bölüm 2 : BELAÇEKER

283 37 13
                                    


''''Beni de götür yanında, sorarlarsa"Başımın belası "dersin"""

Multimedya:H.Sude &M.Furkan:)
'Yakışmıyorlar mı?:)'

İyi okumlar size canlar!!

HAVVA SUDE AKÇAY

Dün gece sabaha kadar uyuyamamıştım. Sürekli furkan'ı düşünüyordum onu düşündükçe yüzümde istemsiz bir gülüş meydana geliyordu. Artık saat yedi olmuş ve kalkma vakti gelmişti.Okula erken gitmeyi kendimi bildim bileli sevmemişimdir ama bu kez çok heyecanlıydım. Furkan'la konuşup şu deli kızların adına özür dilemem ve kendimi affettirmem gerekiyordu. Okula gitmek için hazırlandım ve beni aşağıda bekleyen iki uyku sersemi can arkadaşlarımı selam verip tospik'e bindik .Beyza'nın okulu bize nazaran daha yakındı. O yüzden onu ilk önce sepetledik .altı aydır bu boyle devam eder. beyza okuldan sonra yürümeyi sevdiği için bizim okula gelir ve ordan eve geceriz. Gerçi ona pek yürümeyi sever demiyelim. Beyza bizim okuldan bir çocuğa aşık. adı da selim, selim aslında iyi bir çocuk ama biraz zengin zübbesi bir havası var.sırf hanımefendi aşkını görmek için o kadar mesafeyi yürüyerek kat ediyor. Hatice ise öldürsen yürümez aynı benim kafadan oda. Neyse okula geldiğimizde hatice hemen üniversitedeki arkadaşlarının yanına koştu. Bende arabayı her zamanki yere park edip doğru furkan'ı aramaya...
Furkan'ı hem telefonla arıyor hem etrafa bakınıyordum. Furkan bu okula dün gelmişti ve hep beyza'nın aşık olduğu Selim'le takılıyordu.yani dun carpıştıktan sonra onu hep Selim'le gördüm .en iyisi selime sormaktı. Selim ise her zamanki yerinde her zamanki gibi kahve içiyordu. Sakın yanlış anlamayın ! Onu baktığımdan değil . Beyza ve hatice onu bakıyor ve ne yaptığı konusunda tartışıyorlardı hatta aralarındaki konuşmalarda şunlar.

-Yine mi kahve içiyor bu enişte? İçe içe, içi kahve dünyası oldu bununda canım.
Hatice'nin sorusuna

-Ayy şu tatlılığa bakarmısın hatice ?ne kadar da guzel yudumluyor kahvesini. Ustaca sanki...

Hatice de hem selime hemde beyzaya şaşkınca bakıp yüzünü buruşturuyordu.
-yuh artık beyza ! Kahve içmek ne zamandan beri ustalık ister oldu? Valla seni anlamıyorum . mümkünse siz bir daha aşık olmayın içimi baydırdınız bee!! Vıcık vıcık .

Deyip hem igreniyormuş gibi hareket yapıyor hemde beyza dan cevap bekliyordu Komik arkadaşım aşk nedir bilmediği için ona her sey saçma gelir.

Beyza ona ters ters bakıyor bir de
-ay ne alakası var canım . hem sen aşık ol kipriklerine kadar saymazsan beyza değilim . bir de gelmiş vıcık vıcık diyor, sensin o. inşallah sende aşık olursun da görürüm ben seni. Hemde hiç aşık olmam dedigin birine gönlünü kaptırırsın inşallah. Son kelimeyi bağırarak söylüyor ve amin deyip elini yüzüne sürüyordu. E bizim hatice durur mu?

-Kız sen bana beddua mı ediyorsun şimdi? İnşallah aşık olurmuş-muş. Allah korusun ben öyle bir hata yapmam merak etme .
İkisinin didişmesi beni çok güldürüyordu hatice ne kadar aşık olmam etrafta adam mı kaldı? dese de beyza adam çokta, sana gore adam yok. malesef bütün erkekleri kaçırıyorsun ,gibi cümleler kuruyordu. E haklı beyza. ama inanıyorum tamda ona göre biri çıkacaktı karşısına...
İşte bunlar günlük hayatımızdaki rutin konuşmaların sadece birazıydı.

Selim'in yanına vardığımda selim karton bardağı büküp yere attırıverdi. Hayır bazen düşünüyodum da beyza bunda ne buluyor??
Selime selam verdikten sonra sorumu sordum.

-Merhaba ben sude. Ben Furkan'nın arkadaşıyım da ona ulaşamıyorum nerede olduğunu biliyormusun?
Selim beni baştan aşağı süzdükten sonra konuşmaya başladı .

AŞK GÜLÜŞÜNDE SAKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin