Martinus synsvinkel:
Dage og uger går. Det er nu kun 1 uge til vores turne med Agnes. Det går godt med mig og Agnes, men det er ret træls vi skal holde vores følelser hemmelige for alle undtagelse Marcus han ved det jo godt. Jeg tror jeg har en løsning, vi har en tjeneste pige i huset og hun ville gerne have en datter. Jeg håber det kan blive til noget eller at hun bare kan blive boende uden hun er en del af familien. Jeg ville fortælle Agnes om det og hører hvad hun synes.
Det er morgen og jeg går ind til Agnes af døren imellem os. Hun er heldigvis vågen og sidder med sin telefon.
"Må jeg komme ind?" Spørger jeg.
"Ja det er du jo allerede" svare hun.
"Når jo" siger jeg og griner.
Jeg går tættere på og sætter mig med op i hendes seng. Jeg ville fortælle hende det nu.
"Jeg har noget jeg skal fortælle dig" siger jeg.
"Kan du ikke lide mig længere?" Spørger hun.
"Jo selfølgelig det er noget andet" siger jeg.
"Hvad?" Spørger hun.
"Jeg tror jeg har fundet en løsning på vores problem" siger jeg.
"Hvad?" Siger hun ivrigt.
"Altså enden kan vi spørge om du bare må blive boende alligevel ellers har vi en tjeneste pige der gerne ville have en datter" siger jeg.
"Ej undskyld jeg siger det Tinus, men hvad tror du dine forældre og de andre ville sige til at du er kærester med tjenestepigens datter" siger hun.
Jeg kan godt se det nu, hvor dum kan jeg også lige være.
"Vent jeg kommer i tanke om at i den del af huset vi ikke bor i der bor vores nabo altså inde bag den sorte dør langt hende i huset. Far synes de lige så godt kunne bo der nu hvor vi alligevel ikke bruger den del og så kunne vi også tjene endu flere penge" siger jeg.
"Tror du de ville have mig?" Spørger hun.
"Altså de har snakket meget om en datter, men jeg ved ikke og de gerne ville have en" siger jeg.
"Vi kan prøve og besøge dem så kan vi finde ud af det og så kan du også møde dem" siger jeg.
"Ja siger hun"
STAI LEGGENDO
SECRET LOVE- Marcus & Martinus
FanfictionAgnes er en pige på 15 som lige er flyttet ind hos sin nye familie. Hun skal bo hos familien Gunnarsen ind til at hun skal opvarme for Marcus & Martinus Gunnarsen til deres turne. Agnes elsker at synge og har faktisk været på turne før. Agnes har i...