8✏️

22 3 0
                                    

— Mâine? La 8? Pot veni sa te iau.

— Nu trebuie sa iti prăpădești timpul. Nu ies seara, dar tu esti o excepție .

Cuvintele ei stăruiau asupra lui. Era o excepție pentru ea. Singura ei excepție. Trebuia sa o ia incet. Sa o învețe sa il iubească.

Si a apărut. Rece ca o ploaie si strălucitoare ca soarele ce urma sa ii domine in fiecare zi a vieții lor . Mereu acolo, chiar daca nu il vedem. Soarele va răsări indiferent de ceea ce se va întâmpla. Asta doar daca nu imi ceri tu, iubito, sa il opresc. Am sa opresc soarele daca asta dorești doar ca sa mai zăbovim puțin in zori înainte sa fac o prostie. Una din multele pe care le făceam mereu.

— Scuze ca am întârziat.

— Nu ai întârziat, a încercat sa zâmbească.

Era paralizat de ea. Ii paraliza simturile.

"Tu. Tu nu purtai fuste scurte. Tu nu te machiai. Ai știut ce înseamna simplitatea si frumuestea adevarata a lucrurilor. Nici nu sărutai cum trebuie. Sălbatic . Erai timida . Erai calda. Emanau caldura , iar eu voiam sa devorez acea caldura ca sa imi dezgheț sufletul. Lăsai inocenta sa iasă din tine , invaluindu-ne pe amândoi intr-o transă. Ma amețeai, ma făceai sa ma pierd , sa vreau sa îți explorez fiecare centimetru de piele. Sa te iubesc cum nimeni nu o facuse pana atunci. Nu stii ce înseamna iubirea prin fapte adevărate. Știai sa iubești prin vorbe, fiind rezervată in privința gesturilor. Eu am vrut mult mai mult de la tine. Te-am presat.

Te-am rănit si poate de aceea acum te vreau. Mai mult si mai tare decât am facut-o vreodată. Mi-e dor de sufletul tău, da-l naibii de trup. Corp ca tine mai exista, dar suflet niciodată. Nu am fost capabil sa vad ce emotii emanai atunci când te tineam de mâna, când te sarutam, spunând lucuri in care credeam amândoi. Când o ardeam ca îndrăgostiți pe oriunde prindeam, bucurându-ne ca suntem aici, acum. Acolo. Atunci.

Iubeam cum ma trezeai noaptea,șoptindu-mi ca ma iubești. Ce iubeai la mine? Nervii pe care nu sa ii stăpânesc? Ispitele cărora le cedez atat de ușor? Dorința mea de a domina tot, de a fi un conducator? Ce? As fi vrut sa te iau pe o stâncă, in văzul lumii. Sa te iubesc asa cum meritai si sa strig ca aceasta ființa e a mea. Sa te fac sa vezi cum e lumea apoi sa îți aduc aminte ca nu esti singura. Ca cineva te iubește asa cum puține persoane o fac.

Mi-e dor de felul cum lăsai fumul toxic sa ti se scurga in plămâni. Nu știai sa fumezi, erai prea inocenta pentru lumea asta. Te omorai singura si eu te învățasem cum sa o faci. Mi-e dor de cum stăteam pe acoperiș sau oriunde prindeam pana la 5 dimineața vorbind, râzând si iubind. Trăind cu adevărat"

— Ai avut vreun fost iubit? , întreba el cu glas tremurat.

— Unul.

— De ce v-ați despărțit?

Un zâmbet. De parca știa ca el știe tot. S-a uitat la ea si a văzut cel mai bun lucru care i s-a întâmplat in toata viața .

LovedWhere stories live. Discover now