25

402 14 2
                                    

Martinus's synsvinkel:
Nogen tager deres for mine øjne og der går et dejligt stød igennem kroppen. Det kan kun betyde en ting.
Jeg tager hænderne væk fra mine øjne og løfter hende med det samme op og svinger hende rund.
"Hvad fanden har du gang i, jeg troede der var sket dig noget" siger jeg og smiler helt af glæde over at der ikke er sket hende noget.
"Det kan jeg godt se du troede ved den måde du styrtede ned ad trappen" siger Agnes og vi begynder at grine lidt ved tanken.
"Jaer, det for du betalt" siger jeg.
"Så må du jo fange mig først" siger hun og løber op ad trappen.
Jeg griner lidt ad hende og løber så efter. Jeg tror hun lige har glemt en ting og det er at jeg er meget hurtigere end hende, så jeg for hurtigt indhentet hende.
Jeg løfter hende op og ligger hende derefter på ryggen på gulvet. Jeg sætter mig ovenpå hendes mave, men støtter lige lidt med benene i hver side af hende så hun ikke bliver kvast.
Jeg begynder at kilde hende og hun griner helt vildt.
"Mar—Marti—Martinus stoo—oop" for hun fremstammet af grin.
"Kun på en betingelse" siger jeg og giver hende et kækt smil.
"Hvaaaaaaaad?" For hun fremstammet igen.
"Et kys" siger jeg og laver et kækt smil igen.
"Fint" siger hun og jeg stopper med det samme.
"Men kan vi ikke gå ind på dit værelse, tænk hvis dine forældre eller Marcus og Emma så det her" siger hun.
Jeg nikker og vi går hen mod mit værelse.
______________________________________________________________

SECRET LOVE- Marcus & MartinusTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang