》5Bölüm

29 1 0
                                    

*Oxuyun. Alıntıdan qabağıdı səhv bilmiyin yeni bölümdü.*

Həyatda sadece sevilmək istədim qarşılıqsız.Bir qadın tərəfindən sevilirdim.Yalnız,əlimdən aldılar.Sonra bir qadın çıxtı qarşıma ümüd oldu mənə amma yenə alınmadı.Unutdu məni sevdiyini.Nədən insan sevdiyini unudar ki?Mən o qadın üçün deyişdim.Sevmək bu qədər mi çətin?Gülüşünü sevdiyim qadın sadece məni sevməli deyil mi?Bəlkə ona çox qapıldım mən?Başa düşmədim məni sevmədiyini.Sevmək ən rahad yolu amma həmin insana bənliyinlə olmaq çətin iş.Yalnız,mən ona nə zaman qapıldım heç anlamadım.Belkə anlasaydım bu cür olmazdı.Çox sevdim.Hər şeydən çox sevdim.Nədən o mənim sevgimə qarşılıq vermədi ki?İndi yanımdadı.İsteməsə bilə yanımdadı.Onun hər halını sevdim.Niye o məni sevmedi?Niye?Niye?Ancaq bu sual beynimdə dönür.Bilseydim bu cür olacağını he gəlmezdim.Indi yanımda mışıl-mışıl yatır. Üzünü mənə çevirdi. Hələ də yatırdı.O biri üzündə balışın izi geçmişdi.Elimi birdən qaldırdım üzünə sığal çəkdim.O qədər gözəl idi ki bu anı belə qalsın istədim.Yavaş-yavaş ayılırdı. Ilk öncə tanımadı üzümə baxdı sadəcə.Sonra hər şeyi dərk etdi. Əlimi itib ayağa qaxdı.Sonra ətrafa baxıb.
-Bura haradı?Məni hara gətirdin?Sonra nə deyərlər?
Əlimi qaldırıb ayağa qalxdım
-Bura sus!Duran kimi belə çox danışırsan?
Əlimi saçları arasına geçirib.
- Özde yanımda yatmısan. Oxuduğun yerdə bu normal olsada burda bu cür şeylər düzgün baxılmır.
-Bilirem burda başqası yoxdu sən və mən var.
-Ayda məndən icazə ala bilərdin.Bura haradı? Evə getmək istəyirəm.
-Burdayıq tətil edəcəyik.Həm məni tanıyırsan.
-Getmək istəyirəm
Əsəbləşsəm də sakit qalmağa çalışdım.Ona yaxınlaşıb əlini tutdum.
-Qorxma sadəcə tək qalaq bir-birimizi tanıyaq deyə. Evdəkilər demişəm onlarda razılaşdı.
Əlini çəkib.
-Məndən soruşdun?Yox mən kiməm ki?Hamı beynində nəsə qurur mənidə ora sürükləyir.
Əlimi saçıma keçirib.
-Besdi!Biraz anlayışlı ol!
-Mən artıq anlayışlı olmaq istəmirəm istəmirəm...
-Besdi!!!
Əlimi yanimdakı aynaya vuruşmağa başladım.

 -Besdi!!!Əlimi yanimdakı aynaya vuruşmağa başladım

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mən vurduqca o ağladı.Yenen vuracaqdım ki aynanın qabağına geçib elimi tutdu.Baxdım sadəcə onun yaşlı üzünə yaxınlaşıb anlımızı birləşdirib.
-Bunu niyə bizə edirsən?
- Əlinə baxmalıyıq pisdi
Yaşlı gözlərinə baxıb
-Yaxşı
Yatağa otuzdurub
-Men hamama baxıb gəlirəm.
Başımı salladım qaça-qaça getdi. Iskafın açılıb bağlana səsləri gəlirdi.Güldüm.
-Geldim.
Yanıma oturub əlimi tutdu qucağına qoydu.Sadəcə ona baxdım.Qanı silməyə çalışdı.
-Şüşə girib onu çıxarmalıyıq.Ağrilıdacaq
-Yaxşı
Şüşəni tutdu üzünü çevirdi.Güldüm.
- Üzünü çevirib necə demək istəyirsən?
Mənə baxıb
-Baxa bilmirəm axı
-oldu.
Yavaş-yavaş çıxardı.
-Bu incidəcək
Əlindəki spirti qaldırıb göstərdi.
Mən isə hələ ona baxırdım.
- Elə baxma
Əlimi bağlamağa başladı.
-Ilk dəfə mənə bu cür davranırsan.Çətin deyil sevmədiyin insana yaxşılıq etmək?
-Bitdi.Mən sizin kimi ola bilmərəm.Men sizdən tək bir şey istəyirəm ağrımla məni tək qoyun.Amma siz məni daha çox incidisiz. Məndə uzaq ol. Qəlbimdə biri varkən səni necə sevim. Zaman verə bilərsiz mənə onuda etmirsiz.
- Mən səndən sevgi ya da başqa nəsə istəmirəm. Yanımda ol bəsdi. Hər şey razıyam...
- Gözlərində elə bir şey var ki belə qəribə hələ bil nəsə demək istəyir amma susur.
- Belə deyim bu gözlərdə sevdiyim qızın məni unutması var.O elə acıdı ki heç nə etmək olmur.Onu tanıyırsan.Ona yaxınlaşanda o sənə yad kimi davranır.
-Ne pis bir şeydi.Bes onu sevirsənsə mənimlə niyə evlənirsən?
Ayağa qalxıb
- Boş ver başa düşməsən...
- Mən səni başa düşməyə çalışıram
Gülüb
- Qucaqlamaq istədiyin insana sadəcə salam demək ən böyük acıdır...

- Mən səni başa düşməyə çalışıramGülüb- Qucaqlamaq istədiyin insana sadəcə salam demək ən böyük acıdır

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Uzun vaxtdan sonra yazdım.Ilham elə gəldi ki yazdım.Destey olub bəyənməyi unutmayın.Burda oxuyan dostlarınızı varsa onlara bu cür kitabın olduğun deyin🥰Sizi sevirəm fikirləriniz önəmlidir 😘😘😘

SevdaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant