Agnes synsvinkel:
"Skynd dig nu Agnes de er her snart!" Siger Mona.
Mona er en af dem som arbejder her på børnehjemmet og har passet rigtig godt på mig.
"JEG KOMMER NU" råber jeg.
Idag skal jeg endelig væk. Eller på prøve, men altså jeg skal stadig væk i noget tid. Jeg har været på prøve mange gange før, men der er det ikke gået særlig godt. De fleste familier har ikke været særlig ville med at jeg synger og at jeg er blevet en lille smugle kendt. Men nu har børnehjemmet fundet en ny familie, altså på prøve. Jeg skal nemlig opvarme til Marcus og Martinus koncert OMG. Og så har jeg fået lov til at være på prøve hos dem. Koncerten er om 2 måneder så jeg skal bo hos dem indtil da. Jeg glæder mig helt vildt jeg er kæmpe fan af dem. Jeg har endda lavet en anonym fanside på Instagram og de følger mig. Jeg ville nok ikke sige til dem at det er mig der er fansiden, fordi nu skal de ligesom måske være mine papsøskende. Når jo og så er der også lille Emma. Hun er så sød jeg følger henne på musical.ly. Der følger jeg selfølgelig også Marcus og Martinus. Jeg synes faktisk også Martinus er ret lækker, men det ville nok blive lidt akavet nu at tænke på det.
"De er har nu så!" Siger Mona.
"JAER SKAL NOK" råber jeg.
Jeg går ud fra mit værelse og tager min taske med. Jeg har været mega heldig alle de andre børn er i samme rum, men da jeg kom her til så var der ikke flere senge så jeg måtte tage det lille en mands værelse. Jeg går videre ned af trappen og da jeg kommer ned står der to voksne ved døren. Jeg ved godt hvem de er, det er Marcus og Martinus forældre. Kjell-Erik og Gerd-Anne
"Hej du må så være Agnes" siger Kjell-Erik.
Han rækker hånden frem og det gør Gerd også. Jeg giver dem hånden først Kjell-Erik og så Gerd.
"Ja det er jeg" siger jeg.
Jeg kigger lidt ned i gulvet og sætter min taske. Det er lidt akavet og vi siger ikke rigtigt noget.
"Øhm jeg hedder Gerd-Anne, men bar kald mig Gerd eller Anne og det her er Kjell-Erik"siger Gerd.
"Ja og vi så du har været på turne sidste sommer, du synger rigtig godt" siger Kjell-Erik.
"Tak Kjell-Erik" siger jeg.
"Bare kald mig Kjell det er fint" siger Kjell.
"Vi må nok se at komme afsted er du klar Agnes?" Siger Gerd.
"Ja" siger jeg.
"Godt skal jeg tage din taske?" Siger Kjell.
Jeg nikker på hovedet og vi går ud af døren. Der holder en stor hvid BMW ude i indkørslen. Vi går hen til bilen og Gerd åbner døren til bagsæderne.
"Du kan sidde her" siger Gerd.
Jeg nikker igen og sætter mig ind. Kjell er igang med at tage min taske i bagagerummet. Gerd har sat sig ind foran og nu sætter Kjell sig på førersædet.
"Så er vi klar til at køre" siger Kjell.
Jeg finder min mobil frem mens vi køre. Jeg går ind på Google og søger på Marcus og Martinus. Så ser jeg at Kjell kigger på mig gennem bagspejlet, så jeg skynder mig ud af Google og slukker min telefon. Jeg tror ikke han så hvad jeg var inde på.
"Forresten er Marcus, Martinus og Emma derhjemme og venter på dig" siger Kjell.
Fuck Fuck Fuck han har sikkert set det. Hvorfor skulle han ellers lige sige det nu. Ej tag det roligt Agnes han sagde det måske bare som info. Jeg håber ihvertfald ikke han så det.
"Så er vi her" siger Gerd.
Endelig. Jeg faktisk gerne ud af bilen der var meget stille her til sidst vi sad bare der eller mig og Gerd gjorde og Kjell kørte.
"Kommer du?" Siger Kjell og åbner døren.
"Ja" siger jeg.
Jeg stiger ud af bilen og går hen til Gerd som står med min taske. Jeg rækker ud efter min taske.
"Nej nej den skal jeg nok tage" siger hun.
Jeg går med Kjell hen til døren og Gerd følger med. Han låser døren op og åbner den. Det første jeg ser er et stort Hvidt rum med en hvid running trappe eller hvad man kalder det længere henne. Og der foran trappen står de. Marcus og Martinus , når jo og selfølgelig Emma. De har klædt sig fint på. Drengene i jakkesæt og Emma i kjole. Jeg tror vi skal et eller andet fordi de da ikke have gjordt det for mig.
"Hej Agnes" siger Marcus.
Han kommer løbende hen og giver mig et kram. Jeg er sikker på vi bliver rigtig gode venner. Nu kommer Emma også stille og rolig hen og siger Hej. Og der står Martinus tilbage så smuk. Han smiler til mig og sender et blink. Han kommer gående her over og jeg bliver helt varm inden i. Ej hvad har jeg gang i det her må jeg ikke tænke han skal måske være min bror hvis det går godt og det håber jeg.
"Hej" siger Martinus.
"Hej" siger jeg stille.
Jeg tror det her bliver godt. Ikke lige som ved de andre familier, men noget specielt.
"Du kan gå med drengene så skal de nok vise dig dit værelse" siger Kjell.
"Okay" siger jeg.
Jeg går hen og tager min taske. Marcus og Martinus kommer løbende og Marcus kommer hen og hjælper.
"Kom vi skal herop" siger Marcus og smiler i hele ansigtet.
Martinus går op ved siden af mig og jeg bliver helt varm inden i igen. Vi går videre op af trappen og nu er vi på etagen ovenover. Der er en lidt lang gang med 6 døre. Vi går ned i enden og går ind af en dør.
"Det her er dit værelse" siger Marcus.
Jeg ser der er en anden dør inde i værelset.
"Hvor er den her dør ind til?" Spørger jeg.
"Ind til mit værelse" siger Martinus.Hey Folkens
Det her afsnit har taget mig laaaaang tid så i må meget gerne tryk stem og skrive en kommentar
kommer nok til at poste et nyt afsnit 2-3 gange om ugen
-
Xoxo Martinusgunnarsen-s
YOU ARE READING
SECRET LOVE- Marcus & Martinus
FanfictionAgnes er en pige på 15 som lige er flyttet ind hos sin nye familie. Hun skal bo hos familien Gunnarsen ind til at hun skal opvarme for Marcus & Martinus Gunnarsen til deres turne. Agnes elsker at synge og har faktisk været på turne før. Agnes har i...