BOLUM 14

103 10 16
                                    

Iyi okumalar arkadaşlar...😊

Ben seni düşünmüyorum ki, Sen gelip aklıma düşüyorsun be kadın...

(Multimedia) Hakan&Hatice

Hatice KORKMAZ

-Büyük lokma ye, büyük konuşma derler tavacı. Bak sonra pişman olursun.

Dedi hakan anlayamadığım bir surat ifadesiyle. Ben gözlerimi şaşkınca açıp kapattım.Kolum hala avuçlarında çekemiyorum da . Mihlandim mi ne yaptım?

Iç sesim"kendine gel"sinyalleri veriyordu. Kendimi toparlayıp...

-Ben büyük konuşmam baytar. Zaten haftaya da beyza gelir kontrole. Yani tekrar karşılaşmamız için bir sebep yok.

Değip kolumu kurtardım. O ise keyifle sırıttı

-Valla sen dayanamazsın tekrar bir bahane bulur tıpış tıpış yanıma gelirsin.

Dedi alayla. Bu kendini ne sanıyor be?

Sinirlenip kollarımı göğüs hizamda bağladım. Sahte bir kahkaha koptu benden.

-Hiç güleceğim yoktu doğrusu. Sen kendini ne sanıyorsun be? Herhalde o ulaşılmasi zor erkek tiplemesinden falan sandın kendini. Birde tıpış tıpış yanıma gelirsin diyor haspam. Inan ilgi odağım bile değilsin.

Ben saydirirken oda sadece 'tabi tabi'dercesine baş sallıyordu.

-Genelde kızların ilgi odağı olurum hayret doğrusu.

Dedi. Bu sefer bir gülüş daha patlattım bu gerçekti ama.

-Ayy kıçımın kenarı kızlarla beni bir tutma.

Deyiverdim. Anam ben ne dedim? Vallahi çok cicice konuştum.

-Neyinin kenarı?

Diye şaşkınca bir soru yoneltince bende kalakaldım. Terbiyem son derece müsait ama annem hep cici kız olmamı söyler o yüzden susuyorum canikolarim.

-Ne duyduysan o.

Deyiverdim. O ise hala şaşkındı ama saçma bir sırıtış vardı yüzünde.

-Yani sen şimdi benden etkilenmedigini öne sürüyorsun.

"Öyle mi yapıyormuşum?yok canım sende."

Tamam Allah var azıcık hoşbeş olmadım değil. Ama etkilenmedim hoşbeşlendim.

-Öne sürmüyorum,ispatlıyorum.

Wayy anam ne güzel konuşuyorum ben öyle.

-Nasıl ispatlıyorsun?

Dedi alayla. Ay vallahi hiç uğraşacak halim yok senle baytar. Daha eve gidip sütlü köpüklü banyo yapicam.

-Valla senden etkilenmedigimi bir; tavayla vurarak öne sürdüm. Üstüme çıkınca seni aşağı kaktırıp kıçının üstüne yapistirinca delil gösterdim. Seni ıssırınca kanıtladım. Laf sokmamlarimla şuan ispatliyorum.

Ne baktınız kız?avukat ev arkadaşım var benim. Kapıyoruz işte ondan bir şeyler.

Bay baytar şok uluvermis gibi hissediyorum şuan.

-Böyle mi ispatliyorsun?

Diye yine bir adet saçma soru sormuştu.

-Istersen makale cikartiyim daha gerçekçi olur.

O başını iki yana salladı. Ve derin bir nefes alıp verdi. Vermeyip ne yapacaktı ha vermeyip ne yapacaktı? ,Tamam iyiyim.

-Neyse al kedini git hadi.

AŞK GÜLÜŞÜNDE SAKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin