Inspired by #loveyourself
--
" e-eomma?"
"Yah! Yumi! Kau dekat mana hah dari tadi?! " eomma menuju kearah aku dan menarik tangan aku , lupa ke aku ada portable ni?
"Ah eomma!"
Jarum di tangan aku disuntik lebih dalam apabila omma menarik tanganku kasar . Eomma lepaskan tangan aku dan mengalihkan rambutnya , " nanti aku datang lagi."
Eomma berjalan keluar menghiraukan aku , dan berjalan , bunyi tumit tingginya bergema.
Jungkook yang memerhati situasi tadi mengalihkan pandangannya ke arah yumi yang terduduk .
"Yumi - sshi!"
Jungkook menolak kerusi rodanya kearah yumi , tangannya agak terluka . " gwenchan-a?!"
Jungkook menolak kerusi rodanya kearah butang merah kecil di tepi katil yumi .
Dia pergi kearah yumi balik dan menepuk belakang yumi .
"Shh uljima, "
Yumi berhenti nangis dan tertidur di dada jungkook . Baju jungkook basah.
Jungkook memandang yumi dengan senyuman .
Kemudian , seorang doktor memasuki pintu bilik mereka dan memandang jungkook dan yumi.
Doktor tu mengangkat yumi dan meletakknya di atas katil dan gantikan jarum nya.
Jungkook hanya memandang wajah tenang yumi .
Dia mengusap rambut yumi perlahan . Doktor itu bangun dan jungkook menundukkan badannya sedikit sebagai tanda terima kasih.
Selepas doktor itu pergi , jungkook menolak kerusi rodanya lebih dekat ke katil yumi.
Dia mendekatkan dahi yumi dengan bibirnya ," i will make u happy again ."
"Because im falling for you "
-tbc-
OKAY THE CRINGEYNESS. Please cringe