Agnes synsvinkel:
Jeg er så lykkelig. Det jeg hørte Martinus sige da jeg ikke kunne huske mig. Han kan virkelig også lide mig. Jeg ved godt Marcus også har sagt det, men det er jo ikke det samme som at høre det fra ham selv jo. Jeg går op ad trapperne og så kommer Emma farende. Hun giver mig et kæmpe knus og jeg gengælder det.
"Er du okay Agnes?" Spørger hun.
"Jaja bare rolig" siger jeg.
Emma løber igen og jeg går ind på mit værelse. Jeg tager min mobil og ser Martinus skriver.
-
"Hey" skriver han.
-
"Hey" skriver jeg.
-
"Hvad laver du?" Skriver han
-
"Ikke noget særligt?" Skriver jeg.
-
"Kommer du så ikke lige ind? har en overaskelse" skriver han.
-
"Jo self❤️" skriver jeg.
-
Jeg går hen til døren i mit værelse der går direkte ind til Martinus's. Det er mig der var på den side nøglen er så det er helt mærkeligt at låse op for døren igen da jeg havde låst den. Jeg går ind og ser Martinus har redt sin seng og sidder med sin Macbook. Han drejer skærmen og viser han har fundet Netflix. Han har hentet Chips og slik lige som første aften jeg var her.
"Det her er lige hvad jeg godt kunne trange til" siger jeg.
"Også mig" siger han.
Han kender mig bare alt for godt, fordi lige nu er det eneste jeg ville er at ligge og se en film mens jeg kan putte mig ind til Martinus.
Han sætter filmen igang og trækker mig ind til mig. Jeg for ikke rigtigt set filmen, fordi jeg kan ikke tænke på andet end hvor meget jeg har savnet det her.
"Kan ikke tænke på andet end hvor meget jeg har savnet det her" siger han så.
"Samme her" siger jeg.
Enden er han synsk ellers har jeg bare fundet mit et og alt, ham jeg aldrig ville miste.
Vi ligger og putter og 1,2,3 så blev filmen slut.
"Må jeg godt sove her" siger jeg.
"Ja self" siger han.
Vi putter og ned under dynen og ligger helt tæt selv om der er masser af plads. Det her er bare fantastisk. Jeg ligger mig til at sove.
YOU ARE READING
SECRET LOVE- Marcus & Martinus
FanfictionAgnes er en pige på 15 som lige er flyttet ind hos sin nye familie. Hun skal bo hos familien Gunnarsen ind til at hun skal opvarme for Marcus & Martinus Gunnarsen til deres turne. Agnes elsker at synge og har faktisk været på turne før. Agnes har i...