— Esti sigur ca vrei sa faci asta?, întreba Brook, ochii sclipindu-i ca niște felinare in întunericul nopții.
— De ce nu?
"Si am sărutat-o. Prelung. Sare si zahăr. Puternic. Ploaie si soare. Sălbatic. Vijelie si vânt. Si ea m-a sărutat inapoi, delicat. Mi-a apucat mâna si a avut grija sa cuprindă toate grijile mele intre degetele ei micuțe."
— Ai grija cum calci, șopti Brook.
Se cățărau pe acoperișul casei, târând după ei o pătura si doua perne cu înflorituri de diferite nuanțe închise. Brook prinse in mâna stânga si sticla de vin, deși jumătate din conținutul ei era deja vărsat fara intenție.
"Obișnuiau sa imi spună ca ,asteptandu-te pe tine e ca si cum as aștepta o ploaie in desert. Eu le spuneam ca simțeam picături pe piele deja, dar poate era doar veninul pe care il picurat peste mine,sperând sa imi ajungă la suflet si sa mi-l ardă. Acum, picura apa peste noi. Se scutura un nor peste amândoi. Dar nu ne pasa, căci caldura desertului pe care il credeam atat de imposibil de trecut, încă ne încălzea sufletele"
— Ce îți dorești acum?
Întrebare pluti in aer câteva secunde. Kevin simțea vinovăția apăsându-i pe umeri ca o pata de cerneala ce se imprima pe mai multe pagini.
— Tu. Tu esti tot ce mi-am dorit vreodată.
— Am mai auzit asta.
— Dar nu ai simțit-o niciodată.
— Nu. Nu cred ca as putea sa mai simt asa ceva.
— Ia-ti notițe, Brook. O sa te învăț ceva in seara asta.
— Ce?
Își apropie buzele de urechea dreapta a fetei, răsuflarea lui calda dându-i fiori. Ii șopti rar , ca o promisiune:
— O sa te învăț sa iubești.
Si o săruta. Din nou.
"Eu îți recit promisiunile mele — în șoapte calde, la ureche, unduindu-mi vârful degetelor pe liniile corpului tău. Schițându-te sfios, neștiind daca te-as putea desena perfect. Te colorez cu vorbe .Fiecare cuvânt mai atent ca precedentul. Urmărindu-ți fiecare respirație mai sacadată, fiecare gest mai involuntar. Să-ți simt pielea de găină și oasele cum tremură de dorință ,vreau, abia atunci mă opresc... te las să mă oprești. Si nu o faci. Te scalzi in apa calda si in iubire.
Ia spune-mi, scumpa mea, va mai putea cineva sa te faca sa te simti atat de împlinita cum am facut eu in noaptea aceasta? "
YOU ARE READING
Loved
Teen Fiction"Niciodată sa nu crezi pe cineva care fumeaza mâncând ciocolata după ce a murit ." Jason Marvel este un scriitor adolescent mult prea îngropat in minciuni. După moartea părinților lui si moștenirea uriașă pe care i-au lăsat-o , Jason a decis ca vre...