ⒶⓌⒶⓇⒹ

947 36 17
                                    

Nagyon rég kaptam még egy díjat, író társamtól, besszii-től, ami valamilyen módon feledésbe merült, elfelejtettem róla beszélni, amit nagyon sajnálok. Röviden annyit róla, hogy akkor nagyon összevesztem a díj átadójával, ezért nem akartam beszélni sem a díjról sem semmiről. Igaz, mostanra már rég kibékültünk, és úgy érzem ez egy mérföldkő, amit csúnya dolog volt nem megosztani veletek, a helyzet ellenére is. Szóval így utólag nagyon szépen köszönöm a díjat!

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat.

2. Írj 10 dolgot magadról.

3. Válaszolj 10 kérdésre.

4. Tegyél fel kérdést.

5. Küldd tovább 10 embernek.

Törvényszegő leszek úgy érzem, de én nem szeretném egy körlevélként küldözgetni a díjakat, akiknek elismerem a munkásságát Wattpaden, és "díjazom" amit csinál, annak kommentben, üzenetben gratulálok, de ilyen körlevélként nem szeretném dobálgatni a díjakat, egyszerűen nem érzem megfelelőnek, remélem megértetitek.

10 tény rólam:

- December 26.-án születtem, az egyik kedvenc színészemmel egy napon, Kit Harringtonnal. :)

(Igaz az év nem egyezik, na de mindegy!)

- Szeretem az animéket. Igaz nem vagyok óriási fan, eddig csak egy párat láttam, de szabadidőmben szívesen kikapcsolódok egy kis Animézéssel. ( Free! mániás vagyok :) )

- Imádom a szinkronszínészetet. Szívesen lennék szinkronszínész is akár, egyszer kipróbálnám. :)

- A lovak a lelkem részei. Nem tudnék nélkülük élni, egyszerűen a mindennapjaim fontos részei, amióta az eszemet tudom, és ezen semmi sem változtathat.

- Kedvenc filmjeim : Mielőtt Megismertelek, Hobbit. ( A LOTR-t is imádom persze, de ez a kettő a kedvenc)

- Kedvenc játékom az Until Dawn. Egyszerűen a grafikája, a felépítése, az, hogy rajtad múlik minden, iszonyatosan elvarázsol. Remélem lesz lehetőségem egyszer játszani vele.

- Idegenforgalmat tanulok, holnap hivatalosan is 10.-es leszek.. :)

- Lovas edző, lovas terapeuta, lókiképző is szívesen lennék, amolyan " Dream Job" ez számomra.

- Imádom a japán kultúrát, nagyon szívesen elutaznék egy hónapra Japánba.

- Nagyon szeretek rajzolni. Legfőképpen portrékat, embereket szoktam.


10 kérdés:

1. Mi jut eszedbe, ha a szeretetre gondolsz?

Anyukám, ahogy mosolyogva átölelem, a jövőbeli saját lovam, ahogy az első helyezettet elért kupával a kezemben teszem meg a tiszteletkört.

2. Inkább álmodozó, vagy cselekvő vagy?

Relatív ez a válasz, mert attól függ, miről van szó. Ha a lovas témáról, hogy álmodozok, hogy jaj egyszer ez leszek meg az, akkor mindenképpen a cselekvő vagyok, hiszen teszem az álmaimért, nem ölbe tett kézzel várom a csodát. Viszont ha kezdeményezésről, például egy fiú iránt abszolút álmodozó.

3. Este 8 óra van. Megtudod, hogy holnap X tantárgyból dolgozatot írsz, és nem tudsz perpillanat semmit. Hogyan reagálsz?

Ha témazáró, Éjfélig magolok, ha röpdoga, készülök rá 1-2 órát, attól függ mennyit igényel, és jöjjön aminek jönnie kell!

4. 5 Legutáltabb tárgy/élőlény/fogalom általad?

Tárgy: Nem igazán van ilyen, a tárgyakat maximum azért "utálom" amiket okoznak, nem pedig azért amik. Mint például a smink, lányok 80% agyonvakolja manapság magát, csak mert ez a menő, meg ilyennek kell lenni. ( Félreértés ne essék, én is sminkelek, de például alapozót nem, hogy nem használok, nincs is, szóval tudom hogy mennyi az ami éppen csak egy kis Touch- Up, nem a vakolásra megyek)

Élőlény: - Poloska, Sáska, Szúnyog, Szúrós növények, amik szétcincálják a karom lóháton, Bögöly. (Igen, nem igazán kedvelem a rovarokat, bogarakat.. :D

Fogalom: Apa, Irigység, Lecserélés, Kihasználás, Csalódás. Ezeket a fogalmakat gyűlölöm, annyi szomorúságot vonzanak magukkal.

5. Mi jut eszedbe, ha a pénzre gondolsz?

Nem köntörfalazok, minden a pénz körül forog a mai világban, és nem tesz boldoggá tudom, de amit vehetsz rajta az igen, méghozzá egy saját ló. Bármit megadnék érte.

6. Ha választhatnál hova költözz, hova költöznél?

a) nyugodt csendes és otthonias ház a nagyváros mellett, egy kisebb tóval és gyönyörű naplementékkel.

b) egy zajos nagyvárosban egy felhőkarcoló milliárdadik emeletén, modern technológiával ellátva, és az ablakból kinézve csak a város apró fényecskéi látszanak.

Mindenképpen az a)-t választanám. Utálom a városokban lévő nagy port, szmogot, megfulladok benne. Szívesebben simogatom este a lovam hátát a csillagokat nézve, és döntöm neki a fejem, minthogy a város fényeit nézegessem (ami szintén gyönyörű persze) de az ablakot meg ne tudjam kinyitni.

7. Ha lehetne egy kívánságod, mit kívánnál? (Nem lehet többet kívánni)

Szerintem aki idáig eljutott, már ő maga is tudja, hogy mit kívánnék. SOK-SOK SMINKET! Na jó, ez viccnek is rossz, persze, hogy álmaim lovát. :)

8. Írsz -e naplót?

Nem.

9.Amikor elképzeled magad boldognak, megjelenik-e a gondolataidban egy adott személy, akivel megjelensz a fejedben boldognak? Ha igen, ki az, és hogyan vagytok boldogak? Ha nem, hogyan képzeled el magad boldognak?

Nincs személy aki így eszembe jutna a szó hallatán, inkább az, ahogy szőrén vágtatok a naplementében. :) (Sajnálom, hogy csak a lovakról beszélek.)

10. Mi a gyenge pontod?

Ha valami olyannal sértegetnek ami iszonyatosan fontos számomra. Az sírásra is tud bírni.



Fine [Legolas Fanfiction]Onde histórias criam vida. Descubra agora