Martinus synsvinkel:
Jeg går ind på beskeder og finder Marcus nummer."MARCUS!!" Skriver jeg for at få kontakt til ham.
Nu er der gået ca. 2 min og det føltes som en evighed. Jeg ser at Marcus endelig er igang med at skrive.
-
"Hvad Martinus jeg har time" skriver han.
-
"Agnes ligger på sygehuset og jeg er her også" skriver jeg.
-
-
En mand åbner døren og jeg rejser mig.
"Agnes har været død i 5 minutter, men hun trækker vejret nu med hjælp fra vores apparat, vi er ikke sikre på at hun klare den, men vi kan have hende liggende i koma til imorgen før vi giver op og lader hende dø" siger han.
Jeg mærker en tåre trille ned af min kind.
"Har du mulighed for at jeres forældre kan komme?" Siger han.
"Nej de er ude og rejse" siger jeg trist.
BIIIIING kommer der fra min telefon.
-
"HVAD ER DER SKET!!?" Skriver Marcus.
-
"Hun har fået et meget dybt huld i hovedet og har været død i 5 min" skriver jeg.
-
"JEG KOMMER NU!!" Skriver Marcus.
-
-
Marcus synsvinkel:
Jeg tager mine ting og løber ud af døren. Jeg er ligeglad med hvad de ville gøre eller tænker. Min bedste ven har været død i 5 min. Hvordan kunne det ske. Jeg løber så hurtigt jeg kan og sniger mig med på et tog. Jeg løber ud på toilettet og låser døren. Jeg bliver siddende ind til toget stopper der hvor jeg skal af. Toget stopper og det er nu jeg skal af. Jeg låser døren op og løber forbi billet kontroløren og ud af toget. Jeg sætter i spænd og spurter hen til sygehuset. Jeg kommer inden for og kigger forvirret rundt. Da jeg ser Martinus sidde helt alene på en hvid gang løber jeg hen til ham.
"Hvordan kunne du være her så hurtigt?" Spørger han.
"Det skal du ikke tænke på, det vigtige er at jeg er her nu" siger jeg.
Jeg sætter mig på en stol ved siden af og kigger på ham.
"Fortæl mig så lige præcis hvad der skete"siger jeg.
"Okay jeg kom gående på stien på vej hen til bussen, da jeg ser Agnes ligge på jorden. Jeg løber hen til hende der ligger blod over det hele og en stød kugle ved siden af. Jeg ser hun har huld i hovedet, et rigtig dybt et endda. Jeg prøver at komme i kontakt med hende, men kan ikke. Jeg ringer efter en ambulance og står bare der. Ambulancen kommer og ja så kender du sikkert resten. Man kommer ind jeg blev sendt her ud på gangen og så skrev jeg jo til dig" siger han.
Det må være meget hårdt for ham. Tænk hvis hun ikke vågner igen.
"De har lagt hende i koma til imorgen, og hvis hun ikke vågner lader de hende bare dø" siger han og fælder en lille tåre.
Jeg tager min mobil og finder Emma/vores lillesøsters nummer.
"Vi bliver nød til snart at tage Tinus, vi burde begge have fri nu og Emma sidder der hjemme og venter" siger jeg.
"Du kan bare tage hjem til Emma, men jeg bliver" siger han bestemt.
Jeg ved jeg ikke kan overtale ham til at komme med hjem, så jeg ville lade ham blive her. Man må bare håbe at han endelig kan få lidt tid sammen med Agnes for deres begges skyld. De kan begge lide hinanden, mm kan ikke finde en løsning. Jeg ville blive lidt endu hos Tinus, jeg ville jo heller ikke gå, men Emma kan jo ikke være alene.Nyt afsnit
Jeg regner med at jeg senest udgiver den nye historie d. 2. Februar så glæd jer
KAMU SEDANG MEMBACA
SECRET LOVE- Marcus & Martinus
Fiksi PenggemarAgnes er en pige på 15 som lige er flyttet ind hos sin nye familie. Hun skal bo hos familien Gunnarsen ind til at hun skal opvarme for Marcus & Martinus Gunnarsen til deres turne. Agnes elsker at synge og har faktisk været på turne før. Agnes har i...