Inspired by #loveyourself
--Yumi's POV
Aku berhenti ketawa apabila dia memandang aku tajam .
"Seronok kau ketawakan aku?"
Aku masih tersenyum "arraseo , mian mian. "
Dia memandang sekeliling "asal aku kat sini?" Kemudian dia menoleh kakinya "k-kenapa dengan kaki aku?"
Pada masa yang sama , seorang doktor masuk . "Ah mr. Jeon jungkook , dah bangun?"
Aku hanya memerhati. Dia mengangguk "doctor , kenapa dengan kaki saya?"
"Well, awak terlibat dalam kemalangan yang teruk bersama abang awak tetapi abang awak tidak terlalu tercedera , kaki awak pula , dia terpatah . So , u have to stay a little longer , arraseo?"
"Jadi saya takleh jalan? " doktor tu mengangguk "awak akan guna wheelchair"
"Kalau ada apa2 masalah sila beritahu , " doktor tu keluar dari bilik itu .
Aku masih merenung muka nya , dia nampak sedih?
Dia mencapai fon dia dan menaip sesuatu , aku berhenti menengoknya dan terus menonton tv .
--
2.30 a.m.
Aku membuka mataku dengan perlahan , haih . Bangun awal lagi? Aku duduk atas katil aku dan mengusap mataku perlahan.
Aku menoleh ke arah jungkook . Langsir kami tidak menghalang , dia sedang memandang aku "ah kamchagiya! Yah.."
"B-bwo? Asal kau tak tidur lagi?" Aku memandangnya ," hm, asal kau masuk hospital?"
Aku terus baring dan menyelimutkan diri , . "None of your business" aku terus memejamkan mata .
Jungkook's PoV
Aku memandangnya yang 'merajuk' dengan aku . Aku tanya je , salah ke.
"Comel jugak dia ni.."
Kring!
Aku menoleh tepi "junghyun is calling" terpapar di skrin telefon ku. Aku mengangkat panggilan
Yeobseyo?
Wae hyung?
Gwenchana?
Nae. Okay je .
Arraseo ni eomma risaukan sangat.
Haha cakap kat omma . Jungkookie love omma muah muah muah .
Heh arraseo annyywonnng
Aku meletak telefon di tepi dan tersenyum sendiri
"Bestnye kau, mak kau risaukan kau lagi . "
Aku dengan terkejutnya menoleh yumi .
-tbc-
hi. kookies birthday is in 2 hours but like idc so yea happy birthday jungkookiee 🌈
ik dis looks wierd but i drew it so yea.bai