M-a salvat

424 25 2
                                    

O lumina slabă îmi sâcâia ochii si am fost nevoita sa îi deschid.Mi-am dys mainile la ei si am frecat ușor pielea subțire.
Am privit in jur sesizand ca ma aflu in camera in care Zayn m-a adus aseară.

El nu se afla aici,ceea ce era bine dar imediat imagini de aseara mi-au invadat mintea si am fugit spre camera lui Anais.
Cred ca aseară am speriat-o putin,dar nu ma puteam abține.

Femeia aia ma face sa sufar si dupa ce a murit.Nu inteleg de ce vor sa pastreze vie amintirea ei.

Nu o pot agrea de loc fiindcă m-a inlocuit in inima copilului meu.
Ajunsa la camera fetei, apas ușor clanta si ușa se deschide.Dar camera era complet goală.Am mers spre baie crezand ca se află acolo dar nu era.

Începând sa ma panichez am luat-o la fuga prin tot conacul ăsta, fără sa stiu unde merg.
M-am oprit brusc din alergat cand se pare ca ajunsesem intr-un fel de hol, unul care era plin de gărzi, soldați,procurori,Zayn și Anais.

Am vrut sa intru si eu dar am realizat ca tot ce aveam pe mine era un halat de mătase, așa ca am rămas acolo unde ma aflam.

-Vom pleca chiar azi!am auzit vocea serioasă a lui Zayn.

-Da, Majestate!au raspuns toți in cor urmand ca apoi sa iasă pe ușa principală iar Zayn sa rămână cu copila mea.

-Unde pleci?îl intreb îndreptându-ma spre ei, el mutandu-si privirea la mine.

Anais s-a cufundat si mai mult in bratele lui, eu observând asta.
Am mers spre ea si mi-am pus mâinile pe umerii ei.

-Scuze,iubito!Știu ca te-am speriat dar...mami era doar putin supărată!zic si astept raspunsul ei.

-Mami nu mai e!a zis si m-a privit serioasă.

Mi-am dat ochii peste cap și am oftat ușor.

-Atunci eu cine sunt?am intrebat usor spre ea.

A stat si s-a gandit puțin,Zayn privind-o zâmbind.A inceput sa zâmbească si ea si si-a intins brațele spre mine semn ca vrea sa o țin.

-Tot mami!a zis in timp ce a venit in brațele mele.

Am îmbrățișat-o strâns si l-am privit urât pe Zayn cand a vrut sa vină spre noi.S-a oprit si am vazut o urmă de tristețe pe fața lui.Fără sa ma gândesc am mers eu spre el si mi-am inconjurat brațul liber in jurul taliei sale.

A zambit si el si ne-a luat pe amândouă pe sus începând sa se învârte.Anais râdea de mama focului iar eu...eu ma simțeam intr-un fel ciudat.Dar ok.

-Deci, unde o sa pleci?mi-am dres eu vocea cand m-a lăsat jos.

-Frederique, regele Regatului Unit, a declarat razboi!Nu razboi ca pe timpuri.Ci unul intre cine domneste mai bine.Asa ca voi fii nevoit sa plec un timp alaturi de magistrați si sa lamurim lucrurile.Dar totul va fi ok!a zis spre fetița din brațele mele care se tensiona.

Am vrut sa i-o dau in brațe dar in acel moment o bubuitura puternică s-a auzit, urmând ca geamul imens al sufrageriei sa pice.

-Malik!am auzit o voce groasă si puternică venind din afara încăperii.

Zayn a privit speriat si la fel și eu in timp ce Anais se strangea tot mai mult in bratele mele.

-Fugiti!zice el alarmat spre noi in acelasi timp prinzandu-ma de mâna si trăgându-ma undeva la subsol.

Am ajuns intr-un hol întunecat placuit cu fier si de aici am intrat intr-o camera atât de rece si întunecată ca si Iadul îți părea mai dulce.

A aprins un bec slab care a luminat ceea ce se afla aici.Era o camera plina cu arme.Arme de tot felul si multă muniție.Am tras aer adanc in piept speriindu-ma cand Zayn a luat trei arme la el si una mi-a inmanat-o mie.

-Dacă e nevoie,foloseste-o!mi-a zis dur si serios in timp ce a iesit si a inchis usa din metal.

Am privit spre Anais care acum plangea si privea speriată in jur.
Deasupra noastră pornise un adevarat razboi sangeros,focurile de arma auzindu-se ca un ecou înfricoșător.Am mai auzit asta inainte dar nu la fel ca acum.Si acum ma speria.

Am alergat spre micuta si am strans-o in brațele mele.

-Shh,iubito!Totul va fii bine!Tati va avea grijă de noi o sa vezi!am zis incercand sa ma conving si pe mine si am mangaiat-o pe fetiță care sughita fin cauza plansului.

Am vrut sa ma asez jos cu ea dar atunci un sunet puternic se auzi in apropierea noastră,urmând ca usa metalica să fie trântita,un barbat slinos facandu-si aparitia pe ea.
Anais a tipat puternic incepand sa tremure la vederea armei din mâna barbatului.

-Da-mi copilul!a tipat indreptand arma spre mine.

-Niciodată!i-am raspuns hotarata el incepand sa rada,lăsând la vedere niste dinti galbeni care ma faceau sa vomit.

-Da-mi-o ca te omor si pe tine si pe ea,de nu!a incercat el stand inca in ușa.

-Nu ti-o dau nici daca mor!am tipat spre el.

M-a privit nervos si a început sa vina spre mine,eu dandu-ma cativa pași in spate,punându-ma in fața Anaisei.

Era in fața mea si mi-a dus teava rece a pistolului la frunte.Am inchis ochii urmand sa aud un sunet ascuțit,doua metale lovindu-se.Am crezut ca am murit dar nu era așa.Inca simteam teama până in maduva oaselor si cand am deschis ochii, in fața mea se afla Zayn.M-a salvat...si pe mine si pe copilul nostru.

Am trecut peste cadavru,cu fetita in brațe si am fugit spre Zayn.M-am afundat in brațele lui si am inceput sa plang alaturi de Anais.

El era ranit la braț si la picior dar cu toate astea a reusit sa ne salveze.

-Shh,totul e bine acum!i-am auzit vocea blândă la urechea fetei.

Mama surogatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum