Oponenți

367 22 7
                                    

Dupa ce am îmbracat rochia si am stat câteva momente în fața oglinzii, admirand imaginea, m-am așezat în fața masutei de toaletă si am început să îmi aplic machiajul simplu.Un eyeliner care să îmi scoată ochii în evidență,putina culoare pe pleoapele mele și un ruj mat de un portocaliu cam ciudat.
Parul îmi stătea drept pe spate și acum eram într-adevar gata pentru petrecerea din seara asta.

Jos se auzeau chicotelile Anaisei, care rămăsese cu Angie si părea că se simte grozav în preajma ei.Si mie îmi inspiră încredere și îmi transmite căldură prin simpla ei privire, de aceea voi petrece liniștită în noaptea asta.
În ușă s-au auzit doua ciocănituri,urmate de scârțâitul balamalelor, apoi sunetul unor pasi care s-au oprit în spatele meu.

Zayn purta o ținută care arăta de pe acum locul în care vom ajunge.Blugii negri cu tăieturi în genunchi se mulau perfect pe picioarele lui lucrate, iar tricoul i se lipea de abdomen făcându-l să arate al dracului de sexi.Fara să îmi dau seama mi-am muscat buza, iar el a observat asta în oglindă.

-Nu mai face aia!a spus pe un ton tăios si a înghițit în sec.

-Ce anume? am șoptit știind la ce se referea si plasându-mi din nou buza între dinți.

L-am simțit deplasându-se spre mine în timp ce m-am aplecat să îmi închei sandalele cu toc pe care urma să le port toată seara.
Mi-a prins soldurile cu palmele lui, iar eu m-am ridicat rapid.Am privit tinta în oglindă ochii lui care au aterizat în decolteul meu.

Atunci am știut că rochia asta a fost cea mai buna alegere si ca avea să îl sâcâie întreaga noapte.
Desi nu îmi doream, m-am dezlipit din brațele lui si am mers spre măsuța de toaletă pe care îmi lăsasem poșeta.

-Mergem?am întrebat si am ridicat sugestiv din sprâncene, arătându-i ușa.

Am luat-o înainte și l-am simțit tensionat în spatele meu.
Știam că îmi admira spatele atunci când am coborât treptele ce duceau la parter.Ba chiar m-am oprit sub pretextul că tocurile nu îmi avantajau coborârea, doar că sa ii simt pieptul cum se lipește de spatele meu și să îi aud oftatul ușor.

Am zâmbit mulțumită de reacțiile pe care le primeam din partea lui.
Anais si Angie nu se mai aflau jos si deci am ieșit pe ușă fără să mai anunțăm pe cineva,d esi as fi vrut să îmi îmbrățișez copila de "Noapte buna".

Zayn mergea în paralel cu mine pe aleea ce ne ducea la mașină așa că am mai recurs la un mic truc.M-am prefăcut că mă împiedic si aproape era să ajung pe jos dacă nu avea să acționeze mai repede.
Dar m-a prins.S-a aplecat spre mine,in poziția în care mi-a împiedicat căzătura si s-a apropiat de buzele mele.
M-a privit atât de intens încât mi-am simțit propriul corp tremurând.
Mi-a văzut și el reacția si a zâmbit, apoi ne-a ridicat pe amândoi de la nivelul la care ne aflam.

La naiba cu el!E a doua oară pe ziua de azi când credeam că mă va săruta, dar nu.Ce e greșit cu el?!

-De ce faci asta?m-a întrebat în timp ce m-a condus la locul pasagerului din mașina lui.

-Fac ce?am întrebat si eu înainte să îmi închidă ușa mașinii și să pornească spre locul lui.

S-a așezat,a pornit masina, dar nu a plecat de pe loc, doar m-a privit.

-Incerci prin orice modalitate să mă înnebunesti, femeie!Si la dracu' , îți iese!Am un prieten acolo jos care poate confirma asta!a zis și am privit instinctiv spre "prietenul" său.

Mi-am întors privirea spre geam știind că aveam să roșesc.

-Iertare, Maria Ta! am șoptit si cu asta se pare că s-a încheiat discuția deoarece el a pus mașina în mișcare.

Drumul a durat cam 30 de minute.Am trecut prin mai multe mici paduri si apoi printr-un oraș, iar acum ne aflăm în parcarea unei case grandioasă.Mult numita "frăție" transmitea un bass puternic din interior, care făcea asfaltul de sub picioarele mele să vibreze.
O briză de vânt mi-a făcut pielea ca de găină, Zayn întinzându-mi sacoul sau pe care l-am refuzat.Dar l-am rugat să intrăm mai repede.
Inca din curtea mare, cu piscina se simțea mirosul de tutun si alcool si deja zeci de persoane erau în sevraj.Masculi în călduri la tot pasul,fete mai puțin îmbrăcate peste tot pe unde priveai si mai ales în piscină.

Cum necum am ajuns înăuntru, iar Charles ne-a întâmpinat imediat.Un zâmbet beat ii ocupa întreaga fața și acum observ cât de bine arată.A venit la noi cu doua pahare pline de alcool.Am luat unul din mână lui si a părut surprins când l-am dat imediat pe gat.Bautura spirtoasă îmi ardea gâtul dar mi-am menținut zâmbetul pe buze nevrand ca Zayn să îmi observe disconfortul.

După ce Charles a mai schimbat câteva cuvine cu el, acesta mi-a prins mana in a lui atunci când un bărbat chipes si beat s-a frecat de cotul meu încercând "să treacă".Zayn a mârâit nervos si m-a tras în centrul incaperii, unde se aflau mai multe canapele.

Ne-am așezat.

-Inca doua pahare!a comandat el sec băiatului care se plimbă cu o tava prin mulțime.

L-am privit cum a înțepenit pe canapea,cu privirea tinta undeva în dreapta mea și mi-am întors și eu capul spre locul cu pricina.O blonda focoasa se îndrepta râzând spre noi,avandu-l la brat pe iubitul ei,sau așa cred deoarece acesta își ținea una din mâini pe fesa ei.

-Majestatea Ta!a exclamat aceasta mai mult în batjocura dar am presupus că era vina alcoolului.-Cum de ești aici?După atâția ani?Am crezut că te-ai șmecherit.a zis ea lovindu-l jucaus în umăr.

Acesta si-a dat ochii peste cap la gestul ei prostesc si l-a privit pe prietenul ei.

-Sotul tău,Lilly?a șoptit Zayn aplecandu-se spre urechea ei acoperita de o buclă rebela.

Atunci, aceasta a rosit si s-a cuibărit la pieptul celuia care s-au dovedit a fi soțul ei.Nu e vreo târâtură cum tindeam să cred la început.

-Miranda unde e?a întrebat ea, de parca nu ma observase pe mine care îl țineam sub privirea mea pe Zayn.

-Nu mai e!a răspuns rapid acesta fără vreo tragere de inima.

-A...murit?a expirat aceasta șocată punându-si mana la gură.

-Nu fii prostuta!i-a zis Zayn uitandu-se serios în altă parte.

Soțul lui Lilly,care până acum nu a scos vreun cuvânt, a plecat să mai ia bautura în timp ce noi ne asezasem pe canapeaua de alături.

-Oh...si Anais?a întrebat ea tot mai curioasă privindu-ma.-Tu ești mama ei naturală,nu?a dedus ea si mi-a zambit discret.

Am aprobat din cap si eram tot mai curioasă cum de femeia asta stia atâtea despre trecutul lui Zayn.
Soțul ei s-a întors cu băutura, însă nicio șansă să bem căci în acel moment a început o melodie care ne-a ridicat pe toți pe ringul de dans.
Îmi mișcăm nebunesc soldurile în timp ce Zayn mi le prindea cu ambele mâini parcă rugandu-ma să o iau mai ușor.

Am zâmbit si nu m-am oprit din dansul meu nebunesc,care îl înnebunea si pe el.Putin mai încolo Lilly mă acompania fluierând,ceva ciudat din partea unei femei.
Dar îmi plăcea caracterul ei haotic.

Peste câteva momente muzica s-a oprit.Toata lumea era panicată si peste tot se auzeau strigăte.

-Politia!E aici!exclamau tinerii bauti care fugeau pe unde apucau.

Zayn mi-a prins mana si m-a tras undeva în capătul celălalt al localului, acolo unde se afla o ieșire de urgență.
Masina era în fața deci nu aveam cum să o lu așa că atunci când am început să fugim spre pădure m-am hotărât să îmi scot tocurile.
Îmi ținea mana atât de puternic,de parcă întreaga lui lume depindea de mine.

Alergam cât puteam de repede dar tot îmi simțeam picioarele tarate de el.
Perfect,noaptea incendiara a luat sfârșit!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 11, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mama surogatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum