16

453 17 2
                                    

Agnes synsvinkel:
Det er nu dagen efter og vi er på vej hen til naboen. Huset er rent faktisk støre end jeg troede, der er så mange ting jeg ikke har set endu. Jeg ser den sorte dør og smiler til Martinus.
"Husk, vi siger ikke noget om at jeg gerne ville skifte familie" siger jeg.
"Ja selfølgelig" siger Martinus.
Han banker på døren og en høj mand åbner. Han ser ret flink ud synes jeg selv.
"Hvad ville i?" Siger han.
"Vi ville bare spørge om vi må komme på besøg" siger Martinus.
"Tja det kan i vel godt, vi skulle lige til at nyde en småkage Nanna har bagt" siger han.
Vi går indenfor, og går hen til en anden dame.
"Hej jeg er så Nanna" siger hun.
"Hej" siger vi i kor.
"Jaaaa sæt jer endelig bare ned i sofaen" siger hun.
Vi er inde i deres stue, den er stor, men ikke lige så stor som vores.
"Når hvad ville i snakke om" siger hun og tager en bid af en småkage.
Vi sætter os ned og jeg giver tegn til Martinus om at han skal finde en måde at komme ind på emnet.
"Har i nogle børn?" Spørger han.
"Nej vi ville ellers gerne, men vi kan ikke selv lave nogle, og nu er vi jo også lidt for gamle til at have en baby hos os. Tja hvis vi nu havde fået en fra 10-15 år siden, ja så havde det været bedre" siger hun.
Jeg kigger på Martinus, det lyder jo som om de gerne ville have en som mig.
"Men hvorfor adoptere i så ikke nogen?" Spørger Martinus.
"Vi ville gerne, men der har ikke været nogen i den alder" siger hun.
"Men hvorfor ville i dog snakke om det?" Siger hun.
Jeg kan godt lide hende, hun virker flink og rar og den perfekte alder. Jeg tror jeg springer ud i det og fortæller hende det hele.

SECRET LOVE- Marcus & MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora