Sunt vreo trei ore de cand am ajuns in New York.In tot acest timp Zayn programase totul perfect.Ne aflam in fața unei case imense pe care se pare ca o avea aici de mai mult timp,asteptand un anume Charles care sa ne aduca cheile ei.
Anais se fâţâia de pe un genunchi pe celalalt si ii simțeam si eu plictiseala.Zayn doar se plimba de colo până colo pe aleea din fața casei, așteptându-si prietenul.
Peste câteva minute o masina se auzi oprind in spatele meu si toti trei ne-am intors zambind spre porți.Din bolid a coborât un blond misterios,care isi lasa pletele lungi purtate de vant,culoarea ochilor sai fiind ascunsa in spatele ochelarilor fumurii.Ranjetul i se intindea pe intreaga fața,fiind singurul lucru care il facea sa lucească.Anais il privea visatoare si Zayn îmi dadea coate,sa ma uit la ea.Baiatul care pare a fi Charles aproape ca sare pe Zayn si eu ma intreb daca e gay.Regele a inceput sa râdă si sa îl stranga fraţeste pe blond.
-Mi-ai lipsit,fraiere!țipa Zayn ciufulindu-i parul.
-Esti un mincinos al naibii de bun!zise baiatul trecându-si mâna prin păr si făcându-mi fiica sa saliveze.
Am luat-o in brate iar ea s-a speriat de gestul meu brusc.
-Bine ai revenit,frate!vorbeste el din nou spre Zayn de data asta cu mai multe grame de seriozitate in ton.-Cine sunt domnișoarele,magarule?Nu ar trebui o prezentare,ceva?
-Charles am sa...Ea e Anais,fiica mea!zise el calm privind spre micuța din bratele mele.-Iar ea e Stephanie,soţ...Mama Anaisei.se corecta el înainte sa spuna prostii.
Intind mana spre Charles care o prinde şarmant si o duce catre buzele sale zemoase,transmițându-mi fiori atunci cand lasa un sarut calduros pe ea si poposeste acolo cateva momente.
Zayn își drege glasul iar acesta se trage rapid ptivindu-ma misterios,facandu-ma sa imi duc privirea in altă parte.O iau de mână pe Anais si pornin spre intrarea casei lăsându-i pe cei doi sa mai schimbe cateva cuvinte apoi Zayn vine rapid cu cheile.
Ma priveste in timp ce deschide,iar eu o las jos pe fetita.-Hei,ești ok?intreaba in timp ce eu intru imuna in sufrageria imensa a casei.
-Cred ca da...Ai vrut sa spui ca sunt soția ta,nu?am intrebat usor catre el simtindu-mi sangele cum urca in obraji.
-Da!Ce?Nu ești?a intrebat cu sprâncenele ridicate dar eu am vazut gramul de amuzament care se ascundea după ochii săi.
-Nu!am raspuns rapid unindu-mi sprâncenele si întorcându-ma spre scarile pe care Anais a inceput sa urce.
-Încă...a șoptit făcându-ma sa ma opresc si sa inghit un nod dureros ce imi statea in gat.
Se apropia periculos de spatele meu si am inceput sa merg inainte dar mi-a prins repede incheietura,lipindu-ma de pieptul sau tare si forțându-ma sa îi privesc ochii ce aveau acum un negru intens.M-a fixat cu privirea si imi simteam picioarele topindu-se cand am observat ca mana care nu era prinsa de el, se odihnea pe pieptul lui.Puteam sa îi simt mușchii incordandu-se si acum buzele lui erau tentant de aproape de ale mele.
Chiar cand credeam si eram pregătită sa ma sărute mi-a prins fesele cu mainile lui mari si le-a strâns cu multa forță.Ochii mi s-au mărit ca cepele si am înăbușit un geamat gutural cand el m-a ridicat inca cu mainile pe fundul meu si am fost nevoita sa imi incolacesc picioarele în jurul lui.
În secunda urmatoare pași mărunți se auzeau coborand treptele iar eu m-am tras din bratele lui.
Eram rosie in obraji si tot ce mi se parea interesant acum erau papucii pe care ii purtam.Anais se arunca in brațele tatalui ei facandu-ma sa ma simt rusinata de scena de adineauri.M-am indreptat si ru repede spre etajul casei însă cuvintele lui m-au intrerupt iar.
-Pregătește-te!Charles ne-a invitat la frăție in seara asta!a zis inca jucându-se si razand cu micuța.
-Frăție?Sa ma pregătesc?Pentru ce mai exact?am intrebat punându-mi mainile in sân si agitandu-mi piciorul pe loc.
-Mergem la o petrecere!a simplificat el explicația.
-Si cum rămâne cu Anais?
In următoarele momente niște ciocanituri s-au auzit in ușa si Zayn a fugit spre ea.Dupa cateva momente,își face apariția din nou in sufragerie alaturi de o doamnă,râzând si cuprinzând-o cu un braț de după umeri.
-Steph,ea e Angie!Dadaca mea!zice el fericit iar ea il priveste mândră.-Ea este Steph,soția mea.ma prezinta el si eu îmi deschid gura in șoc.-Iar ea,e minunăția de care vei avea grija in seara asta,doică!Anais!termina el rezumand situația.
Femeia asta era drăguță si zâmbea mereu si se pare ca Anais o placea.Se invartea in jurul ei si o privea curioasă, neîndrăznind sa intrebe ceva.
Aveam incredere ca o sa imi îngrijească fata dar inca nu eram convinsa daca voi merge la acea petrecere.Am urcat la etaj in cele din urma si i-am lasat pe cei trei sa se distreze.Am deschis usa in care Zayn pusese bagajele,mai exact ușa dormitorului.
M-am asezat in fața oglinzii si mi-am privit reflexia pentru cateva clipe.Parul îmi înconjura fața,dandu-i un contur exact.Ochii imi sclipeau și obrajii imi ardeau încă.De ce ma comport așa in preajma lui Zayn?Nu mai sunt o adolescentă proastă si îndrăgostită.După scena de jos sigur crede ca ma are la degetul mic.Bineinteles,asta i-am dat de înțeles...
Un zambet mi-a inflorit in colțul buzelor si m-am indreptat catre bagajele aduse.Am deschis-o cu nerăbdare pe a mea și am privit ceea ce cumpărasem in drum spre această casă.Am apucat ușor bijuteria care a iesit la iveală:o rochie din piele neagră,mulata si cu un decolteu generos.
Am ridicat-o si am zambit draceste spre ea.
-Sa vedem cine înnebunește pe cine,Maria Ta!Sa mergem la petrecere...am soptit usor începând sa ma pregătesc pentru ce va urma.
Heheeeeee
Dupa ani si ani si ani
Postez si eu ceva...
Am multe idei dar nu mai aveam randare sa postez la carte=)))
CITEȘTI
Mama surogat
Teen FictionEl, Prințul care își doreste un copil, soția sa fiind incapabilă sa îi ofere unul! Ea, fata care se lasa prada acelor ochi ciocolatii fără sa stie ce îi rezerva de fapt acea noapte. Va putea ea sa ierte trecutul și sa își iubeasca viitorul alaturi d...