový klub "Pens" - Pitsburgh Penguins) a taťka ten je teď na cestách, je pilot stejně jako můj druhý starší brácha Sam, který taky létá, akorát že žije v Brazílii, tak se teď vídáme méně.
Mamča se hned ptala jaké to bylo, tak jsem jí všechno řekla a šla jsem si po chvíli lehnout.
16.4. Středa
Jsem strašně unavená takže půjdu spát, ale Mark Buterscotch mě chytil za ruku!!!❤️
----------------------------------------------------------------------------------------------
ČTEŠ
Complicated
RomanceJá jsem Kate Zidane. A tohle je moje vyprávění, skoro deník v nějakých částech 🤗 ze střední skoly v Pittsburghu v Kanadě, i když jsem na půl Francouzka. Jsem ve čtvrťáku a užívám si života jak jen to jde, i když je to občas těžký. Miluju zpěv a ta...